אני מצטערת אם בטעות ואני חוזרת בטעות!העתקתי משהו ממשהי..

תפנימי,אני אוהב אותך! *פרק 1*

28/04/2012 1191 צפיות 6 תגובות
אני מצטערת אם בטעות ואני חוזרת בטעות!העתקתי משהו ממשהי..

היי אני קייט!
אני רוצה לספר לכן את הסיפור שלי..

–נקודת מבט שלי–
♦לפני שנתיים

"קייט בואי הולכים."אימי קראה לי מלמטה. "אני באה אמא" החזרתי לה צעקה
כשירדתי למטה אחותי הקטנה רבקה חיבקה אותי בחוזקה."מה קרה?" שאלתי אותה.
"את נוסעת היום לקנדה ואני לא יראה אותך הרבה זמן!"היא ענתה לי ודמעות מציפות את עינייה.
"אבל.."עניתי לה,"אתן באות איתי ליומיים ראשונים,לא?"
אימי צחקה."כן אבל כניראה שרבקה לא הבינה את זה.." היא הסתכלה על רבקה.
"אז..זה אומר שאנחנו באות איתה לקנדה?!,אני יראה את ג'סטין ביבר?"היא שאלה בהתלהבות.
אחותי חולה על ג'סטין ביבר-אבל אני שונאת אותו!!!
"לא ניראלי שיצא לנו לפגוש אותו."צחקתי. "לי דווקא ניראה שכן.."ענתה אימי. "יששש!"ענתה רבקה..
"אני אפגוש את ג'סטין ביבר!!"היא התלהבה.הסתכלתי על אימי במבט שואל..והיא חייכה אליי.

♦יום למחרת

"קייט,קייט קומי חמודה היום הראשון בביה"ס החדש שלך לא כדאי לך לאחר ליום הראשון.."העירה אותי אימי בבוקר.
"טוב אני קמה"אמרתי בישנוניות.אחרי 45 דקות הגעתי לבית הספר החדש {למזלי ביה"ס היה קרוב לדירה שלי} כשניכנסתי לביה"ס כבר ראיתי שלושה בנות פקאצות עם מסטיקים בפה והבנתי שהן מהמקובלות.. הסתכלתי עלייהן במבט בוחן ועברתי על פנייהן הן התקרבו לעברי וחסמי לי את הדרך.אחת מהן הסתכלה עליי ואמרה "את חדשה בבי"ס,נכון?" "כן" עניתי בביטחון."אני לא אוהבת את הביטחון שלך..איך קוראים לך?" היא אמרה. "קייט מלינטון" עניתי לה. "אוקי את משוחררת אבל יש לי הרגשה שתיסבלי השנה!"היא אמרה לעברי.הבנתי שיש לי אוייבת בבי"ס.פתאום שמעתי קול שקורא לעברי."היי את?"הסתובבתי לאחור וראיתי ילדה רצה לעברי."את קייט?"היא שאלה. "כן?" עניתי לה.
"היי אני קרן,תקשיבי ראיתי שדיברת עם ליאן..אל תתייחסי אלייה היא סתם פקאצה מטומטמת.."
"כן שמתי לב" צחקתי.

כשחזרתי הבייתה ראיתי את רבקה אחותי לבושה בבגדים יפים."רבקה לאן את הולכת?"שאלתי אותה.
"היא ואת" אמרה אימי לרגע. "מה?" שאלתי."את לוקחת אותה" ענתה אימי עם מבט מלא רחמים "מה?,לאן?"שאלתי כשידעתי שאני לא הולכת להיות מרוצה מהעניין. "את לוקחת אותה להופעה של ג'סטין ביבר,ייאיי" היא הראתה התלהבות מזוייפת "בחיים לא"אמרתי בכעס.
"בבקשה,בבקשה"התחננה אלי רבקה וכמעט פרצה בבכי.
"א..ב..ל" אמרתי.


תגובות (6)

אוווייייייייייייי!!!!
איזה מסכנה היא!!!!
שוב ג'סטין ביבר??? חחח…. אני לא בקצב!!
עאעאעאעא העלת עוד פרק!!!
עפתי לקרוא =))))

30/04/2012 06:40

הרעיון יפה, אבל לא אהבתי את סגנון הכתיבה תנסי לשפר אותו במילים גבוהות יותר.

07/05/2012 07:40

אני חולקת עלייך שירה..לירון מאוד אהבתי את הכתיבה שלך! כאילו את באמת הולכת להוציא את הסיפור הזה לאור..זה רק בשביל הכיף..תמשיכי

28/05/2012 08:31

אני חולקת עלייך שירה..לירון מאוד אהבתי את הכתיבה שלך! כאילו את באמת הולכת להוציא את הסיפור הזה לאור..זה רק בשביל הכיף..תמשיכי

28/05/2012 08:31

לאאאאאאאאאא אעאעאעאעאע הייתי רוצה למות אם היו מכריחים אותי ללכת להופעה של ג'סטין ביביר !!! תמשיכיייייייייייייייייי

01/07/2012 00:01

אל תתייחסי את כותבת מאוד יפה ,מה שכן תאריכי את הפרקים!!

01/07/2012 00:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך