סיפורימפו
מצטערת שהפרק קצר... הפרק הבא יהיה יותר ארוך...

השתנו לי החיים הקדמה+פרק 1

סיפורימפו 27/03/2013 734 צפיות אין תגובות
מצטערת שהפרק קצר... הפרק הבא יהיה יותר ארוך...

+הקדמה+

שלום לכל מי שקורא את זה עכשיו,אני כותבת סיפור על ילדה בת 12 שהיא יתומה וגרה במזבלה…
היא נזרקה למזבלה מהבית יתומים כי אף אחד לא שילם לה להישאר שם אז זרקו אותה…
אז תכירו ילדה בת 12 שגרה ביינתים במזבלה ומחכה שיקרה נס כלשהו….
האם היא תישאר לגור במזבלה לתמיד או… שיאמצו אותה? את זה אתם תגלו בסיפור הזה…

קריאה מהנה!

ישבתי קרועת הבגדים החומים שלי על הרצפה במזבלה ונגל דימעה על הלחי שלי וחשבתי:"מתי יקרה נס ויבואו ויאמצו אותי?" ואחר כך אמרתי את זה בלחש… אבל הבעיה שאני ביישנית אז כל פעם שמישהו בא לזרוק זבל אני מתחבאת מאחורי הפחים… :( אני יודעת, זה לא קל,זה ממש לא קל… אחר כך ,אחרי שכולם הולכים לבתים ולא באים למזבלה (כלומר, בלילה) אני הולכת לפחים וקצת מוצאת אוכל טרי שאפשר עדיין לאכול ועוד בתוקף!התעוררתי בבוקר עצבנית לא יודעת למה,ופשוט היה לי רעיון גאוני! הייתי הולכת לרחוב,פינת רחוב כלשהו ומבקשת תרומה…! בערב ספרתי את המטבעות שנתנו לי והיה לי רק 4.35 דולר… אוף,אני לא אוהבת לגור פה :(…
-ערב-

אירגנתי לי את ה"מיטה" אבל עדיין לא התכוונתי לישון… פתאום הרגשתי שזבל יורד על הראש שלי! איזה חוצפה יש לאנשים היום! "היי!,מה אתה לא שם לב שגרה כאן ילדה שזאת במקרה אני ושפכת עליי שקית זבל?!?!?!?!?!?!" קמתי וצרחתי עליו בפרצוף… וווואאאאוווו!!!!!!!!!! נימאס לי לחיות כבר!!!!!!!!…………

-בוקר-

"היי תתעוררי… בוקר טוב דרך אגב…" התעוררתי מניעורים בידיים שלי… כאילו מישהו מנער לי את הידיים… ובגללו התעוררתי על מיטת הקש שלי… "ממממממממ…….. מה? מי זה???.."
"היי, רגע, קודם תתעוררי ואז אני יכול לדבר איתך…" התעוררתי "מ…מ…מ…מ…מהההה?"
"היי,קוראים לי ג'ודי ואני רוצה לעזור לך… אני מבינה שאת לא כל כך אוהבת את החיים שלך אה?"
"זה לא לא כל כך זה כל כך לא אוהבת את החיים שלי!"
"מה שתגידי…אז, את חייבת להתקלח וללבוש בגדים אחרים… או שאת רוצה להשאר ככה?"
"ניראה לך שאני רוצה להשאר ככה בלי חיים?!?!?!?!?! ברור שאני רוצה לשנות את החיים שלי לטובים יותר!!!!!!! רגע,איך תעשי את זה?"
"קלי קלות… את תבואי אליי הבייתה כי אמא שלי היא קודם כל תופרת אז היא יכולה לעצב לך איזשהו בגד…" הייתי בשוק!!!!!!!!!!! לא יכלתי לדבר ואז התחלתי לבכות מאושר! :):):):)
"טוב בואי,אני יביא אותך לבית שלי… "
"א…א….א….א…ו….ו…ו…ו…ק…ק…ק…ק…י…י…י…י…י….!!!!!!!!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך