זה סיפור בהמשכים:) בקרוב יהיה המשך:)

עוד סיפור אהבה+ הקדמה

זה סיפור בהמשכים:) בקרוב יהיה המשך:)

"פנימיה?!" צעקתי בקול רם. אולי רם מידיי.
"את לא תרימי את הקול שלך בבית שלי! שמעת! את הולכת לשם וזה לא נושא לויכוח!" אמא אמרה בנוקשות.
היא אף פעם לא דיברה אליי ככה. אף פעם לא צעקה עליי. אבל מאז הגירושים של אבי ואמי הכל השתנה.
הבית השתנה, הוא כבר לא מלא בשמחה ואושר כמו שהיה פעם.
אנחנו גרים בבית גדול אבל מזה שווה שכל היום שומעים רק צעקות וריבים.
אמא השתנתה, אמא שלי יפיפיה, סבא תמיד סיפר לי שמחזרים של אמא תמיד היו דופקים בדלת. מביאים לה מתנות. אבל היא אף פעם לא רצתה באהבתם, חוץ מאהבתו של ג'וסף- אבא שלי.
מאז הגירושים אמא שלי כבר לא מחייכת וכבר לא שמחה, היא עצבנית כל היום ומוציאה את כל עצביה עליי, קמטיי זיקנה הופיעו בפניה. והיא חושבת שאני לא יודעת אבל בלילות אני יודעת שהיא בוכה במיטה שלה שעות על גביי שעות ורואה סרטים קיטשים ומדמיינת שהיא הגיבורה בסיפור.
את אבא שלי אני כבר לא רואה..הוא עבר לגור בצרפת והתחתן עם דוגמנית בת 21, ומאז לא ראיתי אותו ולא דיברתי איתו, הוא הרס לי את החיים.
הכל נהייה מסובך וקשה. אני כבר לא מבינה את אמא שלי. קשה לה וקשה לי. אבל כלכך הרבה דברים לא נאמרים והמצב כבר בלתי נסבל ואי אפשר לגדול בבית הזה לצאת ממנו בשפיות!!
אף פעם לא סיפרו לי למה אבא ניתק קשר וברח מהארץ לצרפת והתחתן עם בחורה יפה.
למה לא מספרים לי כלום במשפחה הזאת?!
למה אבא שלי לא רוצה קשר איתי?
למה אמא שלי לא רוצה אותי בבית? למה דווקא לפנימיה?
דלת נטרקת קטעה את חוט מחשבתיי.
הלכתי לראות מי שם.


תגובות (7)

וואו מדהים!
מחכה להמשך:)
אשמח אם תקראי את הסיפור החדש שלי ותכתבי מה דעתך:)

02/03/2015 18:40

תודה רבה!!
אני רק מתחילה אז זה משמח אותי לשמוע.
אקרא את שלך:)

02/03/2015 18:52

היי! סיפור יפה ורעיון יפה! כדאי לך להמשיך!!!!!! (אבל למה תמיד האבא יוצא הרע בסיפור?! אבא שלי הוא מווושלם ולא פגע באף אחד! וגם לא אמא אז יצאתי במסל, אבל את מבינה את הנקודה)?

02/03/2015 19:38

בינתיים, נשמע לי ממש מעולה. אני אקרא 5.
דבר שמאוד משך את העין שלי זה שכתבת ״אקרא״. הפכת אותי בזה הרגע לבן אדם מאושר.
תעלי עוד פרק במהרה, בבקשה.
:)

02/03/2015 20:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך