זה לא ממש פרק זה יותר מתאר את השגרה המוזרה שלה.

סיפור של נערה פשוטה פרק 1

03/06/2013 672 צפיות אין תגובות
זה לא ממש פרק זה יותר מתאר את השגרה המוזרה שלה.

תמיד הייתי זו שמנסה להפריד פשוט הייתי הולכת לחברה שלי שהיסתבכה באותו ריב ומפרידה אותה ולוקחת אותה להירגע. אבל בין שני חברות תמיד קשה להחליט.
הפעם הבחירה הייתה בורורה. תפסתי את אורורה בעדינות באל בצורה חזקה מסםיק בישביל שהיא תשים לב אלי. "בואי אור" קארתי לה בשקט "היא לא שווה את זה"
היא היסתובבה אלי ופניה שהיו מלאות עצב כעס ו… ענייה החומות החמימות הבריקו מדמעות והשפתיים שלה רטטו בתדהמה כעס ועצב ויכולתי ליראות מה עובר לה בראש, "לא שווה את זה?! עד ליפני כמה זמן היא הייתה חברה שלנו!' "בשבילי אורורה!" אמרתי לה בשקט מיתחננת שהיא תבין שאני רוצה בטובתה ושהשימוש השמה המלא זה רמז לכך. "בבקשה אורורה!" ממש היתחוננתי אליה.
היא סגרה את הפה והיזדקפה "בישבילך הלי" אמרה בשקט ואז היא הסתקלה עלי אמרה בקול למי שמתקרב ומיתקהל סביבה "ה…"אבל זה רק מה שהם שמעו כי שמתי יד על הפה של וגררתי אותה למקום שבו היא תוכל להירגע.
לפינה קטנה של חול בשטח בי"ס פינה שאף אחד לא בא אליה מיפני שאין בה תועלת,השערתי אותה שם והלכתי להציץ שאף אחד לא בא אחרנו בישביל לידחוף את האף לעיניינים שלא שלו.
חזרתי אליה וחיבקתי אותה חזק חזק כשהיא בכתה מתוסכלת מהריב.

עברו יומים שלא ראיתי את אור. היא לא באה לביס ולא עונה לטלפונים והאמת התחלתי לידאוג לה אז אולי אני אתקשר הבפסקה??? אבל אסור פו טלפונים. אבל היא חברה טובה ובישבישביל חברה עושים הכול! לפתע הצילצול נישמע מבסר על ההפסקה שהתחילה חיכיתי חמש דקות שהרוב יצאו ואז אני אלך ליבדוק מה עם אור אבל כשיצאתי חיכתה לי הפתעה אור הייתה מוקפת בנות וצוחקת העמדתתי פנים שלא חיפשתי אותה והלכתי לשירותים מעכלת את העובדה שאחת מהבנות הייתה דון זאת שהם רבו ליפני יומיים אותה אחת שגרמה לה ליבכות שהשפילה אותה ליפני כולם…. שאחרי הריב איתה אור היתה שבורה ואני הייתי זו שעזרה לה שחיבקה אותה ואמרה לה שהיא סתם אחת ושהיא לא שווה את הדמעות שלה ואיתה היא צוחקת עכשיו ושוכחת מימני…. שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך