SBHTK SBHTKUC111
זה רק פרק ראשון,אני מבטיחה שהפרקים הבאים היו יותר מעניינים יותר ארוכים ועם יותר פואנטה!
אוהבת המון ותודה על התגובות,הפרק הבא יעלה מחר.
לילה טוב חברים♥♥

"עד שתעזוב\עד שתעזבי"-דניאל ולירן♥ פרק ראשון.

SBHTK SBHTKUC111 07/12/2013 684 צפיות 3 תגובות
זה רק פרק ראשון,אני מבטיחה שהפרקים הבאים היו יותר מעניינים יותר ארוכים ועם יותר פואנטה!
אוהבת המון ותודה על התגובות,הפרק הבא יעלה מחר.
לילה טוב חברים♥♥

פרק ראשון:
"וואי הנסיעה הזאת לא נגמרת " אמרתי בשקט
"אני מעדיף שהיא תמשיך לנצח העיקר לא להגיע לפנימיה המזדיינת הזאת"אמר אביאל בעצבים
ואז הוא ואבא שלי התחילו לריב כי אבא שלי שונא שאביאל מקלל.. לא יכלתי יותר לשמוע אותם שמתי אוזניות ודיברתי עם לירן בהודעות.
"חיים שלי?"שלחתי ללירן
"דנייי סוף סוף את עונה!מה קורה??"לירן שלח לי מודאג.. אחרי שלא עניתי לו במשך כל היום להודעות.
"בסדר.. אני כבר מתגעגעת" כתבתי לו
ואז אבא שלי אמר " הגענו.. פנמיית אסיף ברוכים הבאים"
הוא נשמע כל כך מאושר…אפשר לחשוב שהוא היה מת כבר שנעוף מהבית כאילו כמה כבר הפרענו לו..
אבא חנה את האוטו ואני אביאל ירדנו לקחנו את המזוודות שלנו ונכנסו לתוך הפניימיה..אני חייבת לציין שהפניימיה הייתה מהממת!ולא הבנתי איך היה לאבא כסף לרשום אותנו לכאן..אבל לא התלוננתי.
נכנסנו למבנה הענק וראינו ילדים רצים בכל מקום..פתאום עברו מולנו חבורה של מלא בנות וראיתי ישר אי אביאל נדלק..זה דיי הצחיק אותי.
"שלום שלום שלוםםם ברוכים הבאים איזה כיף שהגעתם" יצאה עלינו מתוך המזכירות אישה שמנמנה מידי ומאושרת מידי.ואני ואביאל רק חייכנו חיוך קטן
"שלום נעים מאודד אני שלומי אבא של אביאל ודניאל" אמר אבא בחיוך גדול(מידי..)
האישה השמנמנה שמסבר הייתה המנהלת וקראו לה שולה התחילה לדבר ולספר לנו על הפנימייה המקסימה שלה ועל המסלול הלימודי והחברי והתעקשה לעשות לנו סיבוב ..ואני הפסקתי להקשיב ורק הלכתי אחריה לסיבוב בפנימה.. לפתע
" אייי מטומטת אין לך עייניםםםם??"איזה ילד צרח עליי אחרי שנתקעתי בו ועפתי לרצפה.
" סתום את הפה ודבר עלייה יפהה " אביאל צעק על הילד הזה,אביאל כל כך הפתיע אותי.. זה היה כאילו אביאל של לפני חצי שנה חזר,אביאל שתמיד היה מגן עליי ומגונן עליי והייתי הכי חשובה לו..ישר החיוך עלה לי לפנים . ואביאל והילד המוזר הזה רבו עד שמנהלת התערבה "לידור תרגע ומהר!ותעוף לכיתה שלך עכשיו!!" היא צעקה על הילד שמסתבר שקוראים לו לידור..
אחרי הסיבוב בפניימיה נפרדנו מאבא וחילקו אותנו לחדרים.
" אביאל?"אמרתי
"אה מאמי?"הוא הפסיק להתעסק בטלפון והתיחס עליי
"תודה על מקודם.." אמרתי לו בחיוך גדול
"אין בעיה חיים שלי.. הכל בשביל לראות אותך מחייכת שוב!" הוא אמר לי וחיבק אותי
אביאל ליווה אותי לחדר שלי 801 נכנסתי לחדר וישבנו בו 2 בנות .
" מה נשמעע?"אמרה ילדה בלונדינית
" חח היי הכל טוב " החזרתי וניסתי להיות נחמדה כמווה
" אני טל" אמרה הבלונדינית "וזאת מור" והצביעה על הילדה עם העיינים הירוקות והשיער השחור.
"היי אני דניאלל" אמרתי בחיוך
" היי " אמרו שתייהם .
" טוב אז אנחנו בדיוק הולכות לחדר אוכל את באה אתנו?" אמרה טל
" כן אני יבוא..אני באמת דיי רעבה" אמרתי
"טוב אז נעשה לך הכרות קטנה עם החבורה שלנו.. יש את מאור,ניתאי,גד,יפתח ועידו ואת לינוי,מורן וניצן"אמרה לי מור בחיוך והצביעה על כל אחד מהם " אה וכמובן יש אותי ואת טל"אמרה וצחקה.
"היי אני דניאל " חייכתי חיוך קטן.לא הצלחתי להוריד את העניים מהיפתח הזה.. הוא היה מושלם,דניאל דיי..יש לך את לירן הוא אוהב אותך את אוהבת אותו הוא הגבר שלך!לא לשכוחחח!
" היי דניאל בואי תשבי" אמר מאור שלא הפסיק להוריד את העיינים שלו ממני וסימן לי לשבת לידו
כולם התחילו לשאול אותי מלא מלא שאלות
"מאיפה את?"שאל עידו
" רחובות" אמרתי וכולם ישר התחילו לדבר על רחובות ועל המסעדה החדשה שפתחו שם חוץ מיפתח.. הוא ישב בשקט בצד והיה עסוק בצלחת אורז שלו פתאום גד קלט אותו הוא לקח את הצלחת אורז שלו ושפך אותה על יפתח.. יפתח יסתכל עליו המום
" אחח יא בן זונה למההה???" יפתח צעק עליו וצחק תוך כדי שהוא לוקח את הצלחת עם הסלט וזורק לםנים של גד.. בשניות כל החבורה התיחלו לזרוק אחד על השני אוכל ואני הסתכלתי מהצד.. קצת המומה,שאר האנשים בחדר אוכל פשוט התעלמו.
"חחח אל תהיי בהלם מהם..הם תמיד ככה"יפתח אמר שהוא בא מאוחרי
"חח אני מודה שאני קצת בשוק.. אבל זה בסדר הם מקסימים" אמרתי ואז לינוי באה לכיוון שלי ושל יפתח וזרקה על שתינו מטבוחה ואני כבר לא יכלתי להשאר אדישה ופשוט נכנסתי למלחמת אוכל שהלכה שם ואז כמובן שעם המזל שלי.. המנהלת נכנסה.


תגובות (3)

תמשיכיי

07/12/2013 14:41

תמשיכי קראתי ועלה לי חיוך לפנים

07/12/2013 15:20

תמשיכייייייייייי

07/12/2013 22:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך