מבצע "סינדרלה" פרק 2

Rachel50 18/06/2014 715 צפיות אין תגובות

תקציר הפרק הקודם: "איימי מה את עושה? אנחנו מאחרות לחתונה של…" היו שני נערים מקס ואלכסנדר למקס הייתה בת אחת ויחידה ששמה אלי וכאשר הוא מת אז אלכסנדר לקח אותה תחת חסותו עם אשתו שלי שמתה בניתוחים בשוויץ ולשניהם היו שתי בנות איימי ואנה….
הערב:שלי מתה באמצע הניתוח ואלכסנדר היה אבוד אז אלי הייתה חייבת לעשות משהו אז היא הציעה לי ולאחותי ש…"איימי לא מספיק שעוד לא הלכנו לחתונה בגלל שאת שכחת ללבוש משהו במקום פיג'מה עכשיו את עוד פעם מדברת לעצמך ועוד מול הטלוויזיה מה יש לך?" "רק שתדעי שלא בא לי ללכת לחתונה""זאת החתונה של טינה וג'ק את לא יכולה פשוט להבריז!!!"אז כן החתונה היא לא בדיוק של אלי היא של השכנה שלנו אז כן"תגידי להם שעני חולה אנה" "נו טוב אלי את הולכת לבוא נכון?" "אבל אני אפילו לא מכירה אותה" "נו טוב אני אלך לגמרי לבדי""סבבה בייי""ביי""איזה מעצבנות אתן יואו ביי אני הולכת לבלות" "איימי יש לי שאלה""כן?"'מי זאת טינה?""לא משנה" אז הרעיון של אלי היה "שאני אברח מהבית ואז ההוצאות הכלכליות יהייו פחותות אבל זה לא היה כזה קל כמו שחשבתי" נכון טוב לא להפריע מסתבר שכשאבא שלי לקח אותה תחת חסותו אז הם עברו דרך הארמון והנסיך קצת נדלק עליה ועכשיו הוא קצת רודף אחריה "ביי!" "אלי!" "מספיק להיום לא ככה?!" נו טוב ביי אני אמשיך אחר כך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך