נעלי הזכוכית ונשף הריקודים – פרק 6

time machine123 23/07/2018 685 צפיות תגובה אחת

פביאנה לא ידעה מה לומר . פניה החווירו כסיד.

" אני רק רוצה לצאת מפה , אני כבר לא יכולה לחכות יום אחד בבית הזה. אני מתה כבר לנסוע מכאן." קראה פביאנה בתסכול.

" מה חשבת לעצמך שעשית שם עם אדריאן , את יודעת טוב מאוד שאימא שלנו תכעס עלינו בסוף. את לא מבינה שאת לא כישרונית בשום דבר נוסף. אנחנו נצטרך להעניש אותך בחומרה על כך שאת חושבת שאת יכולה להתמודד על איזה אודישן מסכן. אנחנו נקדים אותך לפני שאת בעצמך תקטפי את האודישן שגם אנחנו רוצות להתמודד עליו.

עכשיו לכי לנקות את החדרים לפני שתעוררי את כעסה של אמנו. ואת לא רוצה להסתבך איתה, נכון?" אמרה תמרה בחיוך של לעג.

" נו , תזוזי מפה כבר. אימא שלנו עוד מעט תחזור הביתה והיא תראה שאת לא עבדת. מה את חושבת , אה? אז יש לי חדשות בשבילך האודישן הזה בכיס שלנו. אז אין לך שום סיכוי מולנו.

אז קדימה , תעשי משהו מועיל פעם אחת בחיים שלך. את לא רוצה שאימא שלנו תתעסק איתך , כדי שתעשי מה שאת הכי טובה בו.

לעבוד כי את לא יכולה לגשת לאודישן , נחשי מה? למשרתת כמוך אין מה לעשות על הבמה.

את שכחת שכל ימי חייך תצטרכי להיות רק משרתת, וזה מה שאת צריכה לעשות. אנחנו נעקוב אחרייך כדי לראות שאת לא מבזבזת את זמנך לחינם.

ואז אם נראה שאת לא עובדת , אז את תהיי באמת בצרות. " אמרה תמרה וצחקה.

פביאנה כבר לא יכלה לשמור בפנים את מה שהיא הרגישה , היא התחילה לבכות עוד פעם.

למה העולם כל כך אכזר? למה היא עדיין ממשיכה להתגורר בבית הזה?

כי הבית מעורר בה המון זיכרונות , כאן היא נולדה וגדלה . כבר כשהייתה בת חצי שנה , היא איבדה את אימא שלה.

ואחרי כמה שנים שהיא ניסתה לעכל את לכתה , היא אחזה באביה חזק ולא רצתה להרפות כי היא פחדה שהוא גם ייעלם לה.

לבסוף , היא הייתה עדה לכך שאביה נדרס למול עינייה.

היא מעולם לא חשבה שדבר כזה יקרה.

היא מאז כמו לא חזרה לעצמה.

עוד מעט ימלאו לה שבע עשרה שנים מאז שאביה אנדרס נהרג בתאונת דרכים.

היא לא ידעה אם אפשר לחגוג את המאורע.

היא התרגשה כאשר היא ראתה את אדריאן , אהוב ליבה.

חלומה יתגשם אם היא באמת תבחן לאודישן למרות שהיא מפחדת ממה שיגידו עליה.

או מה שאימה החורגת , אנסטסיה תעשה כשתשמע שהיא רוצה לגשת לאודישן הזה.

זה התור שלה להצליח , למה לא היא?

זה התור שלה להוכיח לאחיותיה החורגות ולאמה החורגת שהיא יכולה להצליח , אם רק היא תאמין בכוחותיה.

אם היא רק תאמין בעצמה ותפסיק כבר להקשיב למה שאומרים לה.

אז היא תצליח ובגדול.

כשפביאנה עלתה בחזרה לחדרה , היא הדליקה שוב את המוזיקה והתחילה לשנן את צעדי הריקוד הראשונים. היא תהיה מסנוורת מרוב אושר לצד אדריאן.


תגובות (1)

מושלם פשוטטט

25/07/2018 11:18
סיפורים נוספים שיעניינו אותך