שזהו הפרק האחרון ואני ממש מקווה שתאהבו אותו ותהנו ממנו. תודה על כל ההערות, ההארות והתגובות:-) מקווה שתאהבו עוד דברים שאני כותבת, נוי:-)

חייה של מתבגרת צינית- פרק 14 ואחרון

22/09/2014 1478 צפיות 6 תגובות
שזהו הפרק האחרון ואני ממש מקווה שתאהבו אותו ותהנו ממנו. תודה על כל ההערות, ההארות והתגובות:-) מקווה שתאהבו עוד דברים שאני כותבת, נוי:-)

הגעתי לספרייה והתחלתי לבכות. לא האמנתי שאיתי מסוגל לחשוב על זה בכלל. כעבור כמה דקות הרגשתי נגיעה בכתפי. הרמתי את מבטי לעיניו של איתי
"תעזוב אותי." אמרתי בעודי מוחה את הדמעות מעיניי. הוא התכופף אליי וחיבק אותי. בכיתי בתוך חזהו. בכיתי והוא נענע אותי, הרגיע אותי. כל הסיפור היה כל כך סוריאליסטי, שכמעט התחלתי לצחוק. אני בוכה בגללו, והוא בעצם זה שמרגיע אותי.
"קת, כשראיתי את יסמין, קול בתוכי צרח לחזור אליה. היא הייתה אהבת חיי במשך שנים, הסיבה שבגללה פגעתי בכל כך הרבה בנות אחרות, הסיבה בגללה לא התאהבתי שוב."
"מספיק," אמרתי והתרחקתי ממנו. "אני לרוצה לשמוע יותר."
"אך אז קול חזק יותר צעק בראשי, 'עד שפגשתי את קת'. את היית זאת שגרמה לי להפסיק לחשוב על יסמין. את היית היחידה שרציתי לצידי." 'הוא אמר היית' חשבתי, מתאפקת לא לבכות שוב לידו. "והבנתי שאני לא מוכן לוותר עלייך. בטח לא בשביל איזו כלבה. ואני עדיין רוצה אותך, עדיין אוהב אותך."
הוא התלבט בין שתינו. הוא לא ויתר עלי. הוא רצה אותה. הוא אוהב אותי.
"תגידי משהו, בבקשה." עיניו התחננו.
"אמרת שאתה אוהב אותי?" לחשתי בחיוך. הוא ניגב את דמעותיי.
"אני אוהבת אותך."
"ואני אוהבת אותך."
בדיוק באותו רגע יסמין התפרצה מבעד לדלת.
"מה אתה עושה פה? בוא כבר, איתיצ'וק." זעמתי שוב כששמעתי את ההתחנפות בקולה.
"אני פה עם החברה שלי, קת. ואל תקראי לי יותר איתיצ'וק."
"כלבה." היא אמרה, נראית כאילו היא רוצה לקרוע אותי לגזרים.
"שלא תעזי לקרוא לה ככה. אמר איתי." יסמין יצאה. איתי הסיט קבוצת שיער מאחורי אוזני וחייך חיוך מבויש. גם אני חייכתי אליו חיוך כזה. הוא התקרב אליי לאט לאט והצמיד את שפתיו לשפתיי. קרביי געשו, הלב שלי פעם במהירות, ראשי צרח משמחה.
"אתם מושלמים ביחד." אמר לפתע קול מוכר. הסתובבתי. זה היה דין. חייכתי אליו. "רק תשמור עליה," אמר דין לאיתי. "היא שווה את זה." דין הלך ואיתי הסתכל לתוך עיניי. ליבי החסיר פעימה. הוא חייך שוב את החיוך המסתורי שלו, החיוך של 'אני לוהט ואני יודע את זה'.
"הילדה הכי יפה בעולם." הוא אמר.
"הילד הכי מושלם בעולם." השפלתי את מבטי לשפתיו. התנשקנו.


תגובות (6)

אני שונאת אותך כי גמרת את הסידרה.
אני ממש רוצה לירות בטלפון עכשיו
מה זאת אומרת פרק אחרון? מי נתן לך רשות להפסיק לכתוב?
סליחה באמת! איזו אנוכיות! לנטוש אותי ככה! מה אני אקרא עכשיו?
מעצבנת. צריך להקים עצומה נגדך או משהו.
תמשיכייייייייייייייייי כישרון אחדדדדדדדד

22/09/2014 22:07

את כותבת מדהים, אל תפסיקי לעולם!
הכתיבה והשפה ואוצר המילים, באמת שהיה תענוג לקרוא את זה,?וסך הכל זה הפרק הראשון שקראתי…
בכל אופן יש לך כישרון אז אל תבזבזי אותו.
אין הרבה סיפורים ששווים קריאה באתר, אבל אם הסדרה הזאת הלכה כמו הפרק הזה, אז חבל על מי שלא קורא.
בהצלחה בהמשך הדרך,
לילה טוב, המעודדת.

22/09/2014 22:16

תמשיכי עונה שניה או אפילוג בבקשה זה מושלם!!!;)

23/09/2014 07:06

תעשייי אפילוווגג או משוו!!..סיפור ממשש יפה..התחלתי לקרוא אות היום שראיתי שסיימת <3

23/09/2014 15:07

אני לא יודעת למה, אבל זה פשוט מדהים ואני כל כך אוהבת את זה (:
קיטשית.
מגעילה.
גומרת פרקים בצורה מחליאה.
אני אוהבת את זה.
אני שונאת אותך.
למה גמרת את הסיפור?
.-.

(זה אומר שאהבתי יותר מידי XD)

23/09/2014 19:27

אני ממש ממש כןעסת עליך עכשיו שנגמר הסיפור!!!
אני מקווה בשבילך שאת הולכת לעשות עונה שנייה עכשיו או סיפור חדש כי אם לא! מכות! חחחחח סתם בצחוק!
כתיבה מהממת! וסיפור מושלם!
שבת שלום :)
העלתי פרק חדש אשמח אם תקראי :)

27/09/2014 10:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך