אני יודעת שחלקכם חושבים שהעלילה מתקדמת מהר מדי, גם אותי מעצבן כשאני קוראת סיפור שתוך פרק אחד קורה בו הכל, אבל אני יודעת שאני מותחת את הסיפור מספיק. זה בכל זאת סיפור קצר ולא ספר, אז אני מקווה שתבינו:-) בכל מקרה, מקווה שתאהבו ותהנו מהפרק!

חייה של מתבגרת צינית- פרק 5

05/09/2014 1233 צפיות 4 תגובות
אני יודעת שחלקכם חושבים שהעלילה מתקדמת מהר מדי, גם אותי מעצבן כשאני קוראת סיפור שתוך פרק אחד קורה בו הכל, אבל אני יודעת שאני מותחת את הסיפור מספיק. זה בכל זאת סיפור קצר ולא ספר, אז אני מקווה שתבינו:-) בכל מקרה, מקווה שתאהבו ותהנו מהפרק!

ביום למחרת איתי חיכה לי ליד שער בית הספר. חייכתי לעצמי. היום האייליינר שלי היה כחול והחולצה כחולה. אמא לי הכריחה אותי ללבוש חצאית, היא חשבה שזה חמוד וימשוך אותו, אני חשבתי שזה חושף לי לפחות את כל התחת. היא אמרה לי שאין לי מה לדאוג, אבל זה לא בדיוק עזר כשאיתי סקר אותי ונעץ את עיניו יותר מכמה שניות ברגליים שלי. פאק, למה לבשתי חצאית היום?
"חשבתי שהלבוש אתמול היה חד פעמי?" הוא שאל-אמר בגבה מורמת.
"למה? אתה אוהב אותי פחות ככה?" לא האמנתי שאמרתי את זה.
"ממש לא. דווקא מתאים לך." הוא אמר בעודנו הולכים לכיתה.
המשכנו לבהות זה בזו במשך כל השיעור הראשון. והשני. והשלישי והרביעי והחמישי. והשישי. בהפסקה שלפני השיעור האחרון איתי ביקש לדבר איתי.
"מה את אומרת על לפגוש אותי מחר בפארק בשש בערב?" הוא שאל בלי הקדמות.
"אתה מזמין אותי לצאת?" לחיי בערו, שפתיי חייכו ומוחי לא הפסיק לשיר מרוב שמחה על על שהתכנית שלי, כמה שזה לא יאמן, מצליחה.
"אממ… לא דייט." זה היה נדמה לי או שהוא קצת הסמיק. "יותר… לצאת." הוא באמת הסמיק.
"אז מחר. בשש בערב."
"שש בערב." הוא אמר והלך.

למחרת בבוקר איתי חיכה לי שוב ליד השער. הוא החזיק פרח שקטף מהגינה בחצר האחורית של בית הספר.
"בשבילי?" שאלתי עם גבות מורמות.
"בשבילך עד חצי המלכות." לא יכולתי לעצור את עצמי מלחייך. אולי הוא וומנייזר, אבל לפני שהוא זורק אותן הוא מתייחס אליהן כמו לנסיכות.
"תודה." עניתי לו ולקחתי את הורד האדום.


תגובות (4)

הי! מה קורה? אני רוצה להבהיר שלא קראתי מתחילת הסיפור, קראתי רק את הפרק הרביעי ואת הפרק הזה, פרק חמישי. זה באמת נשמע מעניין, אבל מה שהפריע לי זה שהעלילה רצה, כאילו אבל ממש רצה. לפי מה שהבנתי הנער מצא חן בעינייה וסביר להניח שהוא לא בדיוק שם עלייה ואז בום, היא שינתה את החיצוניות שלה והם יוצאים לפגישה וככל הנראה שניהם מצואי חן אחד בעיני השנייה.
אני רק רוצה להגיד שזה לא ביקורת, שלא תחשבי לרגע כי הכתיבה שלי בהחלט פגומה ואין לי שום זכות להגיד לך מה לעשות, לבקר אותך.
אני רק כותבת את זה בתור קוראת או בתור מישהי שאחרי שתסיים לכתוב תתגובה הזאת תעוף לקרוא את הסיפור הזה מההתחלה ותמשיך לעקוב.
בתור קוראת, הפריע לי שהעלילה הולכת מהר מדי ודי הפריע לי המין מסר, אם בכללאפשר לקרוא לזה ככה… אני ממש לא מסכימה עם הרעיון שבשביל למצוא חן בעיניי בן צריך לשנות את עצמך, זה טיפשי, זה דבילי וזה רדוד בעיקר כשהבן פתאום נדלק על הבת. אבללל, יש אבל, מלא, מלאא ועוד פעם מלא בנות באמת משנות את עצמן בשביל בחורים, אז גם אם אני, לין הבודדה חושבת שהרעיון הזה דבילי, לא חלילה בסיפור שלך קפצתי במקרה לבית ספר שלי, זה לא עוצר מבחורות לעשות את זה, ושיעשו מה שטוב להן.
אזזזזז, אני הולכת לעקוב אחרי הסיפור הזה, ואל תקחי תשטויות שכתבתי ללב או משהו כי שוב, אין לי שום זכות להעיר לך בעוד שלי יש טעויות.
בסך הכל ממליצה לך להוסיף תיאורים, לנסות להאריך את הפרקים ולא לרוץ עם העלילה (:
זה נשמע ממש מעניין בסך הכל עפתי לקרוא את הכל ממהתחלה ♥

05/09/2014 17:12

תודה שהגבת ותודה על העצות. ואל תדאגי (ספויילר קטן) זה עוד ישתנה.
אני אעלה את ההמשך היום ומקווה שתקראי ותאהבי:-)

05/09/2014 17:35

קוראת חדשה!!!
הסיפור הזה ממש יפה,
ממש אהבתי אותו.
תמשיכיייייי

05/09/2014 18:11

    שמחה שקראת ועוד יותר שמחה שאהבת.
    מבטיחה להעלות המשך בדקות הקרובות!!!

    05/09/2014 18:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך