עישון אהבה ודברים אחרים- הקדמה

26/04/2016 688 צפיות תגובה אחת
:)

היי לכולם, אז קודם כל אני חייבת התנצלות- יש לי מחסום כתיבה עם שקופה, מצטערת. כרגע אנטוש את הסיפור ואחכה לזמן שתהיה לי השראה, אז דבר ראשון מצטערת. דבר שני, החלטתי לנסות סוג יותר פתוח של סיפורים. אז אני מקווה שתהנו.

*********************************************

הקדמה-

שירלי ווסט-
בת שבע עשר וקצת, שיער חום ארוך עיניים חומות וגוף די סבבה. אני ביישנית ודי תמימה. אני די חכמה ובלימודים אני סבבה פלוס (פלוס).יש לי זוג הורים שאני מאוד אוהבת, תאום די נודניק וחברה הכי טובה מהגן, ליהי. אני לא בטוחה בעצמי ודי מכוערת. אין לי חבר ואני מאוהבת בנדב, מהכיתה המקבילה שלא שם עליי בשיט.

דון ווסט:
בן שבע עשרה פלוס, שיער חום קצר, עיניים ירוקות וגוף שרירי. אני גבוה ואומרים שאני חתיך, אני מרגיש די סבבה. אני התאום של שירלי ואני גדול ממנה בשתי דקות וחצי (!!) אני אוהב גופיות כי ככה רואים את הקעקוע שלי על הכתף הימנית \"\"don\'t give up יש לי חברה אבל תכל\'ס אני מאוהב במישהי אחרת. אני וחברה שלי כבר שנתיים ביחד ובגלל זה לא נעים לי לחתוך. אבל אני אצטרך לעשות את זה מתישהו. אני די בטוח בעצמי, מעשן, שותה מדי פעם ומת על מסיבות. לא משהו בלימודים.

ליהי בנטוב-
בת שבע עשרה וחצי, שיער בלונדיני ארוך, עיניים כחולות וגוף רזה. לא הכי גבוהה אבל לא נמוכה. החברה הכי טובה שלי היא שירלי (אחותי בדם) ולא רבנו מהגן. אנחנו לא נפרדות לעולם. אני די סבבה בלימודים אבל לא כמו שירלי. יש לי חבר שאנחנו ביחד חודשיים ומאהובים עד מעל הראש. אני בת יחידה וההורים שלי גרושים. אני גרה אצל אבא שלי שמחליף נשים כל יומיים בערך. את אמא שלי אני יותר אוהבת אבל בבית משפט הותירו לי לבקר אותה רק פעם בחודש.

בן קארד-
בן שמונה עשרה, יש לי רישיון ומכונית משלי. יש לי שיער שחור ועיניים חומות, אני שרירי וגבוה והאויב הנצחי של דון ווסט, אחותו דווקא אחלה ותאמת שהיא יפה. אבל אין כמו ליהי. ליהי ואני ביחד כבר חודשיים והיא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיי. פעם עישנתי מלא (אני עדיין מעשן בל פחות) משתכר כל סופ\"ש ומקלל בלי סוף.כמעט הכניסו אותי למוסד, אבל ליהי החזירה אותי לנתיב וגמלה אותי. היא נסיכת חיי. אמא שלי מתה בלידה שלי ואבא שלי די שונא אותי, יש לי אחות גדולה שנטשה אותי ואת אבי כשאמי מתה ואין לי מושג איפה היא. פעם הייתי גרוע בלימודים אבל בזכות ליהי אני ממוצע עכשיו.

נדב מארס-

בן שמונה עשרה וקצת, יש לי רישיון ומכונית. יש לי שיער חום קצר לא קצוץ ועיניים ירוקות- כחולות. אני לא ממש שרירי אבל מבנה הגוף שלי סביר. אין לי חברה ואני חדש בעיר, עברתי עם אמא שלי ואחותי הקטנה אמילי חודשיים אחרי שאבא שלי נטש אותנו. יש לי אליקס באוזן ימין ואני תלמיד סבבה ושונא מתמטיקה בדם. אני לא מאמין באהבה כי אני יודע שהיא מסוכנת למרות שהייתי שמח לאחת כזאת, אבל אמיתית.


תגובות (1)

נשמע מעניין

09/05/2016 18:18
סיפורים נוספים שיעניינו אותך