זו ההקדמה.. חפרתי קצת חחח, תכתבו לי אם להמשיך:)

סיפור ערסים- הקדמה

04/07/2015 607 צפיות תגובה אחת
זו ההקדמה.. חפרתי קצת חחח, תכתבו לי אם להמשיך:)

טל רפאלי – קוראים לי טל רפאלי, בלי להשוויץ, אני מהממת. אני גבוהה, עיניים חומות גדולות, שיער שטני בלונדיני (משהו מהמם סמכו עליי) גוף מדהים שבאמת? כל אחת חולמת על כזה גוף. ההורים שלי מאוד מצליחים, שניהם עורכי דין מבוקשים שמנהלים משרד פרטי לעריכת דין שמפורסם בכל הארץ, וכמו שהבנתם אנחנו מאוד עשירים. אנחנו שלושה אחים, הבכור הוא עמית, הוא בכיתה י"ב והוא באמת חתיך, הוא שובר לבבות והבן הכי מקובל בשכבה שלו, כולם בבצפר מכירים אותו. הקטן זה רועי, הוא בכיתה ט' , סוג של חתיך, מקובל בטירוף ומצחיק מאוד. ואני האמצעית, בכיתה י' ,אין לי חבר, אני לא רוצה כרגע, אבל מחפשת כן? למה לא? מישהו שיכבד אותי ויאהב אותי כמו שאני. אני נחשבת סוג של פקאצה, אבל אני לא! יש המון בנות שמתחנפות אליי בגלל הכסף אני אני מנפנפת אותן, יש לי רק 2 חברות אמיתיות, שחר ועדי.

עמית רפאלי- טוב, סתכלו עליי. תודו שאני הורס. פעם הציעו לי לדגמן אבל לא רציתי, מה אני צריך את זה? הרי כסף זו לא הבעיה. בואו נגיד שכל מקום שאני הולך יש כמה בנות שבאות איתי, הבנים כולם אחים שלי. בעיקר איתי ונתאנאל! חברה? יש. כוסית על, רוני אלפי. אפשר לקרוא לי סטוציונר. אבל מה אכפת לי?

רועי רפאלי – השם משפחה מוכר לכם אה? בכיתה ט', כל היום בחדר כושר, או עם החברים במגרש כדורגל, כן האהבה שלי זה ספורט. לא צריך חברה! למה צריך את החרא הזה? רק רומנטיקה וכל השטויות האלו! אני נחשב אחד הבנים היותר נחשבים בשכבה, ברור שבגלל הבית שלי שתמיד עושים בו מסיבות אבל ם כי אני מצחיק. טוב תכלס מי לא תתאהב בי?

שחר אדרי – אם בנים מסתכלים עליי, נוזל להם קצת ריר.. חחחח. אני אוהבת כל מה שקשור באיפור, אופנה, סטיילינג. תמיד אמרו לי שאני מתלבשת הכי טוב ויודעת תמיד מה הולך, אבל זה נכון. אין לי חבר, לא רוצה כרגע.אחרי כל האקסים של שנה שעברה…. אני בכיתה י' ונחשבת הילדה הזו שכל הבנות חברות שלה, וכולם כזה אוהבים אותה.. כן אין לי סיכסוך עם אף בת בשכבה ,אבל אקסים? אוהוהואו !!!!!

עדי תמרי – לא מחשיבה את עצמי ליפה, אבל אם כולם קוראים לך ככה? חיה את החיים כמו שהם, מאוהבת בטירוף באחת של טל, עמית רפאלי, שיש לו חברה, וחבל כי הוא מושלם ואנחנו כלכך מתאימים!

רוני אלפי- חברה של עמית רפאל, אז אתם יכולים לקרוא לי רוני רפאל. מטורפת עליו, החיים שלי! רוקדת, מדגמנת. ולא צריך יותר! בקרוב חוזרת שנת הלימודים… יאא עולה לכיתה י"C זה אמת סיוט… העיקר שאני עם עמיתוש אהובי בכיתה :)


תגובות (1)

תמשיכי

04/07/2015 12:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך