shaked_211
בגלל הדרישה לסיפור הזה, קראתי אותו שוב מהתחלה והמשכתי אותו בעוד פרק! ממש התגעגעתי לכתוב באתר!♥ אז תודה לכל מי שמגיבה! אוהבת אתכן♥:)

‘עוצם עיניים חולם שאת תבואי…’ -פרק 25♥

shaked_211 30/01/2015 1333 צפיות 3 תגובות
בגלל הדרישה לסיפור הזה, קראתי אותו שוב מהתחלה והמשכתי אותו בעוד פרק! ממש התגעגעתי לכתוב באתר!♥ אז תודה לכל מי שמגיבה! אוהבת אתכן♥:)

**נק' מבט נאור**

האחים שלי ונתי וגיא טסו כולם לארה"ב ועכשיו אני תקוע פה לבד עם כל העבודות של אבא.
ישבתי בינתיים בבריכה ועישנתי סיגריה… התחלתי לחשוב על החיים שלי, ואז נזכרתי להבטחתי לעדי שאני אמצע מישהי רצינית להיות איתה!
אוקיי, מהיום אני כבר לא נאור הסטוציונר! אני חייב למצוא מישהי נורמלית.
אבל תכלס, כבר אין כאלה! כולן זונות! "אממ.. נאור?" שמעתי מרחוק קול של בחורה חלש יחסית.
"כן?" שאלתי והלכתי לכיוון הבחורה שהייתה ליד השער של הבית.
"אתה זוכר אותי?" היא שאלה. וואלה לא זוכר אותה…
"לא… שכבנו פעם?" שאלתי את הסוף יחסית בשקט.
"לא, אני הבחורה ההיא שהצלת אותי פה.. מהבחור ההוא" היא אמרה יחסית בשקט.
"אה! אני מצטער על איך שהתנהגתי יצאני בנזונה" אמרתי. אוקיי.. אני מתחיל להיות בחורה. ממתי אני מצטער?!
"כן, האמת שגם הרגשתי שהתנהגתי קצת לא בסדר עם איך שהגבתי… לא הפסקתי לחשוב על זה!" היא אמרה בחיוך קל.
"ובאת עד לפה רק בשביל להגיד לי את זה?" שאלתי אותה.
"כן ולא.. רציתי גם לבדוק אם אתה פנוי" היא אמרה. היא נשארה בול אותו הדבר כוסית עם שיער שחור חלק, עיניים ירוקות… היא לא נראית זונה, אז אולי מצאתי מישהי נורמלית!
"בשבילך אני פנוי תמיד" אמרתי לה עם החיוך הכובש שלי.
"אז מה דעתך לצאת לאיזו מסעדה?"
"אחרייך" אמרתי ויצאנו. נכנסנו לרכב שלי ונסעתי לבית קפה באיזור.
ישבנו שנינו ודיברנו, אני לא זוכר את הפעם האחרונה שבכלל ישבתי עם מישהי ככה שלא תכננתי ללכת לשכב איתה אחר כך!
"להסיע אותך הביתה?" שאלתי.
"כן, אני גרה ברחוב *** ***" היא אמרה. נסענו לרחוב שלה והיא חזרה לדירה שלה באיזה בניין די גבוה. וברור שקודם לא נתתי לה ללכת בלי להחליף מספרים!
אבל רואים שאחרי הכל אין אחת שלא רוצה אותי!

**נק' מבט של עדי**
(מהפרק הקודם)
העברתי את הזמן בצפייה בטלויזיה עד שלפתע נשמעה דפיקה בדלת. פתחתי אותה וראיתי שוטר, זה מוזר…
"כן?"
"שלום וסליחה על ההפרעה, אבל את אולי מכירה את השמות האלה?: נאור ואפיק דומרני, גיא ונתנאל מרציאנו וג'ייק בראון?"
"לא… למה אתה שואל?" שאלתי מהר. יופי עדי, לא שקוף בכלל…
"כי הם חלק ממשפחות פשע והם עומדים להשתלט על האזור"
"להשתלט?" שאלתי.
"את יודעת, בסמים, גביות בריבית, וכל החרא של העולם התחתון." הוא אמר "אבל לא משנה, שיהיה המשך יום טוב" הוא אמר והלך.
אוקיי, הבנתי למה הוא שאל על המשפחה שלי, אבל למה הוא שאל על ג'ייק?!
פה התחלתי להילחץ! היה לי רק בנאדם אחד בראש שאני אוכל לפנות אליו… נאור.
'היי נאורי! איך בישראל?'
'מעולה, איך אצלכם? התרגלתם כבר למעונות?'
'כן, הכל מעולה… יש לי שאלה לשאול אותך… אתה מכיר מישהו בשם ג'ייק בראון?'
'ג'ייק… אני חושב שהוא גם כן ממשפחת פשע. למה?'
'סתם, הכרנו אותו פה… הוא אירגן מסיבה אתמול'
'אתם לא מבזבזים רגע אה?'
'כן… נו כבר הכרת מישהי?'
'תתפלאי אבל כן…'
'לא זונה?!'
'לא זונה.' הוא קבע.
'טוב מי נמצא לידך עכשיו?'
'אף אחד, התעצבנתי קודם על ירין! יואו לפעמים הוא כל כך מעצבן!'
'חחח טוב תשלימו, לא עושה לך טוב כשאתם רבים את נהיית עצבנית יותר מבד"כ, אני חייב ללכת כבר, ביי תהנו'
'ביי נאורי תשמור על עצמך!' אמרתי לו וניתקתי.
המשכתי לצפות בטלוויזיה עד שהדלת פתאום נפתחה, זה היה ירין… יופי.
"איפה היית?" הוא שאל עם קול נוקשה.
"איפה הייתי יכולה להיות?! פה" אמרתי.
"את יודעת.. אם לא היית כל כך עקשנית יכול להיות שלא הינו רבים עכשיו!"
"אני עקשנית?!"
"כן את כן!" הוא אמר.
"אתה אמרת שאתה שונה מכולם שאתה לא מפחד ואף פעם לא תפגע בי! ותראה מה אתה היום! מניאק לא מתחשב שיכול פתאום להתהפך עלייך כשנמאס לו ממך!"
"אני?! וכל הפלירטוטים האלה שלך עם אנשים?! את צומי תכניסי את זה לראש שלך! כוסעמק!" הוא אמר כמעט בצעקה לגמרי.
"ולחשוב שאני התאהבתי בך!" צעקתי עליו ועליתי לחדר בריצה, נשכבתי על המיטה שלי ונעלתי את הדלת ונתתי לדמעות לצאת.
אחרי עשר דקות התחלתי לשמוע מלא דפיקות על הדלת.
'עדי… תפתחי אני רוצה לדבר' הוא אמר. פתחתי לו את הדלת והסתכלתי עליו בכעס עם לחיים אדומות.
"מה?" שאלתי.
"בואי רגע נשב בחדר שלי למעלה…" הוא אמר ועליתי אחריו. ישבנו על המיטה שלו ואף אחד לא הוציא מילה. "באת לדבר לא?" שאלתי.
"כן… הבנתי שהתנהגתי קצת זבל אבל אני מבקש שתסלחי לי על זה… אל תשכחי שאני הייתי פעם כל יום עם מישהי אחרת ועכשיו אני בקשר מחייב ואני לא רגיל לזה…" הוא אמר.
"חחח לרגע נשמעת בחור רגיש" אמרתי וצחקנו שנינו.
"פעם אחרונה שאני מדבר ככה, אני מרגיש כמו בחורה" הוא אמר וצחקתי.
"עכשיו, מה אמרת על זה שהתאהבת בי?" הוא שאל והתקרב אליי ונישקתי אותו, נשכבנו והוא עלה מעליי והוריד את החולצה שלו.
"ירינוש זה באמת הזמן? מה יקרה אם השאר יבואו לפה"
"תשכחי מהם בלונדינית חופרת"
"אל. תקרא. לי. בלונדינית!" אמרתי בעצבנות.
"חחח אני חולה עלייך את יודעת?" הוא אמר ונישקתי אותו בחזרה, עשינו את זה, אבל הפעם הרגשתי שלמה לגמרי עם זה! ושמחתי שמצאתי את ירין! האחד שלי♥


תגובות (3)

איך התגעגעתי לסיפור הזהה
תמשיייכייי !!!

30/01/2015 19:46

כמה התגעגעתי אין לך מושג אפילוו

31/01/2015 14:46

תמשיכייי

31/01/2015 19:01
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך