סקס ואהבה(מכיל תוכן מיני מאוד)

21/02/2020 823 צפיות אין תגובות

אני חושבת עלייך כל הזמן ועושה השוואות עד כמה גרוע היית.
במיוחד ברגע הזה
כשאני יושבת לו על הפרצוף והוא עושה קסמים עם הפה שלו .
וזה מרגיש נכון ,אני מרגישה את האורגזמה שבי באה במעגלים ובערפולים . רואים שהוא מקצוען ויודע מה הוא עושה .
אבל לא הצלחתי להתרכז בזה ,הראש שלי היה במחשבות על איפה הוא היה יכול להיות
במקום איפה שהוא עכשיו ברגע זה -נאנח לאחור.

הראש שלי היה יכול להיות בין הרגליים שלך עכשיו,כשאני עושה את הקסמים שאני יודעת לעשות עם הפה שלי .
כי אתה מעולם לא עשית את זה לי ,היית גרוע מדי בקטע הזה שכבר לא רציתי .
אבל אהבתי לפנק אותך ,אהבתי לראות אותך גונח מולי מסתכל עליי מפורק בזמן שאני מחייכת אלייך וממשיכה . מטומטמת ומאוהבת בך ובדבר היפה הזה שבין הרגליים שלך שקיבלת מאלוהים .

אז הראש שלי נאנח לאחור ,והבחור היפה הזה שבין הרגליים שלי לא מפסיק ובלי לשים לב זה פתאום מתחיל ,לרגע אחד אני מפסיקה לחשוב עלייך וגומרת בצעקה ,והוא ממשיך ,מביא לי עוד ערפולים ,לא מפסיק עד שאני עוצרת את זה בעצמי לא יכולה יותר לנשום.

אני מעולפת על המיטה ,מחוסרת כוחות והוא מסובב אותי ונכנס מאחוריי .
ועוד פעם אתה עולה לי למחשבות ,ודווקא ברגעים הלא נכונים .
כי עכשיו הוא מאחורי נותן עבודה ועושה אותה מדהים .
וזאת התנוחה שהייתה מועדפת עליינו.
עליך כי אהבת לראות את הגוף שלי מהזווית הזאת .
עליי ,כי רק ככה הייתי מצליחה לגמור איתך וגם ממש בקושי .
אני חושבת שבשלב מסוים שכחתי איך אורגזמה מרגישה ,התמסרתי להנאה שלך בלבד ולא שלי .
אהבתי לראות אותך נהנה ולשמוע אותך אומר את השם שלי שוב ושוב ושוב בזמן שאני רוכבת עלייך ועושה לך הצגות שאני נהנת .
אהבה זה מסובך ,רגע אחד אנחנו במיטה ,אני למעלה ואני זזה עלייך באיטיות בזמן שאתה מחבק אותי ולוחש לי "אני אוהב אותך"
ורגע אחר , אתה עומד מולי בוכה ,כי אתה לא מצליח להרגיש כלום ,גם לא אליי למרות כל מה שעברנו .
אתה לא מצליח להכיל אותי אתה לא מצליח לראות בי הבת זוג שלך מרוב כל הסקס הזה למרות שאני הבת זוג שלך ,ואני הכי בנונשלנטיות בוחרת לנתק קשר מרוב העלבון ,למרות שאתה בוכה ומתחנן שלא.

ובאלגנטיות המאופיינת לי אני שולחת הודעה שנפרדנו כמה ימים אחריי לבנאדם שאתה שונא ,שמאוהב בגוף שלי .
כמו מין נקמה כזאת קטנה.
והבחור הזה עכשיו מאחורי נותן עבודה ואני עוד פעם מרגישה את הערפל הזה ,חושבת עלייך בין לבין .
מנסה להינות מהרגע .
הוא הופך אותי עוד פעם ,נכנס אליי חזק יותר ומבלי שאני מצפה דוחף לי אצבע .
והוא עושה את זה בסינכרון מושלם עם החדירה שלו ,לא מהיר מדי ולא איטי מדי ,מדי פעם יוצא ומשגע אותי .
מייצר את האורגזמה אצלי ומשהה אותה כל פעם מחדש בהפסקות שלו .
הוא משגע אותי לגמרי .
אני משתגעת תחתיו מתחננת שיזוז והוא משחק בגוף שלי .
ואחריי שאני גומרת יותר חזק מהפעם הקודמת ,וכל הגוף שלי רועד ,אני נזכרת שעשית את אותו הדבר גם פעם ..ולקח לי חצי שעה לגמור מזה ,לא נשענת עליי בדרך שהוא נשען ויצרת חיכוך שעזר לי להגיע מהר יותר ,ניסיתי לעשות את זה בעצמי ולרמוז לך אבל לא היה לך נוח. חבל .

וכל פרט בסקס איתו מושלם ,במצב אחר הייתי שמה אותך לגמרי בצד ומתרכזת בו.אבל עברו רק מספר ימים בודדים מאז מה שאמרת לי ,
מספר ימים שלא הצלחתי לחייך בהם נורמלי ,ולהתרכז במה שחשוב .
מוצאת את עצמי כותבת לך הודעות טיפשיות במקום להגיד "אני אוהבת אותך מאוד וקשה לי בלעדייך " כי לא קשה לי בלעדייך ,קשה לי בכללי המצב .
לא ראיתי בך סקס ,ראיתי את כל הדברים האחרים שהיו בנינו ,ראיתי את הסופשים שהתגנבתי לבית שלך וראינו סרטים והתכרבלנו מתחת לשמיכה כשהיה קפוא ,ואת האהבה שעשינו לפני שהלכנו לישון.
ראיתי בך את הפרחים שהבאת לי ואת המתנה הקטנה שהבאתי לך ביום הולדת שלך .
ראיתי את זה שחטפתי אותך לפיקניק ,וכשנפגשנו עם חברים שלך ואז עשינו אהבה מתוקה באוטו.

אתה גם לא ראיתי בי סקס
אבל מבחינתך זה מה שהיה רוב הזמן ,ולמרות שאהבת לעשות איתי אהבה והרגשת את האהבה העצומה בנינו הזכרונות מהעבר רדפו אחרייך ,הרגשת ששום דבר לא השתנה ושלא קיים כלום חוץ מזה לא הצלחת להסתכל על מה שיש לנו ,התרכזת בפחד שלך -לאבד אותי בגלל המוח החולה שלך.

בכל הפעמים האלו ששכבנו עשינו אהבה , וזה הבדל עצום מסקס עם סתם פנים יפות.
ולא משנה כמה מטורף הסקס איתו, לא משנה לכמה אורגזמות הוא הכניס אותי
עדיין הייתי מעדיפה עכשיו לעשות איתך אהבה ,לחבק אותך חזק כשאני מתחתיך ולהרגיש שאתה לא עוזב אותי כמו שעזבת,למרות כשתכלס אני לא רוצה שתהיה בתמונה .

הרבה זמן לא גמרתי ככה כמו שהוא גרם לי לגמור היה בזה משהו משחרר ,אבל לא הצלחתי להתרכז במאה אחוז.
כי אני חושבת עלייך כל הזמן ועושה השוואות עד כמה גרוע היית.
במיוחד ברגע הזה
כשאני יושבת לו על הפרצוף והוא עושה קסמים עם הפה שלו .
לא הצלחתי להתרכז בזה ,הראש שלי היה במחשבות על זה שהוא יכל עכשיו להיות בין הרגליים שלך במקום להאנח לאחור .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך