גחלילית קוזובינוסושזקיטוס
עבדתי המון על הסיפור מקווה שתהנו מפרק 1 ומהפרקים הבאים כמובן!

סלאמי: פרק 1

עבדתי המון על הסיפור מקווה שתהנו מפרק 1 ומהפרקים הבאים כמובן!

היה היה רווק בן 23 שרצה רק לימצוא בת זוג ! הוא הלך למיסעדת דגים כי אהב דגים ובשר ופגש שם בחורה פצצה בת 23 גם ! הם עשו עיניים אחד לשני ולאחר כמה דקות הוא פשוט הוא ניגש עליה והם התחילו לדבר. אחרי דיבורים ממושכים היא שאלה אותו : מה האוכל האהוב עליך ? הוא ענה : סלאמי בפיתה . הבחורה ניגעלה כי היא לא סבלה סלאמי ומיד הלכה מין המקום. הוא ניסה לרדוף אחריה אך היא תפסה מונית הביתה. הוא אפילו לא שאל תשם שלה ! מזל שהיא הביאה לו תמספר שלה.. הוא היתקשר עליה אבל הבין .. שאין מענה היא , שינתה מיספר !
הוא שאל עוברי אורח אם ראו פה בחורה פצצה צעירה והם ענו : " כן אח שלי היא פצצה רצח". הוא שאל אותם לאן היא הלכה והם הפנו אותו לכיוון. הוא הגיע לפארק וראה אותה ומיד הבין שהיא לא לקחה מונית הביתה אלא לפארק כדי להירגע ! סלאמי היה הפחד שלה ! היא לא סבלה תמאכל הזה ! הוא פנה עליה בסליחה והיא אמרה לו שהכול טוב ושהיא צריכה להירגע קצת. הוא שאל אותה אם זה בקשר לסלאמי שאמר שהוא אוהב והיא ענתה "…..כן… " . הוא אמר לה שסלאמי זה טעים ושתטעם. למזלו הוא שם סלאמי בשקית במעיל שלו למקרה חרום. הוא נתן לה לטעום באי ידיעה שהסלאמי מקולקל ! היא טעמה והקיאה לאגם שהיה מלא באווזים . האווזים אכלו את הקיא שלה ונפטרו לאחר כמה שעות. היא שאלה אותו : "למה למה הבאתה לי סלאמי מקולקל ?! ".
————————————-
סוף פרק 1.

מה יקרה בפרק הבא ?! האם הרווק בן ה23 יצטער או לא יצטער על שנתן לה סלאמי מקולקל ? מה הבחורה תעשה ? האם היא תאהב סלאמי בסופו של דבר?
השארו מעודכנים.

סיפור מקורי מאת גחלילית קוזוביניסושזקיטוס.
כל הזכויות שמורות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך