נעלי הזכוכית ונשף הריקודים – פרק 2

time machine123 19/07/2018 721 צפיות תגובה אחת

פביאנה הכינה לאימה החורגת ולאחיותיה החורגות אוכל. בשעה שבע , כאשר תמרה ודניאלה ישבו לאכול ביחד עם אנסטסיה , אימה החורגת.

לה היה מקום נפרד בה היא הייתה יושבת לבדה ואוכלת . היא קיבלה רק שתי פרוסות לחם והיא מרחה על זה מרגרינה.

פביאנה התיישבה בשולחן הצדדי והביטה על אחיותיה הקטנות בחיוך עצוב. אם היא תהיה אי פעם חופשיה ותצא מהבית הזה זה יהיה יותר טוב מאשר לשרת אחרים.

אחרי הכול , גם לה מגיע להגשים את חלומותיה.

כשפביאנה סיימה לאכול ולקחה את הצלחת לכיור , היא שמעה מאחורי גבה קול מוכר.

" תיקחי גם את הצלחות שלנו על הדרך. אנחנו לא ניתן לך להתחמק מלעשות את כל עבודות הבית . את תעבדי קשה עד מתי שאני אישית אגיד לך מתי להפסיק. עכשיו את שוטפת את הכלים. " צעקה עליה אנסטסיה.

" אבל עשיתי את כל מה שביקשת ממני ואני רוצה קצת לנוח." קראה פביאנה בתסכול , שוב.

" את צריכה לעשות את מה שאמרתי לך , אחרת כל מה שאני נותנת זה חסר טעם. ואת חייבת לשטוף את הכלים , כי הם לא יעשו מעצמם, קדימה אני רוצה תוך פחות מחצי שעה כיור נקי ומצוחצח כהלכה." קראה אנסטסיה בהחלטיות והביטה בה במבט בוחן.

" טוב.." קראה פביאנה בהרהור והלכה לשטוף את הכלים בכיור.

פביאנה רצתה בתוך תוכה שכל הסיוט שהיא נמצאת בתוכו ייגמר. היא קיוותה שזה היה רק חלום.

כשהיא סיימה לשטוף כלים , היא עלתה לחדרה ופשוט התחילה לבכות.

היא ניסתה לשחזר את התאונה של אביה , אנדרס . אלמלא הוא היה פה, הכול היה שונה.

מאז שהוא לא פה , העניינים קצת הסתבכו ויצא שאימה החורגת ואחיותיה החורגות הפכו אותה למשרתת. הן אהבו להטיל עליה כל מיני משימות הזויות.

היא כבר נשברה מכל עבודה שהיא הייתה צריכה לעשות.

היא חשבה שאם היא נתקעה זה אומר שאף אחד לא יציל אותה.

היא רק רצתה שמשהו יושיע אותה מכל האימהות החורגות האלה והאחיות החורגות.

היא רצתה רק לצאת לאור ולהצליח פעם אחת בחייה.

שלא יהיה מישהו שיגיד לה שהיא לא הייתה בסדר. שלא יגרמו לה להרגיש מושפלת וכל כך קטנה.

אם היה פתרון מסוים שהיה משנה את חייה.

אז היא הייתה יכולה להיות מאושרת עד הסוף.

הלילה , היא לא תצליח לעצום עין אפילו אם היא תנסה.

הלילה , היא תחשוב על אביה , אנדרס כל הזמן. כאשר היא תהיה כל כולה מוצפת במחשבות, איך היא תצליח להירדם ככה?

היא חלמה על אביה , אנדרס שיום אחד הוא מופיע באחוזה ומודיע לאימה החורגת ולאחיותיה החורגות שהוא לוקח אותה איתו למקום יותר טוב.

בחלום , אנדרס אומר לפביאנה שהוא ינסה לעשות כל מה שהוא יכול כדי שכל מה שהיא רצתה יתגשם.

פביאנה חייכה אליו ולפתע הדמות שלו התפוגגה וגם היא נעלמה. לפתע , היא צרחה מהבהלה שהיא חלמה על אביה.

היא לא ידעה אם זה חלום טוב או רע. פביאנה הייתה בטוחה שהיה מדובר בסיוט חולף.

היא הבינה שהיא עדיין נמצאת באחוזה וחיה עם אמה החורגת ואחיותיה החורגות.


תגובות (1)

מהמם נראה מעניין מאוד. אשמח לקבל חוות דעת על הסיפור שלי

21/07/2018 11:59
סיפורים נוספים שיעניינו אותך