סוואגית סלינטור
אוקיי פרק ארוך מהרגיל איך? והיא לבשה את זה- http://www.polyvore.com/untitled_304/set?id=127431726

“עד שתבואי אליי ותכנסי לחיי אל תתני לי ללכת..” פרק 3

סוואגית סלינטור 11/08/2014 1453 צפיות 5 תגובות
אוקיי פרק ארוך מהרגיל איך? והיא לבשה את זה- http://www.polyvore.com/untitled_304/set?id=127431726

יצאתי מהמקלחת לחדרי. לבשתי לבנים שמתי קרם גוף, ומעליי פיג'מה קצרה של בובספוג.
שמתי את המזגן על 19 ונכנסתי מתחת לשמיכת הפוך הנעימה שהייתה במיטטתי. הדלקתי את הטלוויזיה ושמתי מתים לרגע להשלים פרקים.
אחרי שלוש פרקים בדקתי מה השעה וראיתי שהשעה הייתה 4 אחר הצהריים. אז החלטתי להתקשר לבנות לגבי הערב.

'חייםשליייי' שמעתי את קולן המתלהב של לורן, ליאל ושי.
'יפותשלי התגעגעתי מה קורה?' שאלתי אותן.
'אנחנו בסדר את יודעת רגיל, אבל מה איתך את זאתי שצה"ל לקח אותה לשלושה שבועות' אמרה שי.
'ישלי מלא מה לספר לך אבל זה יגיע שנשב מחר ליד הבריכה עם בירות כמו שצריך, אבל היום יוצאים אנחנו יוצאות עם חבר שלי מהצבא וחברים שלו, סבבה?' שאלתי אותן
'חתיך?' שאלה ליאל .
צחקתי 'כן האמת שכן אבל קיצר תהיו מוכנות ב-9. אני אדבר איתכן יותר מאוחר אני מתה מעייפות טוב ?' אמרתי לבנות
'סבבה, לילה טוב יפה' אמרה לורן וניתקנו את הוועידה.

שלחתי הודעה ללירוי 'דיברתי עם חברות שלי תביא גם 3 חברים הן באות תשע בפארק הגדול' שלחתי לו ותוך שנייה הוא ענה לי 'סבבה נתראה'.
שמתי את הפלאפון על השידה ונכנסתי לתוך מיטתי מתכרבלת, ולאט לאט נרדמת.
'גם כשאת עוברת ונועצת מבט כמה שאני מכור אלייך את לא מבינה את כמו ילדה קטנה אותי את מסובבת..' התעורתתי מצלצול הפלאפון שלי.

'הלו' עניתי בעייפות
'איך ידעתי שאת ישנה יאללה קומי עכשיו רבע לשמונה ישלך שעה יאללה' אמרה לי לורן שהתקשרה אליי וניתקה.

שיט שיט שיט. קמתי במהירות מהמיטה ונכנסתי למקלחת שוטפת את גופי במהירות כי כבר התקלחתי ויצאתי שמתי על גופי לבנים והסתכלתי בארון חושבת מה ללבוש.
אחרי התלבטויות רבות בחרתי ללבוש חצאית פעמון שחורה, וגופיית קצת בטן משיפון בצבע טורקיז ונעלי עקב בצע של החולצה.
שמתי לק טורקיז קצת יותר ככה מהחולצה והנעליים אודם אדום קצת כהה ומסקרה.

זה -http://www.polyvore.com/untitled_304/set?id=127431726 (כל הקישורים נימצאים גם ברציתי להוסיף)

לבשתי את הבגדים ופיזרתי את שיערי. ייבשתי אותו בעזרת הפן סירקתי אותו והשארתי אותו טבעי הסתכלתי על עצמי במראה בוחנת את איך שנראתי, ואהבתי את זה .
הסתכלתי בשעון השעה הייתה 10 לתשע שמתי דורדוראנט וכמובן הרבה בושם של וואן מיליון
ארנק גדול שבתוכו יש אודם ופלאפון.
וירדתי. שירדתי ראיתי את אותם הבנים שהיו היום ואפילו יותר למטה הם עשו קריוקי.
"הופה הופה, לאן את הולכת?" שאל אריאל "להיפגש בפארק אם הבנות, ואם חבר מהצבא וחברים שלו ואחר כך לאיזה מסיבה" עניתי לו.
"טוב חייםשלי תהני תיזהרי וכל דבר שאת צריכה תתקשרי" אמר בחיוך חייכתי עליו חזרה ויצאתי. ואז קיבלתי שיחה משי.

'מה קורה חייםשלי' אמרתי לה
'תקשיבי אנחנו ניפגוש אותך בפארק סבבה ?' שאלה
'כן אתן כבר שם?' שאלתי
'בכניסה לפארק' אמרה
'סבבה חכו שם אני אתקשר לידיד שלי שיבוא אליכן קוראים לו לירוי' אמרתי לה
'סבבה עוד כמה זמן תגיעי ?' שאלה
'רבע שעה 10 דקות' אמרתי.
'סבבה נתראה ביי' אמרה וניתקנו את השיחה, והתקשרתי ללירוי.

'חייםשלי תקשיב יש מצב אתה בא לכניסה לפארק לפגוש חברות שלי קוראים להן לורן, שי וליאל' אמרתי לו
'כן בטח נחכה לך שם' אמר לי.
'סבבה תודה ביי' אמרתי וניתקנו תשיחה.

המשכתי ללכת ופתאום ראיתי מלפניי שלושה גברים, החלטתי להתעלם מהמבטים שלהם עליי ולהמשיך ללכת כאשר עברתי לידם הרגשתי משהו מחזיק את ידי ומיד הסתובבתי. ואז ראיתי מזה היה. זה היה אחד מהגברים האלה היה לו שיער חום ועיניים שחורות הוא היה גבוהה ומפחיד. אפילו מאוד..
"מה..מה אתה רוצה?" שאלתי אותו מנסה להסתיר את הפחד כמה שיותר.
"תמסרי ללירוי שזה לא נגמר שכהן עוד ימצא אותו" אמר שיחרר את ידי ותוך שנייה הוא ושני הגברים האחרים נעלמו. נאנחתי מוציאה כל טיפת פחד מגופי והמשכתי ללכת לכיוון הפארק.
"הנה היא!" שמעתי את קולה של ליאל. והיא רצה אליי. כאילו כמה שהיא יכלה ישלה לה עקבים. "מה לקח כל כך הרבה זמן?" שאלה אותי "עזבי סיפור ארוך" אמרתי לה בחיוך "חייםשלייייי" שמעתי את הצעקות של לורן ושי שרצו אליי וחיבקו אותי. "התגעגענו פיגור שלי" אמרה לורן ככה אנחנו קוראות אחת לשנייה. "גם אני" אמרתי מחבקת אותן.
התנתקתי מהחיבוק והלכתי ללירוי "מה קורה יפה שלי ?" שאל אותי כשאני מחבקת אותו ותך כדי החיבוק לחשתי לו. "עצרו אותי שלושה גברים בדרך ואחד מהם אמר לי למסור לך, שזה לא נגמר שכהן עוד ימצא אותך" לחשתי לו. הוא לאט לאט התנתק מהחיבוק והסתכל עליי במבט לחוץ "אתה חייב לי הסבר" אמרתי לו. הוא סימן לי עם ידיו אחר כך, והנהנתי בראשי.
"תכירי את דניאל, לירן ומוראל" אמר והצביע על כל אחד מהם.

סטופ
דניאל שיער שחור עיניים אפורות גבוהה קוביות שחום עגיל בלשון מויקן קוביות בן 18 מראשון ישלו חברה כבר שנתיים.
לירן שיער בלונדיני עיניים חומות לא גבוהה ולא נמוך קוביות אליקס בן 18 הומו מראשון.
מוראל שיער חום כהה ועיניים כחולות בהירות גבוהה רזה 18 קצוץ.

"טוב יאללה בוא נצא" אמרתי והלכנו נקווה לטוב בערב הזה..


תגובות (5)

פרק מהמם תמשיכי דחוףףף

11/08/2014 10:42

מושלם תמשיייייכייי

11/08/2014 11:05

אפשר לתת לך ביקורת בונה?

11/08/2014 12:20

מושלםםם תמשיכיייי עכשיו!!

11/08/2014 20:07
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך