fiki634
סיפור חדש מקווה שאהבתם!



-♥-
אפיק

פראחה בעיר הגדולה-פרק 1 :)

fiki634 06/10/2011 1234 צפיות אין תגובות
סיפור חדש מקווה שאהבתם!



-♥-
אפיק

~פרק 1~
יומני היקר שלום.
קוראים לי שרון.. כן אני יודעת שזה לא שם של פראחה אבל מה לעשות ההורים שלי לא כמוני.
וגם אני בכלל לא פראחה זה שאני אוהבת ורוד ושירים מזרחים ולרכל על אנשים.. טוב נו אני פראחה.
בכול מקרה אני אספר לך יומני היקר סיפור , וכן אני יודעת שאני מדברת בשפה גבוה לא כמו כול החברות שלי ,בגלל שההורים שלי מאוד חשוב להם השפה שלי ולכן אני מדברת ככה ליד ההורים אבל ליד החברות לגמרי אחרת.
"שלום אמא ושלום גם לך אבא" אמרתי כשירדתי לאכול לפני בית הספר.
"חמודה? בואי שבי אנחנו צריכים לדבר" אמרה אמא בקול רציני.
"בסדר אמא" אמרתי "מה קרה?".
"אבא ואני קיבלנו משרה באנגליה ולכן אנחנו עוברים בעוד חודש" אמרה אמא.
"מה? אתם לא יכולים לעשות לי את זה!" צעקתי. לקחתי את הלחם עם הריבת תות שלי ויצאתי לבית הספר עצבנית.
"זה כזה לא פייר!" אמרתי בקול.
"מה לא פייר?" אמרו חברה שלי שפגשה אותי בדרך.
"עזבי את לא תביני" אמרתי "אבל אני צריכה ישיבה דחופה שלנו. היום בהפסקה השניה".
הלכתי לחדר שקיבלתי 101 והנכתי את הדברים שלי על המיטה.
נכנסתי לכיתה והתיישבתי וראיתי ילד חדש הוא לא מוכר לי. הוא גבוה מעט ,טיפה יפה,פנים צרות טיפה.
"טוב אמא! אני לא יכול לדבר עכשיו נדבר אחר כך!" אמר הילד וניתק את הטלפון.
אחח איזה כיף לו שהוא יכול לדבר ככה להורים שלו בלי לדאוג בלי כלום.
הגעתי אליו ואמרתי "תודה שאתה מחמם לי את השולחן" צחקתי.
"אהה זה המקום שלך?" אמר הילד "כי אין לי בעיה להזיז את התיק שלי". בחיים לא שמעתי בן אדם מדבר ככה אפילו חברות שלי לא מדברות ככה. טוב כן יש את ההורים שלי אבל בבית הספר . חוץ מהמורים לא שמעתי אף אחד מדבר ככה.
"חחח לא זה בסדר" אמרתי.
"אהה הבנתי הדיבור שלי מצחיק אותך" אמר הילד.
"לא לא כלל הוכלל לא!" אמרתי "נהפוכו! הנני מדברת כך עם הורי אבל בבית הספר אינני שמעתי אנשים שמדברים ככה".
"אהה אז בסדר פשוט חשבתי שאת צוחקת עלי ואת יכולה לדבר רגיל לא בשפה גבוהה מדי אלה יותר נמוכה" אמר וצחקנו.
"אני מפריעה?" שאלה חברה שלי עדן שהיא לועסת מסטיק בפה פתוח ועושה בלונים.
"לא בכלל לא" אמרתי והסתכלתי על הילד.
"אז איך קוראים לך?" שאלה עדן את הילד.
"קוראים לי יוני" אמר יוני "איך קוראים לכן?".
" לי קוראים שובל וזאת עדן" אמרתי.
"אממ השם שלך מאוד יפה".
"תודה".
"גם שלך יפה עדן נכון?".
"כן".
הייתה שתיקה מביכה מעט.
"טוב…" אמרתי כדי לשבור את הקרח. ואז הצלצול קטע אותי ובגלל שיוני חדש נתתי לו לשבת איתי במקום אחרי הכול הוא כמוני לא?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך