אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 27

אנג'ל 31/01/2012 779 צפיות אין תגובות
המשך יבוא..

קשר ידידות החל נרקם בין קויון לאנדי,על אף הנשיקה הלוהטת שחלקו. היא החלה לחוש כלפיו רגשות.החה זה מעבר לשליטתה.הוא פשוט כבש אותה.אך,היא המשיכה להכחיש ולהתכחש לרגשותייה אליו.יום עזיבתו של קויון הגיע.כל החפצים שלו, היו ארוזים במזוודה שלקח עימו לפני שטס.אנדי הבינה שזהו זה.היא לא תראה אותו יותר.
ערב.שוב השתוללה סערה.
"אז זהו זה.מה?"הבינה אנדי.
"חבל שאני לא יכול להשאר.."נאנח.
"אתה בריא.אין לך מה לחפש כאן.."חייכה אליו,כשבליבה חשה אחרת.
"אם תהיי בסביבה שלי,תני צלצול."אמר,נותן לה כרטיס ביקור שמצא בארנק שלו.
"שמור על עצמך.."אמרה,כשהם מתחבקים מין חיבוק מאופק שכזה..
גשם החל לרדת בחוץ.קויון הזמין מונית..
אנדי נכנסה פנימה,כשעל פנייה מבט עצוב של החמצה.התת מודע שלה אמר לה שעלייה לפעול במהירות לפניי שהוא יעלם מהשטח.בחוץ עמד קוין וחיכה למונית שלו,אשר תביא אותו לבייתו,במלון הכי יוקרתי העיר.הוא כבר היה מת להגיע הבייתה.
כשבנתיים הגיעה המונית.
"קווין!"נישמע קולה של אנדי שרצה אליו,בגשם..
"אנדי,הכנסי פנימה! את נורמלית? את תתקררי.."קרא קויון מסתובב אלייה כשמבלי לחשוב פעמיים הצמידה את שפתייה המדהימות לשפתיו ונישקה אותו בלהט,כשהוא מנשק אותה בחזרה ללא היסוס.בנשיקה סוחפת בגשם.לא היה איכפת להם להרטב.
הנשיקה הפכה סוערת מרגע לרגע.הגשם הוסיף לרדת ואף התחזק,מרטיב את שניהם.כשהם עסוקים בנשיקה הסוערת הסוחפת שזה עתה נולדה בניהם.הם הוסיפו להתנשק..כשלבסוף הביטו זה בזו מחייכים כששפתיהם התנתקו זו מזו.
"את לא נורמלית.."אמר לה בחיבה,מחייך אלייה,מלטף את פנייה.
"גם אתה לא.נורמלי ,זה משעמם.."חייכה,נושכת את שפתייה כששניהם מגחככים זה לזו.מגעו נעם לה.ידו הייתה כה חמה ומלטפת.
"אתם מתכוונים לסוע?"שאל הנהג..
"כן.."ענו שניהם.אנדי ביקשה משניהם להמתין לה,בכדי שתקח את התיק שלה.
"את לא באמצע משמרת?"שאל קויון,עדיין המום מהנשיקה.הוא לא הבין מה היא זוממת.
"בדיוק סיימתי.."חייכה אליו,חיוך מדהים.
כשהם נכנסים אל המונית.
"שניסע אליי?"הזמין אותה.
"בכייף.."חייכה,כשידו לוקחת את ידה בעדינות ונאחזת בה,כשהוא מביט בה במבט שהמיס את ליבה.
הוא אחז חזק בכף ידה.
"מה גרם לך לשנות את דעתך?"שאל,מביט בה בזוג עיניים רעבות.הוא היה כה רעב למגע שלה.
"כשאני קרובה אלייך,יש לי פרפרים בבטן.."אמרה.."וגם הלב שלי רועד.כמו הלב שלך."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך