רשמתי את ההקדמה בשביל שתגידו לי אם זה טוב ואז אני יוכל תכתוב את הסיפור....

סיפור ערסים שיר&גיל

11/11/2014 1095 צפיות 3 תגובות
רשמתי את ההקדמה בשביל שתגידו לי אם זה טוב ואז אני יוכל תכתוב את הסיפור....

~הקדמה~
היי קוראים לי שיר ואני יסביר על עצמי קצת…
טוב אז קוראים לי שיר כהן ואני בכיתה עולה לכיתה יא והשנה אני עוברת לבצפר של אחים שלי מתן ורון…
בת 16 צבע השיער שלי זהב חום יש לי שיער ארוך יש לי עניים ירוקות-טורקיז יש לי עגיל בטבור ,עגילים באוזניים, יש לי קצווץת בצבע ים -כחול.
יש לי 2 אחים..
ואת החברה הכי טובה שלי דנה .
היי קוראים לי מתן כהן אני בן 17 אני מעשן ושותה ברור שאני ערסס אני סציונר אני מחליף בנות עמו גרביים אף פעם לא הייתה לי מערכת יחסים ארוכה..אני שומר על אחותי כפרה עלייה :) ואני עולה לכיתה יב יש לי אליקס עגיל בגבה יש לי מארינס…
היי קוראים לי רון ואני בן 17 עולה לכיתה יב , אני שומר על אחותי אני ערסס היתה לי פעם אחת מערכת יחסים ארוכה אבל בסוף היא בגדה בי :( אבל הפכתי לסציונר מעשן ושותה וכמובן אחי האהוב גיל .
היי חברס קוראים לי גיל ואני בן 17 בכיתה יב עם האחים כהן אני סציונר ואני מכבד בנות אף פעם לא הייתה לי מערכת יחסים ארוכה אני ערסס כמוו האחים כהן.. יש לי מארינס עגיל בגבה אליקס ועניים בצבע ירוק .
הייייווששש קוראים לי דנה ואני החברה הכי הכי הכי טובה של שיר יש לי אליקס ופס סגול בשיער אני עוזרת לה בהכול..
יש לי עניים חומות שיער ארוך בצבע שחור .

*** בהמשך היו עוד..


תגובות (3)

נשמע ממש חמוד בתור התחלה… צריך קצת שיפוציים אבל זה עדיין אוב…מחכה להמשך!!

11/11/2014 22:06

מסכימה עם התגובה מעלי :) אבל בגדול זה נשמע ממש יפה
תמשיכי :)
את מוזמנת לעקוב ולהגיב אחרי הסיפור שלי אם את רוצה כמובן ❤️

11/11/2014 22:17

    תודה רבה שאתן חושבות ככה אני גם צריכה עזרה בכתיבה ודרך אגב קראתי את הסיפור של והוא נהדר!!

    12/11/2014 19:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך