נעלי הזכוכית ונשף הריקודים – פרק 7

time machine123 21/11/2018 822 צפיות אין תגובות

פביאנה נפגשה בסתר עם אדריאן ושכחה מהמשימות שהוטלו עליה לעשות בזמן הקרוב.

אדריאן לימד את פביאנה את צעדי הריקוד ובחן אותה בזמן שדניאלה ותמרה עקבו אחריה הן גילו שהיא נבחנת על ידי אדריאן והן הבינו שאם הן לא יעשו משהו כדי למנוע מפביאנה להצליח באודישן.

כי זה עלול להעיב עליהן אם פביאנה תצליח לקטוף את האודישן כמו פרח.

פביאנה לא האמינה לכך שאדריאן היה המורה שלה לריקוד והיא רצתה ללמוד ממנו הכול.

דניאלה ותמרה התפוצצו מרוב קנאה וזעם ולא ידעו מה לעשות כדי שגם הן יבחנו לאודישן.

פביאנה הרגישה בשמיים , היא הרגישה שחלומה הגדול עמד להתגשם.

" הכול בסדר?" שאל אדריאן והביט בה במבט בוחן .

" בטח , הכול טוב." אמרה פביאנה בהרהור.

" אז למה הפסקת לרקוד? את ממש טובה בזה!" החמיא לה והיא ידעה איך להשיב לו.

" לא יודעת , אני.." היא אמרה לו בחיוך נבוך , היא הציצה בשעונה וראתה שהיא מאחרת כדי להגיע לבית לפני שאנסטסיה תגיע.

" אני חייבת לזוז , מחכים לי בבית." היא אמרה בחיוך מתנצל והביטה באדריאן בחיוך עצוב.

" חכי , עוד לא סיימנו את האודישן שלך!" צעק לעברה , אבל פביאנה כבר לא שמעה את מה שהוא אמר לה.

אדריאן כל כך התפעל מיכולות הריקוד שהיו לה , חבל שהיא זונחת את הכישרון הריקוד שירשה מאמה.

מה שכן , היא זרמה כאשר הם רקדו ביחד. המבחן עדיין לא תם והוא עדיין רצה שהיא תהיה במופע ותרקוד איתו שם.

אבל לאן היא מיהרה? למה היא הלכה ולא התעקשה על מה שעוד יכול לצאת ממנה?

כאילו שזה פשוט לקחת רגליים וללכת.

פביאנה לא יכלה להפסיק לחייך מהזמן שהיא בילתה עם אדריאן , היא גילתה כמה היא אהבה שהוא היה השותף לחלום לה ועזר לה ללמוד את צעדי הריקוד לאט לאט.

מה שכן , אדריאן היה מאוד נדיב כדי שהוא ירצה לבחון אותה באודישן.

היא לא ידעה אם היא הצליחה או לא.

בביתה , ציפו לה משימות שאנסטסיה השאירה בשבילה לעשות.

דניאלה ותמרה עמדו בפתח הבית והמתינו לבואה.

" מה עשית?" שאלה תמרה בחיוך יהיר ודחפה את פביאנה והיא נפלה על הספה.

" הייתי באודישן עם אדריאן. למה לי אסור להיבחן?" שאלה פביאנה ברצינות תהומית.

" לא , אסור לך להיבחן! את צריכה לדאוג שהבית תמיד יישאר מסודר." אמרה דניאלה וצחקה.

" פעם ראשונה בחיים שאני על הבמה , שמישהו מאמין ביכולות שיש לי. אני כל כך שמחה שהוא בן אותי , אני מאוד קרובה להגשים את החלום שלי.

אני מרגישה טוב עם עצמי , אז אל תנסו להרוס את המצב הרוח הטוב שיש לי." אמרה פביאנה ונסתה שלא להישבר מהן.

" את יודעת מה העניין? שאנחנו לא יכולות שאת תבחני באודישן ואת תהרסי לנו את הסיכוי היחיד שיש לנו להצליח אף אנחנו באודישן.

אז תוציאי את הרעיון המגוחך הזה שאת אכן כישרונית ותתרכזי במשימות שהיית צריכה לבצע כבר לפני הרבה זמן." אמרה דניאלה בעוקצנות.

פביאנה הרגישה שהיא לא יכולה להיות בבית הזה ושמוכרח לקרות משהו כדי שהמצב שלה ישתנה.

" על מה את מסתכלת? לכי למטבח ותעשי כבר את המשימות." אמרה תמרה וחייכה את החיוך המרושע שלה.

פביאנה פרצה בדמעות אל חדרה שבמעלה המדרגות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך