מבצע "סינדרלה" פרק 1

Rachel50 04/06/2014 738 צפיות 2 תגובות

"איימי בוא מהר!!!" "עוד חמש דקות אני עוד לא מוכנה…" "את תאחרי לחתונה של…"
הכול התחיל לפני מספר חודשים "איימי אל מי את מדברת סיימת כבר?!" "עוד חמש דקות אנה"
אני אמשיך לפני שיהרגו אותי ושוב הכול התחיל לפני חודשיים לא בעצם הסיפור התחיל עוד לפני זה עוד לפני שנולדתי כן… לפני 16 שנים היו שני חברים לאחד קראו מקס ולשני קראו אלכסנדר אבל אנחנו נתמקד במקס… מקס היה במשלחת באנגליה והציל משפחות רבות אבל לא הצליח להציל את אשתו האהובה איזבל ולצערו היא מתה בעודה בהיריון מק סלא ידע איך לעקל את זה והיה באבל במשך שנה שלמה ולאחר שנה הוא התחתן בשנית לאישה יפת מראה וטובת לב בשם אליס ולאחר מספר חודשים נולדה להם ילדה והם קראו לה :אלי כשאלי הייתה רק בת 6 מקס נרצח ואליס נחטפה עכשיו זוכרים את הבן השני אלכסנדר? היא לקח את אלי תחת חסותו וגידל אותה תחת חסותו עם אישתו המהממת שלי ולהם היו 2 בנות איימי ואנה עד עכשיו הכול נשמע כמו סיפור סינדרלה אבל שלי הייתה חולה מאוד והרופאים הפצירו בה ובאלכסנדר לטוס לשוייץ כדי ששלי תעבור מספר ניתוחים ו… "איימי מה את חושבת שאת עושה??" "אנה! אל תיכנסי אני בשירותים!!" אז עם מי את מדברת לכל הרוחות" "איזה קרציה אני עוד שעה בערך אצא" "מה זה אנחנו צריכות לצאת עוד שנייה" "אני יודעת" "זה לא נשמע ככה" "שקט כבר" "אנחנו מאחרות לחתונה של…" "שקט את הורסת הסיפור אני עוד שנייה יוצאת " איפה הייתי אהה כן אז הם טסו אבל אמא שלי אהה… שלי לא החלימה ומתה באמצע הניתוחים ו… "את באה" "נו טוב נודניקית" אני אמשיך אחר כך ביי "הנה באתי" אני עדיין לא מבינה אל מי דיברת" "כשזה יהיה יהיה רלוונטי אני אספר לך טוב" מה?! אין סיכוי שאת משאירה אותי ככה בואי הנה לאן את רצה האולם זה בצד השני של הרחוב"….


תגובות (2)

חמוד! תמשיכיי

04/06/2014 17:11

לא הבנתי ממש למה היא מדברת לקוראים בשירותים… ^^"
חחח תמשיכיי (:

04/06/2014 17:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך