שזה הפרק הלפני אחרון, אז אני ממש מקווה שתהנו ממנו ואשמח לתגובות ;-)

חייה של מתבגרת צינית- פרק 13

21/09/2014 1266 צפיות 6 תגובות
שזה הפרק הלפני אחרון, אז אני ממש מקווה שתהנו ממנו ואשמח לתגובות ;-)

התעוררתי בבוקר עם חיוך ענק על הפנים. לבשתי טוניקה כחולה, טייטס שחור ומגפיים כחולות. סידרתי את השיער. כשבאתי לצאת אמא שלי קראה לי.
"אני רואה שהתחלת להשקיע במראה שוב." אני רק חייכתי. "מה קרה?" המשכתי לחייך. "אתם ביחד?" צחקתי.
"ביי, אמא."
נכנסתי לבית הספר. הדרך לכיתה שמעתי התלחששויות.
"ועכשיו היא חזרה." אמרה נערה אחת, כשהנערה שלידה פערה את עיניה בתדהמה.
"היא פגעה בו לפני שנים, ועכשיו היא החליטה שבא לה עליו." עכשיו כבר התחלתי להתעניין מה קורה.
"שמעת על הזאת ששברה לאיתי את הלב?" 'מה עובר על כולם היום?' שאלתי את עצמי.
נכנסתי לכיתה. אך כשנעצרתי במקום שלי ליבי קפא. איתי ישב על המקום שלו, כשבמקום שלי ישבה בלונדינית מושלמת שנמרחה לו על הצורה.
"מה קורה פה?" שאלתי. איתי הסתכל עלי. הוא נראה מבוהל, כאילו נתפס במעשה אסור.
"קת,תכירי, זאת יסמין. מכיתה ו'." עוד לא הבנתי.
"מי את? ולמה את בכלל מדברת עם החבר שלי?" שאלה יסמין בטון מתנשא ובפנים מזלזלות, בעודה סוקרת אותי מכף רגל ועד ראש.
בדרך כלל הייתי שותקת, מתעלמת אפילו. אבל היסמין הזאת ממש עצבנה אותי. 'מה היא חושבת לעצמה?' שאלתי את עצמי.
"מה זאת אומרת החבר שלך? תורידי את הידיים מהחבר שלי." עניתי. איתי פער את עיניו.
"החבר שלך? אתה החבר של הכונפה הזאת?" היא פנתה לאיתי.
"מדהים לחשוב שהוא רוצה כונפה יותר ממך." אמרתי וחייכתי חיוך מתנשא. יסמין נראתה כאילו היא עומדת להרביץ לי.
"איתי, מה קורה פה? אתה איתה?" היא העבירה עלי מבט מזלזל. "או איתי?" היא אמרה, מלטפת את פניו. פערתי את עיניי מרוב הלם.
"אני… אני צריך לחשוב." דמעות התחילו לצרוב עיניי. הוא צריך לחשוב? אם הוא אוהב אותה? אם הוא אוהב אותי בכלל? תוהה אם אני לא עושה את הטעות של חיי,ברחתי מהכיתה בריצה, משאירה אותו שוב, אך הפעם לא לבד.


תגובות (6)

בן אלף

21/09/2014 21:49

מהההההה
~קוראת חדשה~
אני חדשה ולא יכלתי להפסיק
כל שנייה נלחצתי ממה שיקרה
תמשיכיייייי
מטומטםםםםם
שקרןןןן
אני לא אוהבת אותו !

21/09/2014 22:12

    חחחח שמחה שאהבת:-)
    הפרק האחרון יעלה עוד כמה דקות, ואני מ'קווה שתהני ממנו:-)

    22/09/2014 21:48

תמשיכייי דחוףףףףףףףףףףף!!
הפרקק מהממםם! את חייבת להמשיך!"
גאדגאדגדגאדגאדגדאגגאדגאדכדא!!

21/09/2014 22:51

    ממשיכה עוד כמה דקות, ואני מקווה שתהני מהפרק הבא כי הוא הפרק האחרון! :-)

    22/09/2014 21:49

איתיייי קצרר (באתי לפה בשביל הסיפור.ביקרתי)

23/09/2014 19:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך