סוואגית סלינטור
היי סורי על הנטישה ועל הפרק הקצר אני פשוט חייבת לזוז יש לי מסיבת בריכה ואני צריכה להתארגן. אני אוהבת לחפור פה מה שלא עשיתי הרבה זמן ועכשיו אין לי זמן אופס טוב לא נורא מקווה שאהבתם, תגיבו ותדרגו כמה שיותר כי זה מה שמעלה לי חיוך. ואני מבטיחה פיצוי על הפרק הקצר.

"עד שתבואי אליי, ותיכנסי לחיי אל תתני לי ללכת.." פרק 5

סוואגית סלינטור 23/08/2014 1265 צפיות 3 תגובות
היי סורי על הנטישה ועל הפרק הקצר אני פשוט חייבת לזוז יש לי מסיבת בריכה ואני צריכה להתארגן. אני אוהבת לחפור פה מה שלא עשיתי הרבה זמן ועכשיו אין לי זמן אופס טוב לא נורא מקווה שאהבתם, תגיבו ותדרגו כמה שיותר כי זה מה שמעלה לי חיוך. ואני מבטיחה פיצוי על הפרק הקצר.

קמתי בבוקר, והרגשתי איך ראשי עוד דקה מתפוצץ מכאבים.
לגבי אתמול אני לא זוכרת כלום. חוץ מזה שהתנשקתי עם מישהו בשם נדיר.
שחשבתי על זה ידעתי הכל עליו, וזכרתי כל מה שהוא סיפר לי. וכל מה שסיפרתי לו.
לקחתי את האייפון שלי שהונח על השידה, לצד מיטתי. והסתכלתי לראות מה השעה, השעון הורה עלך השעה שתיים עשרה שלושים וחמש.
קמתי ממטתי מתמתחת, והולכת ברגליים כושלות אל עבר המקלחת בחדרי.
שהגעתי הסתכלתי במראה וראיתי שאני עוד עם הבגדים של אתמול, ושיערי מבולגן.
פשטתי את בגדיי שחררתי את הגומיה שהייתה בשערי , ונכנסתי למקלחת.
חפפתי את שערי ביסודיות, ושטפתי אותו, לאחר מכן, מרחתי את המרכך ואז סיבנתי את גופי נותנת למרכך לרכך את שיערי.
כאשר גמרתי לשטוף את שיערי וגופי, יצאתי מהמקלחת ליפפתי סביב שערי מגבת, ועוד מגבת בצבע לבן כמו המגבת שעל ראשי, ליפפתי סביב גופי, ויצאתי מהמקלחת אל עבר חדרי.
שיצאתי, הבחנתי בפלאפון שלי רוטט. הלכתי לכוון השידה והרמתי את הפלאפון. לא הופיע שם על הצג רק מספר. הסקרנות גברה אליי ועניתי לשיחה.
"הלו" אמרתי אל תוך הפלאפון.
"היי ליאן, זה אני נדיר מאתמול את הלכת ולא הספקנו לדבר. רציתי להגיד שאני מצטער עם הנשיקה הייתה מבחינתך טעות וזה קרה מהר מדי. שנינו היינו שיכורים, וזה לא היה במקום. אבל לפחות לא קרה משהו חמור מי זה. הייתי רוצה לפתוח דף חדש" אמר לי בקול מצטער.
"זה בסדר, אתה צודק. שנינו היינו שיכורים, ולפחות לא קרה משהו נורא יותר מי זה. וגם אני הייתי שמחה לעשות זאת" אמרתי לו שחיוך עולה על פניי. האמת שכל מה שאמרתי היה נכון, ובאמת רציתי לפתוח דף חדש.
"אני שמח לשמוע" אמר ושמעתי את החיוך על פניו. ואז הוא המשיך.
"מה דעתך על להיפגש הערב? לפני ששנינו נחזור לבסיס." הציע לי.
"אני אשמח" אמרתי לו, והחיוך על פניי רק התעצם.
"אוקיי. אז אני אבוא לאסוף אותך תשלחי לי את הכתובת, אוקיי?" שאל.
"אוקיי" עניתי לו בשמחה.
"ביי ליאן" אמר לי.
"ביי נדיר" אמרתי, וניתקתי את השיחה.
הנחתי את הפלאפון בחזרה על שידתי ונשכבתי על המיטה בשמחה, חושבת על נדיר. שחיוך עולה על פניי.
השתחררתי מהמחשבות והלכתי לכיוון הארון לוקחת גופייה שחורה צמודה ומכנס טרנינג ארוך ואפור. סירקתי את שיערי הארון, ועשיתי ממנו גולגול יפה.
לקחתי את כוס הקפה הריקה שהייתה על השידה, וירדתי למטה.
ברגע שהגעתי למדרגה האחרונה, ראיתי אותו… ותוך שנייה הכוס נפלה מידי, והתנפצה.
כל מי שהיה בסלון הפנה את מבטו אליי, גם הוא… הרמתי את ידי ושמתי אותו על פי…
"מוראל" אמרתי, עדיין בשוק מהעובדה שהוא פה.
"היי אחות קטנה" אמר בחיוך.


תגובות (3)

תמשיכי דחוף, ותהני♥

23/08/2014 19:31

תמשיכיייייייי
האא ותהני חחח

23/08/2014 22:23

תמשיכיי

24/08/2014 17:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך