fiki634
צום קל וגמר חתימה טובה לכולם!



-♥-
אפיק

פראחה בעיר הגדולה-פרק 4 :)

fiki634 07/10/2011 952 צפיות תגובה אחת
צום קל וגמר חתימה טובה לכולם!



-♥-
אפיק

~פרק 4~
"ארוחת הצהרים מוגשת אנא בואו לאכול" נשמע הקול ברמקול.
אני ויוני הלכנו אני כמובן אחרי שהלכתי מאחורי תא המדידה שהתקנתי בחופש בחדר שלי והתלבשתי.
"היי דליה מה יש לאכול היום?" שאלתי את הטבחית שלנו.
"מה שאת הכי אוהבת" אמרה דליה.
"קוסקוס עם קציצות ורוטב!" אמרתי.
"ברור! ידעתי שאת תרצי את זה היום" אמרה דליה "שמרתי לך את המנה הכי טובה". היא הוציאה מהתנור חימום שלה את המנה שלי חמה וטעימה.
"אממ גם אתה רוצה ככה?" שאלה דליה את יוני.
"בחיים שלי לא טעמתי את המאכל הזה אבל אני אשמח" אמר יוני וחייך אלי.
"מה?" אמרנו אני ודליה ביחד.
"טוב אז יש לך מזל!" אמרתי "דליה היא השפית הכי טובה בעולם!".
דליה הביאה לו את המנה שלו וישבנו עם חברות שלי.
יוני אכל בשקט לא הוציא מילה חוץ מאולי שהוא ביקש את המלח.
כול החברות שלי הסתכלו עליו מאוד מוזר, הוא אכל עם סכין ומזלג ושתק. לעומת החברות שלי הוא ממש כמו בן מלוכה.
סיימנו לאכול וחזרנו לחדרים היו לנו שתי שולחנות אחד בשבילי ואחד בשבילו.
עשיתי שיעורים והנחתי על השולחן שלי וכמובן קישטתי אותו בכול מיני פתקים ובובות קטנות אפילו נשארה שם הבובה שלי משנה שעברה.
השולחן שלו היה ריק ומשעמם עומנם היו שם את שיעורי הבית שלו אבל היה ממש ריק השולחן.
"טוב אני עייף אני הולך לישון" אמר יוני ונשכב לישון במיטה שלו.
מיד ידעתי מה לעשות הלכתי לדליה.
"דליה תקשיבי את זוכרת את הילד שראית קודם איתי?" אמרתי לדליה.
"כן ברור הוא מאוד חמוד" אמרה דליה.
"זהו הוא חמוד והוא גר איתי בחדר אז אני רוצה לקשט לו את השולחן כי השולחן שלו ממש משעמם". אמרתי.
"טוב אין בעיה" דליה הוציאה סלסלה של ממתקים ונתנה לי פתק וטושים רשמתי לו שנה טוב של הרבה הצלחה בלימודים ובעיקר עם חברים וחברות.
ועוד כול מיני שטויות. שידכתי את זה לצלופן שכיסה את הסלסלה ולקחתי את זה לחדר שלי הנחתי לו על השולחן והלכתי למיטה לישון כי הייתי ממש עייפה.
ממש שניה לפני שנרדמתי יוני התעורר הוא הסתכל על השולחן פתח את הפתק וקרא.
הוא שאל עם אני ערה אבל לא עניתי, אז הוא נתן לי נשיקה על הלחי. איך הסמקתי.
"אהה! ידעתי שאת ערה" אמר יוני.


תגובות (1)

חממוווודדדד

10/10/2011 07:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך