סוואגית סלינטור
שריןןן אחתשלי תקשיבי לא יודעת למה אבל נמחקת לי מהחברים אז שלחתי לך חברות תאשרי. Love:) ישלך פייסבוק? כי אני ממש הייתי רוצה לכתוב איתך סיפור וזה עניינים. 5 תגובות ממשיכה אוהבת המוןןןן ♥

“עד שתבואי אליי, ותיכנסי לחיי אל תתני לי ללכת..” פרק 15

סוואגית סלינטור 10/09/2014 1307 צפיות 9 תגובות
שריןןן אחתשלי תקשיבי לא יודעת למה אבל נמחקת לי מהחברים אז שלחתי לך חברות תאשרי. Love:) ישלך פייסבוק? כי אני ממש הייתי רוצה לכתוב איתך סיפור וזה עניינים. 5 תגובות ממשיכה אוהבת המוןןןן ♥

"אךך איך התגעגעתי למיטה הזאתי" אמרתי שיצאתי מהמקלחת, לבושה בפיג'מת הבובספוג שלי נכנסת אל תוך שמיכת הפוך שלי שמה את המזגן על 20.
"היי" שמעתי את קולו של לירן, שחיוך עולה על פניי.
"היי" אמרתי לו, מפנה לו מקום מתחת לשמיכת הפוך שלי.
"את זוכרת, איך שתמיד שהייתי חוזר מהצבא , היינו ישנים ביחד" אמר לי בחיול נוסטלגי.
"אני זוכרת שפחדתי שבלילה עם לא תישן איתי, אתה תחזור לצבא" אמרתי לו בחיוך נעים.
"בואי נעשה את זה גם עכשיו" אמר לי.
חייכתי לעצמי והסתובבתי שגבי מופנה עליו, והוא מחבק אותי.
"לילה טוב קטנטונת שלי" אמר לי בקול נעים.
"לילה טוב זקן שלי" עניתי לו, ונירדמתי לאט לאט בחיבוקו.

נ.מ מוראל
חזרתי הביתה אחרי מסיבה, מאז הריב שלי ושל ליאן לא הייתי בבית אפילו שנייה. פחדתי להתמודד אם זה, אבל עכשיו אני מבין שאין לי ברירה היא אחותי הקטנה, וגם אני לא יכול לתת לזה להשפיע על הקשר שלי ושל התאומים לא דיברתי גם איתם או אם ההורים.
נכנסתי הביתה שהשעה ארבע לפנות בוקר, וראיתי את ליאור ודניאל יושבים על הדלפק של המטבח עייפים אבל מאושרים?
"מזה יקטינים למה אתם ערים?" שאלתי אותם.
"הופהההה תראו מי חזר, חשבנו ברחת עוד פעם" אמר ליאור.
"דניאל תעני לי את, את הרי החכמה מבני שניכם ובטוח שיותר מהאסון טבע הזה" אמרתי לה.
"אני אעשה את זה קצר, לירן חי, איימו על ליאן שעל היא לא תביא כסף יפגעו בו, חטפו אותם, חטפו אותי ברחתי והצלתי אותם, והם עכשיו ישנים בחדר של ליאן" אמרה בקצרה. רגע רגע…
"לירן חי?!?!" צעקתי
"תסתום את הפה יפיגור הם ישנים" אמרה לי בעצבים.
"טוב טוב ילחץ, טוב נשמות יאללה לישון ישלכם בצפר מחר" אמרתי להם, והם כמובן הקשיבו לי ועלו למעלה.
אחרי שהם נרדמו, נכנסתי לחדר של ליאן, וראיתי את הדבר שגרם לחיוך לעלות על פניי. היא ישנה כמו פעם עם לירן.
נתתי לה נשיקה על המצב, ועמדתי שם מסתכל על לירן.
"התגעגעתי עלייך בויה" מלמלתי יוצא בחיוך מהחדר שלה, אל עבר חדרי, מרגיש שהכל עומד להיות יותר טוב.

נ.מ לירן
"בוקר טוב ליפהפייה הנרדמת" אמרתי מלטף את פנייה של ליאן, וואלה התגעגעתי לנסיכה הזאתי.
"וואי אני צריכה לנסוע בחמש חזרה לבסיס, אין לי כוח" מלמלה בעייפות.
"אני יורד למטה להכין לנו אוכל," אמרתי לה יוצא מהמיטה, הולך לצחצח שיניים, ויורד למטה עדיין עם הפיג'מה שלחי שהיא בוקסר.
"גם כשאת עוברת ונועצמת מבט כמה שאני מכור עלייך את לא מבינה" שרתי מזמזם את השיר.
"לירן?" שמעתי קול מאחרי


תגובות (9)

וווואייי תמשיייכייי בבקשהה !
איזה חמודים הם ביחד !!!
אשמח אם תמשיכי לקרוא את הסיפור שלי ולהגיב מה דעתך עליו :)

10/09/2014 21:16

אמא זה מושלם תמשיכיי!!

10/09/2014 21:36

למה קצר??? תמשיכי עכשיו אני מתה לדעת מי ומה ולמה בעצם… חחחח סתם אבל תמשיכי זה מושלםםם!

10/09/2014 22:02

הם כאלה חמודים תמשיכי דחוףףףףףףףף
וזה הפייסבוק שלי: sapir barides

11/09/2014 06:43

עדןןןןןןן גם אני שמתי לב
גם לי נמחקת מהחברים רק עכשיו שמתי לב.
סורי שלא אישרתי רק עכשיו, אנ מחוברת רק מהמסנג׳ר ולא מהפייסXD
אני אאשר
נחזור לפרק: אני עדיין לא מעקלת שלירןןןןן שליייי חזררררר ייעאשששש
תמשיכיייייי פרק מושלמייי

11/09/2014 16:07

מוווווווושלם גאד♥♥♥
תמשיכי מהר♥
אוהבת המון המון.
והעלתי פרק, אני אשמח שתקראי♥

11/09/2014 19:37

עכשיווו אני דורשת המשך יא מזניחת סיפורייםםםם ואני רוצה הקדשההה

14/09/2014 14:11

תמשיכייייייייי

15/09/2014 16:29

מהממםםם ! תצשיייכיי
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך :)

18/09/2014 18:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך