זה סיפור חדש אבל אני ממשיכה גם את אין רק כיוון אחד (:

סצנת הנשיקה – פרק 1+הקדמה

25/11/2012 672 צפיות אין תגובות
זה סיפור חדש אבל אני ממשיכה גם את אין רק כיוון אחד (:

היי , קוראים לי אמילי בת 17 מחיפה , בלונדינית ועיניים כחולת . נשמעת פרחה אבל כמה שאני לא .אני לא מתאפרת רק לאירועים , לא לובשת ורוד ולא לובשת נעלי עקב . אבל אחותי הגדולה כן .. קוראים לה אמה בת 18 בלונדינית ועיניים כחולות שונה ממני בפנים , היא לובשת נעליים שהעקב שלהם חייב להיות 10 סנטימטר ומעלה ומרב איפור לא רואים את הפנים שלה . יש לי גם ילדה בכיתה בלונדינית עיניים כחולות קוראים לה אליס , כזה שם תמים שלא מתאים לאישיות שלך בכלל היא תמיד תמצא אל מה לרדת עליך .. תמיד . היא בלונדינית עיניים כחולות היא שותה וגם מעשנת משהו שאני לא עושה בחיים .
-סיפור-
״קומי נסיכה שלי״ אמרה לי אמא בחיוך הבטתי לעבר השעון השעה הייתה 10 בבוקר אבל הבית ספר מתחיל ב-9 היום . ״אמא אני מאחרת ״ צעקתי מנסה להתארגן , ״זה בסדר היום יש לי הפתעה בשבילך״ אמרה אמא בחיוך ״יאיי אני אוהבת הפתעות ״ אמרתי בחיוך מרוצה מזה שהיום אין בית ספר .
התארגנתי ואכלתי את ארוחת הבוקר פנקייק ושתיתי שוקולד בשקית , ״בואי״ אמא אמרה מזמרת .
נכנסתי לאוטו שלנו ולבשתי ג׳ינס שחור , גופייה ירוקה ונעלי אולסטאר ירוקות , יש לי איזה אלף זוגות של סניקרס או אולסטאר. הדלקתי את האייפון שלי ושמעתי את השירים של קניה ווסט , אני אוהבת ראפ וכאלה אני ממש לא מתחברת לפופ או למשהו שקשור לפופ . ״הגענו״ אמרה אמא בקול מזמר , הוצאתי לי את האומניות מהעיניים ויצאתי מהאוטו ״וואו לאן הבאת אותי ?!״ שאלתי את אמא במבט עצבני הבטתי לעבר בניין רב קומות . אמא לא אמרה כלום רק משכה אותי לעבר הכניסה ״יש לך אודישן לסרט״ אמרה אמא שלי במעלית ״אבל אמא .. אין לי ניסיון״ אמרתי מתאפקת לא להביא לה סטירה , ״לא נורא עכשיו נדבר עם הסוכנת של אחותך״ היא אמרה מתאפקת לא לצעוק .
״שלום ״ אמרה אישה קרה בעלת שיער שחור חלק ופוני בובה מונח על המצח היא הייתה לבושה בגרביון שקוף , חצאית שחורה וחולצה דמיות ג׳קט שחורה לבנה , על רגליה היו מונחות נעלי עקב שחורות לא גבוהות במיוחד . ״היי״ אמרתי לה כשהיא בחנה את לבושי ״ אז עם את מוכשרת כמו אחותך , יש לי סרט מדהים בשבילך…קומדיה רומנטית״ היא אמרה ונשמעה מרוצה מעצמה ״איייכ״ אמרתי נרתעת מהמחשבה שאצטרך להשתתף בסרט מסוג כזה . כן כן אני לא סובלת קומדיה רומנטית או בכלל משהו רומנטי , בא נגיד אני טיפוס של פעולה ואקשן ודברים מהסוג הזה . ״קדימה תנסי״ אמרה אמי בנסיון לכנוע ואני ידעתי שאם לא אני לא יסכים הם לא יעזבו אותי בחיים , ״טוב ..בסדר״ אמרתי בלא ברירה . ״אוקיי , את יודעת אנגלית טוב?״ הסוכנת שאלה ״ ברור אני חצי אמריקאית״ עניתי לה ״בקיצור הסרט מספר על ילדה בת 17 הגיל שלך – היא ילדה שאוהבת היא חולמת להיות מחליקה מצליחה אבל יום אחד היא נקלעת לתאונת דרכים , היא והבן של הרופא שלה מתחברים והבן בגילה .. ואחרי זמן הם מתאהבים אבל לא מודעים לזה שהשני אוהב אותם , והוא עוזר לה להירפא מהתאונה בסוף הסרט הם מבינים שהם מאוהבים אחד בשני מתנשקים וכעבור 10 שנים היא מחליקה שמצליחה הכי הרבה בעולם והוא רופא בכיר ״ היא אמרה מחייכת רוצה לשמוע את דעתי ״כמה קיטשי״ אמרתי והיא גלגלה עיניים ״טוב אין זמן האודישן עוד שבוע ״ היא אמרה מנסה לזרז אותנו
״טוב ביי״ עניתי לה ואני ואמי ירדנו לאוטו אני עדיין לא מאמינה שאני עושה את זה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך