תגובות!!! פרק 1 = לייקים ותגובות!

החדשה בעיר האורות הקדמה!!!

01/11/2012 846 צפיות 11 תגובות
תגובות!!! פרק 1 = לייקים ותגובות!

היא הגיעה. הילדה החדשה בשם אדל – הגיעה. היא ילדה יפהפיה. שיערה ארוך, בלונדיני, עם עינים כחולות, בדיוק כמו סינדרלה מהאגדות. שהיא נכנסה -פול, הילד שאני אוהבת הזיז את חפציו ואמר:"המורה ,יש לידי מקום פנוי ". כל כך כעסתי ונפגעתי מהמורה שלי מאוד. לא ידעתי מה לעשות. כל הבנות בהפסקה ניגשו אל אדל ודיברו איתה. גם אני החלטתי להצטרף. "מאיפה את?" שאלה ג'ני.
"אני מלונדון, בירת בריטניה." היא ענתה. ואפילו הקול שלה רך ונעים לדיבור. ראיתי שהבנים ישבו מהצד והסתכלו על היופי שלה. אפילו פול הסתכל עליה. " גם אמא שלך נראת כמוך?" שאלה ג'נה.
"כן, אמא שלי דוגמנית: שמה הוא מיה שליה. היא מדגמנת עכשיו." ענתה. "באיזה רח' את גרה?" שאלה לילי. "אני גרה ברח' האבנית 13. פול לא גר שם?" ענתה."טוב מה זה פה?! חקירה במשטרה?! בואו נדבר על אופנה ומאפים ונרכל קצת אה ונוסיף את אדל לחבורה!". אמרתי בכעס. דיברנו כל ההפסקה וריכלנו על שמרה ילדה מתאילנד. מוזרה!. היא טוענת שאימא שלה היא נסיכת תאילנד. היא סתם שיקרה לנו!. חזרנו לבילבולי השכל של המורה שלנו בבל. נגמר השיעור והיתה עוד הפסקה ובהפסקה הזאתי גיליתי מי זאת האדל הזאת…!. היא לקחה לי את הפלאפון ורשמה שאני מאוהבת בפול! איך ילדה יכולה לעשות דבר זה?! ועוד ילדה שבאה מאנגליה ששותה תה עם זרת! ומשהיה הכי מוזר זה היא עשתה השוואה ביני לבינה אצל כל הבנים! היה קול אחד לי ועשרה קולות לה! לפני שהאדל הזאת נכנסה לי לחיים הכל היה מושלם. אפילו היה לי סיכוי עם פול! יש לי אח תאום. הוא איתי בכיתה וקוראים לו לואי. ביקשתי ממנו שישאל את פול במי הוא מאוהב. כי פול ואח שלי חברים טובים! והוא ענה שהוא אוהב אותי. אבל אפילו עכשיו אח שלי לא תומך בי! כי הוא חושב שאדל יותר יפה ממני! לא קיבלנו הרבה שיעורים אז החלטתי לשאול את ג'ני אם היא רוצה שלך להוסתבב בפריס. היא אמרה שאין לה בעיה ובסוף באמת הסתובבנו בפריס וקנינו חולצה ועגילים ונעליים ואפילו אכלנו ארוחת ערב. אמא שלי אספה אותנו והקפיצה את ג'ני הביתה. אחר כך שאלה איך היה לי בבית ספר..


תגובות (11)

בקשה תעשו לי ליייק ותגובות!!!!!!!!!!!!!!!!! זה שווה פרק שני!!!!!!!!!

01/11/2012 10:37

עלילה יפה!!
מצפה לקרוא את ההמשך!!

01/11/2012 12:01

אחרי שכתבתי את התגובה הקודמת החלטתי לקרוא עוד כמה סיפורים שלך אבל… גיליתי שאת חדשה אז רציתי לכתוב לך את שלושת המילים האלו
'ברוכה הבאה לאתר'…

(אלא אם כן את לא חדשה ואני טעיתי…)
לילה טוב.. ומחכה להמשך!!!

01/11/2012 12:09

ואאיי תמשיכי עלילה ממש יפה וברוכה הבאה לאתר!! מחכה להמשך!!1 :))

01/11/2012 12:16

רושמת!!!! תודה רבה!!

01/11/2012 12:34

הסיפור מקסים ביותר תעשי פרק 2

01/11/2012 13:28

תמשיכי..
אבל יש בעיה קטנה שאני ממליצה להתייחס עליה. העלילה מתקדמת מהר מידי ,
למשל את יכולה לכתוב : הנחתי את הפלאפון אל השולחן,והסתובבתי לשניה,ואז פוף הוא נעלם,כולם קיבלו SMS בדקתי מה זה,חברה שלי שאלה אותי אם זה נכון שאני מאוהבת בפול.בזווית עיני קאיתי את אדל היא הניה את הפלאפון שלי במקומו..

01/11/2012 13:34

ברוכה הבאה לאתר סיפורים !
מקווה שתתאקלמי במהרה !
( ככה כותבים את זה ? האמת שאין לי מושג ..)
תמשיכי !!
אני רק רוצה לומר , אין פה לייקים .. יש דירוגים !
אז אני מדרגת .. שלוש !
זה מצוין ! תמשכי ככה ! מקווה לשמוע ממך בהמשך !

01/11/2012 13:35

לינה צודקת . אני מסכימה איתה . זה יוסיף הרבה לסיפור !!

01/11/2012 13:36

מאי כל הכבוד אבל קצת לינה צודקת זה יוסיף עוד קצת " תמצית " יפה ועדינה לסיפור

03/11/2012 04:00

תודה על כל התגובות והעזרה

20/12/2012 09:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך