נשף כמו בסרטים

hEaLer 11/06/2017 834 צפיות אין תגובות

ערב הנשף של סוף כיתה י"ב מתקרב. אני בלחץ אטומי. שמלה כבר יש לי, אבל מתלבטת אם ואיזה תיקונים לעשות. אין לי רעיון לאיפור, או שיער. אבל הכי חשוב- בן זוג יש לי. אני חוששת קצת. בן הזוג שלי לנשף הוא חבר טוב שלי, וגם אקס של חברה מאוד טובה. בתקופה האחרונה חשבתי שהרגשתי כלפיו משהו ואני עוד לא יודעת איך לעכל את זה. אני מנסה לישון והמחשבות עליו ועל הנשף לא מרפות. אני מדמיינת את זה כמו בסרטים. על רחבת הריקודים- ופתאום מתנגן שיר אהבה איטי, כל הזוגות נצמדים ומתרקדים לפי המוזיקה. אני מדמיינת אותי ואותו- אחד מול השני. כמעט באותו הגובה, כי אנעל עקבים והוא אינו כזה גבוה. ידיי על כתפיו וסביב צווארו הצנום. ידיו על מותניי העבות, ואנו מתנוענעים מצד לצד באיטיות. לא נסתכל אחד לשני בעיניים. נהיה מובכים אחד מהשני. אם אסתכל אצחק. באיזשהו שלב אני מסתכלת עליו, צוחקת ומתחילה לדבר.
"איתי?", "מיתר?" הוא עונה. "אני רוצה להגיד לך משהו. כבר די הרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן…", וכמובן שהוא מובך ומבין לאן אני חותרת. כאן אני חייבת לשבור את הקרח ולהיות קול, אז אני ממשיכה בבדיחה. "אני… אני חייבת לחרבן". ואז הוא יצחק, נסתכל אחד לשני בעיניים והוא לרגע לא יחשוב שבאמת היה לי משהו חשוב להגיד והוא קליל דעת, ואבן נגולה מלבו. ואז ברגע הכי קריטי אשחרר את האחיזה של ידיו ממותניי, אתפוס את ידו בידי ואקח אותו הצידה. שם אומר לו באמת מה שעל לבי. "עכשיו באמת, אני באמת רוצה להגיד לך משהו. אתה יודע, בכל פעם שאנחנו נפגשים לבד ונמצאים לבד אני תוהה איך לא הגענו לסיטואציה אינטימית כלשהי? איך לא קרה בינינו שום דבר? אני היחידה מבינינו שהרגישה את המתח ששרר בחדר כל פעם שנפגשנו? אז רציתי להציג בפניך את הסוגייה שלי… אני חושבת שאני מרגישה אליך משהו. משהו מעבר". שם אני חייבת להיות קול ולא להישאר במצב הפגיע ולהוסיף לפני שהוא מגיב- "ואם אתה לא מרגיש כלום זה בסדר אני רק רציתי לשתף אותך. אני הרי לא הטעם שלך ממש וגם יש את מיקה שאני מניחה ששנינו לא רוצים לפגוע בה." הוא מסתכל הצידה, מפחד להסתכל לי בעיניים. ומשום מקום תוך פחות משנייה תפס את ראשי ושם קרתה הנשיקה הראשונה שלנו. כשאנחנו מתרחקים, אני מובכת ושוב שוברת את הקרח. "שיט איתי, כולך אודם!", "מה, נו מיתר מה את רצינית?" הוא לחוץ. ואז אני אומרת לו שאין לו שום סימן.
אבל זה רק איך שדמיינתי את זה. האם הסיטואציה הזו אי פעם תקרה? בנשף? בשנה הבאה? או האם בכלל לא תקרה? לא אדע אם לא אנסה. עכשיו השאלה היא- האם אני צריכה, ורוצה לנסות?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך