Lola^^
לילה טוב לאוהבי סוף טוב**

גירסה של דתיים :)

Lola^^ 04/07/2016 1300 צפיות 2 תגובות
לילה טוב לאוהבי סוף טוב**

בס"ד.

סינדרלה קפאה לרגע מהרעש המבהיל של השעון שהורה על השעה המיועדת וברחה בזריזות מרחבת הריקודים השוקקת אדם.
"חכי.." צעק הנסיך וסינדרלה מיהרה לחצות בין מאות האורחים שהופתעו לראותה מבוהלת. כאילו העולם עומד מלכת ומעולם לא מיהרו ללכת.
סינדרלה הרימה את קפלי שימלתה שמנעו ממנה לרוץ בחופשיות וניסתה לתור אחר הכירכרה שהביאה אותה הנה.
הנסיך רץ בעקבותיה ונימנע מלגעת בה.
היא הסתובבה אליו בעדינות שלחה לעברו מכתב ואמרה בלחש "אני מצטערת.. זמני הגיע ללכת. אל תפספס את הרכבת האחרונה."
נהמות סוסים נשמעו וסינדרלה טיפסה על הכירכרה כמרחפת. הנסיך לא הספיק להבין מה פשר המילים והיא נעלמה, משאירה אחריה טעם מתוק להרפתקאה.

….

כרזות נתלו, שומרים צעקו "מי שימצא את הנסיכה האבודה זוכה לחיי נצח".
השמחה הייתה רבה, חיי נצח כולם רצו בציפייה.
המשפט שאמרה הנסיכה מיד התפשט ברחבי הממלכה. 'אל תפספסו את הרכבת האחרונה' .
מה הכוונה? זאת אף אחד עוד לא ידע.
במכתב נאמר לנסיך שיש בורא לעולם ושכל החיים הם נסיונות לפי החוקים של אלוקים.
והנה בחדרו של הנסיך המהורהר מה פשר המשפט המהולל מתפרץ העריץ בידו איגרת. הנסיכה נמצאה בביתו של מר עקיבא החכם.
הנסיך אז לבש את חליפתו המקוהצת והלך למר עקיבא לבקש את ידה של ביתו המיוחדת.

עקיבא אז קם בבוקר רגיל ניסה להבין מדוע מול ביתו מתקרבים שורה של פרשים כשבינהם הנסיך עם צבא של חיילים.
מר עקיבא ניגש ושאל "מה מביא אותכם הנה לביתי הפשוט?"
הנסיך אז ירד מהסוס ושאל לשלומו.
"אדוני, ברצוני לשאת את ביתך שפתחה לי דלת לחיי העולם הבא."
מר עקיבא שאל וביקש להבין אז הנסיך לו הסביר שמעולם לא ידע שיש אלוקים וכעת רוצה הוא להכיר אותו מכל הצדדים.

הנסיכה עוד תחזיר את כולם בתשובה, הגל הזה הולך ומתקרב גם אלייך.
בינתיים הנסיך השתנה, הוא הפך לבן של מלך לא בשר ודם אבל מלך אמיתי שהכול יכול לתת בידם.


תגובות (2)

איזה סיפור נפלא ומחמם לב ????

04/07/2016 18:46

תודה לך ;–}

13/07/2016 01:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך