פרק 1 של ילדת הטלפונים

03/08/2013 787 צפיות 6 תגובות

וקר טוב לכולם כל ילדי למטה עכשיו לחברס :אמי צעקה מלמטה הבית שלנו הוא 4קומות ולאמא יש קול קול קמתי היתלבשתי היתקלחתי וירדתי למטה כל המשפחה ישבה סביב השולחן והיה ריח טוב על השולחן כל אחד לקח מכל צלחת וכשהארוחה העזתי מה אמא אמרה יאללה ילדים לקחת תיקים ולמטה לקחתי את התיק ושמתי לב שיש איזה מיליון הודעות ושיחות שלא נענו לא עניין אותי ירדתי למטה אמא ספרה אותנו (אני מזכירה שהכל באנגלית)ונכנסנו לאוטו הענקי שהיה לנו ישבנו כולנו וכמובן שאני ליד אמא וכל הזמן מאחורה היה צרחות ואמא צחקה אל זה כל כך אז אמא לקחה את אחי לגן ואת השאר ליסודי ולכתיבה וגם אותי היא לקחה אז כשהגעתי היא נישקה אותי מול כל בית הספר אמרתי לה אמא לא לפני כולם ואז היא אמרה אני אוהבת אותך בי ואז אמרתי גם אני ואז 2החברות המדהימות שלי באו קים וקווין כן יש לה שם מוזר ואז הן אומרות לי שמעת את החדשות אוליב עזב את חברתו שזאת אוליב בשבילך הוא אמר לה שהוא אוהב אותך ובמקרה הזה אוליב היא השווייצרית של הכיתה ויש לה 3 שפוטות ואוליב תמיד שנאה אותי והציקה לי אז פתאום אני רואה אותה לאורך המסדרון עם 3השפוטות שלה והיא היתקדמה אלי במהירות ו.


תגובות (6)

~~

יפה… אבל תורידי את ה'ואז' כל הזמן. ועוד משהו תשתמשי במרכעות (") כשמדברים. ככה זה יותר מובן. תמשיכיי

03/08/2013 04:22

תודה חמודה

03/08/2013 04:29

אני פשוט חדשה וזה קשה לי אז תביני

03/08/2013 04:29
~~

אהה, אז.. ברוכה הבאה :-) אם את צריכה עזרה או משהו, בפרופיל שלי יש את האימייל…
חחח, תהני :))

03/08/2013 04:35

אין תיאורים,אין מירכאות,פיסוק…
קצת קשה להבן אבל קחי את זה כביקורת בונה.
ורעיון ממש יפה :)ממש אהבתי
ברוך הבא לאתר :)

03/08/2013 04:35

מסכימה עם אליס וסלינטורית… תכתבי את זה במשפטים בודדים, ולא כקטע אחד ארוך. כמו כן, תוסיפי מרכאות ( " ) בדיבור, על מנת שידעו בדיוק מה המילים שנאמרו. שימי לב שהקטע מתחיל במשפט שהאמא צועקת ובשביל לסמן אותו שמת נקודותיים ( : ). זה לא תקני. אם כבר, שימי את זה לפני המשפט עם קידומת ( אמא צעקה לנו מלמטה: …).
שימי לב שחסרות לך אותיות, סימני פיסוק ורווחים. עצה: לפני העלת הסיפור תעברי על הקטע עוד פעם. עוד עצה: אם את מתקשה במיקום הפסיקים, הקריאי לעצמך את הסיפור בקול ושימי פסיקים היכן שאת צריכה אוויר.
ברוכה הבאה לאתר!

03/08/2013 08:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך