רציתי לנסות משהו חדש אז....

אשמח אם תכתבו תגובות <3

מהמחסלת

סיפור סינדרלה קצת שונה…. פרק 1

12/04/2012 1100 צפיות 7 תגובות
רציתי לנסות משהו חדש אז....

אשמח אם תכתבו תגובות <3

מהמחסלת

נכון שתמיד חשבתם שסינדרלה חייבת להיות לא מקובלת וחנונית!!! אז זהו שלא בסיפור שלנו (שלי ושל אחותי הקטנה- בכיתה ב') סינדרלה היא בעצם נערה בת 17, יש לה שיער ארוך וחלק בצבע חום- דבש, עיניה בצבע חום בהיר שתאם לשיערה. קוראים לי כריס גאקני, אני נערה ממוצעת מבחינת לימודים ומקובלת בחברה יש לי אח תאום בשם בראד (יש תיאור בהמשך), אני רזה יחסית כיוון שאני אוהבת לשחק כדורגל מגיל 5 ועד היום אני מתאמנת בקבוצת בנות בתיכון שלנו. בזמן שאני לא נמצאת באימוני כדורגל אני מתאמנת עם המעודדות כיוון שאני גם מעודדת את קבוצת הפוטבול של התיכון שלנו. שמעתי את השעון המעורר מצפצף ומודיע על בוא הבוקר, הרמתי ראשי בבהלה מהשולחן שלי בחדר והבנתי שנרדמתי אתמול בזמן שלמדתי למבחן. זינקתי מהכיסא וכיביתי את השעון המעורר, הסתכלתי במערכת השעות ודחפתי לתיק שלי את כל הספרים הנחוצים לי, לקחתי את התיק של בגדי נבחרת הכדורגל של הבנות והכנסתי לשם גם את בגדי המעודדות. פתחתי את הארון והוצאתי חצאית מיני אדומה וחולצת טריקו לבנה חדשה שקניתי לפני שבוע בקניון. גרבתי גרביים לבנות עד הברך ונעלתי את נעלי הספורט שלי, סירקתי את שערי ותליתי את תיקי על כתפי , ירדתי למטה עם תיק בית הספר ותיק הכדורגל ואמרתי לכולם "בוקר טוב לכולם!!!!", ליד השולחן ישבו אמי אבי ואחי, בראד. הם ענו לי "בוקר טוב!!!" התיישבתי ליד בראד ולקחתי לעצמי טוסט, בראד סובב את פניי אליו בעזרת ידו בכוח והביט בפניי בדאגה "את לא ישנה מספיק עד מתי למדת אתמול?" משכתי בכתפיי ועניתי "אני בסדר פשוט יש היום את המבחן הגדול בפיזיקה". הוא נאנח וסיים לאכול, כשסיימתי לאכול בראד ואני נכנסנו למכונית שאנחנו חולקים, הוא הסיע אותנו לתיכון. הוא הפעיל את הרדיו והקשבנו לשירים קצביים ושרנו. כשהגענו בראד החנה את המכונית ויצאנו. לקחתי את תיקי ובראד צחק ולקח לי תיק אחד, את התיק עם ציוד הכדורגל, רציתי למחות אבל הוא אמר "אני האח התאום שלך תני לי לעזור לך ותשתקי" חייכתי ונכנסנו אל בית הספר. אני ובראד תאומים לא זהים בככל כי הוא עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות, שחקן פוטבול , מה שכל בחורה חלמה עליו. נכנסנו לכיתת הפיסיקה והתיישבנו במקומותינו, חיכינו לצלצול ובינתיים למדנו יחדיו למבחן. שמענו את הצלצול והוצאנו קלמרים, בראד יושב לידי ככה שיכולנו להמשיך לדבר עד שהמורה נכנס לכיתה. "תלמידים, המבחן הוא למשך שעתיים וחצי על כל החומר של השנה הזאת, אז תשלפו עטים ולעבודה" הוא חילק את הדפים של המבחן והתחלתי לכתוב במרץ. לאחר שעתיים סיימתי את המבחן, הגשתי אותו והתיישבתי במקומי. הצצתי במבחן של בראד וראיתי שהוא נמצא בשאלה האחרונה, נשענתי לאחור ופתחתי את אחד מספרי הקריאה שיש לי לפעמים בתיק הכדורגל חיכיתי שיהיה צלצול ושכולם יסיימו את המבחן.


תגובות (7)

נשמע מדהים תמשיכי

12/04/2012 13:22

תמשיכי! ממש ממש ממש יפה!

12/04/2012 14:53

נשמע מעניין מאוד , תמישכיי

13/04/2012 08:12

אהבתי מאד מאד אךתרשי לי בבקשה להביע את דעתי בענין המלל צריך לא להדפיס כאילו בבלוג אחד אלא לעשות פיסקאות קצרות יותר וכך גם הקריאה תהיה יותר נוחה מקווה שאינך נעלבת ממני שבת שלום בקי ♥

14/04/2012 02:53

חמוד מאד.. מסכימה עם בקי..
אני לא יכולה לתת תגובה מלאה כי זהו הפרק הראשון ואני בטוחה שעוד לא ראיתי הכל..מחכה להמשך כדי לתת תגובה (שמקווה בשבילך תהיה חיובית :) )

14/04/2012 16:53

אהבתי, נשמע יפה ומקורי – תמשיכי (:

15/04/2012 07:07

נשמע יפה תמשיכי!

15/04/2012 12:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך