עלי כותרת פרק 10: זר ורדים

dragon lance 13/04/2020 1335 צפיות אין תגובות

הסיפור המקורי נכתב ע״י Chase Shivers

https://www.asstr.org/~Chase_Shivers/index.html

ותורגם לעברית ע״י dragon lance

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיונו של הכותב. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין בו שום קשר למציאות

אזהרה!
סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות
אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן
הסיפור הוא בדיוני בלבד
אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות,
או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

פרק 10: זר ורדים

הנסיעה הביתה הייתה מטושטשת. אני לא ממש זוכר את זה.
זיכרונות של לילי ודליה היו עדיין רעננים וחמים.
הגעתי הביתה, לקחי בקבוק בירה מהמקרר, והתחלתי להרהר על מצבי.
הבת שלי תגיע ביום שני בסביבות הצהריים. המחשבות על הפנטזיות שלי על ורד נסוגו ממוחי. הפכתי שוב לאבא.
סיימתי להכין את החדר שלה, למלא את המקרר באוכל שלא יהיה חסר שום דבר כשהיא תגיע. ניקיתי את האמבטיה. לא התכוונתי לחצות את הקו עם בתי, אבל בהחלט הודיתי שהתחתונים שלה יהיו מוקד להרבה מעשי אוננות שלי.
באותו לילה שלפתי את התחתונים של לילי כששכבתי במיטה, מנסה לישון. סובבתי אותם בידיי, התחתונים הלבנים היו עם פס צהוב-לבן באמצע. איברי המין המתבגרים שלילי בת התשע השאירה ניחוח מתוק ומיוחד, הניחוח הנשי של הילדה היה קשה, ואיבר המין שלי ונזקק לתשומת לב.
ליטפתי את עצמי כששאפתי את התחתונים, לקחתי את ריחות הילדה הצעירה, דמיינתי את הריגוש לחדור אליה שוב. עדיין יכולתי לראות אותה, על גבה, רגליה פרושות, איבר המין שלה ספוג ונפוח. עצמתי את עיניי וחשבתי לטעום אותה, לזיין את הילדה הקטנה. הרחתי שוב את לילי. מדמיין את הנרתיק שלה סביב איבר המין שלי, רציתי להציף את הנרתיק הפורה שלה פעם נוספת.
צעקתי, הרחתי את ניחוחותיה של לילי וגמרתי חזק. פיזרתי זרע על בטני. מדמיין ששלילי רועדת בגופה הקטן המעורר והמשכר של לילי המדהימה.

********************************************************************************

הבוקר הגיע, התעוררתי עם התחתונים של לילי ליד ראשי, וזרע יבש בכל רחבי החדר.
התקלחתי ושמתי את התחתונים של הילדה בחלק האחורי של מגירת התחתונים. המחשבה על התחתונים הטריים שחוקים של ורד רקדה בהתרגשות במוחי. היו אלה המחשבות המיניות היחידות שהיו לי לבת שלי באותו בוקר כששמתי את התחתונים נגיעות הזרע שלי בתוך המגירה בחדרה.
רציתי שזה יהיה מאוד מיוחד בשבילה, נחיתה רכה מהתקופות הקשות שהיו לה. היא התקשרה אלי ואמרה שהיא בדרך.
קניתי זר פרחים שהכיל ורדים סגולים ושמתי אותו על השולחן ליד המיטה של בתי.
היא שלחה לי הודעה שהיא הגיעה ומחכה לי בתחנה, והתחלתי נסיעה של שלושים דקות.
כשהגעתי, ורד חייכה אליי וכל הפחדים שלי נעלמו ברגע זה. "היי אבא!"
התחבקנו בחוזקה, מחבק את גופה החם. ”הנסיעה הייתה בסדר, מתוקה?"
"כן, לא רע."
"אז נהנית מהחופשה שלך אצל רותי?" שאלתי אותה כשהלכנו להביא המזוודות.
"כן, היא בסדר. אבל התגעגעתי אליך.“
בזמן שפרקנו את המזוודות, היא החזיקה את ידי, נערה צעירה אסירת תודה לאביה. זה יהיה נהדר.
הסכמתי איתה, גם אני הגעגעתי אליה.
אספנו את המזוודות שלה, התחלנו לעשות את דרכנו הביתה. ורד היה שקטה לאורך כל הדרך, לא משהו יוצא דופן, היא תמיד הייתה נערה מהורהרת, תמיד הייתה יותר שקטה מכל הבנות אפילו כשהייתי איתי. אבל כשהתחילה לדבר, היא נפתחה והתחילה ולחשוף את עצמה כנערה אינטליגנטית וסקרנית.
"אז השבוע אני רק רוצה שתירגעי ותתאקלמי לחיים בבית החדש, בסדר? תחשבי על זה כחופשה טוב… אני נדאג להכניס אותך לבית הספר בשבוע הבא. אבל כרגע פשוט תהני לך. אני צריך לעבוד אחר הצהריים וגם בשאר השבוע, אבל אנחנו יכולים לטייל לנו בערבים. יש משהו ספציפי שאת רוצה לעשות? "
היא הנידה בראשה, הביטה אל ההרים שממול. ”לא, פשוט שמחה להיות כאן, אבא. "
"אוקיי, מתוקה… סליחה, ורד. זה ייקח קצת זמן עד שתתאקלמי. את יכולה לדבר איתי על כל דבר, בסדר? כל דבר."
"תודה, אבא. אני יודעת."
הגענו לביתי ושמנו את המזוודות שלה בחדרה. היא הסתכלה בפרחים זמן רב ואמרה, ”הפרחים האלה הם בשבילי?"
"כן. ורדים, לורד שלי. "
"אני אוהבת אותם. הם יפים. "היא ריחרחה אותם, לא יכולתי שלא להעריך את האופן בו היא הניחה את ראשה מעליהם, גבה משופע, הישבן שלה נדחק החוצה רק מעט, וגרם לג'ינס שלה להתעקם סביב גזרתה. בתי באמת גדלה במהלך השנים האחרונות והמראה שלה היה מעורר ומבלבל כאחד. נתתי למחשבות האלה לעבור, ועזבתי את וורד והלכתי לעבודה.
זה היה אחר צהריים ארוך. התקשרתי פעמיים לורד כדי לוודא שהיא מרגישה בנוח. היא אמרה שכן,ושהיא כבר הייתה בברכה פעמיים וגם נמנמה קצת.
הגעתי לבית בסביבות השעה 20:00 בערב, היום הארוך בעבודה הותיר אותי עייף. קראתי לורד וראיתי שהיא שוחה לה בבריכה, תפסתי בירה והתיישבתי בכיסא כשהיא שוחה.
חייכתי לעצמי, הרגשתי ממש טוב להיות במקום שהייתי. מחשבות מיניות של בתי התרחקו ונשארתי בתחושה שאבא יודע שהוא פשוט עשה משהו נפלא לילדה שלו.
המצב עם אמה של ורד היה קשה. קיבלתי טלפון בעבודה מרופא בבית החולים הפסיכולוגי. מצבה של ענת השתפר אך יעבור עוד שבוע לפחות עד שתיבחן מחדש. ענת הסכימה להישאר באשפוז, ונראתה מוכנה לקבל את העזרה הדרושה לה. לא הזכרתי שום דבר מזה לורד, זה פשוט נראה לא היה נראה בסדר לשתול במוחה דברים כאלה ביום הראשון שהיא עברה לגור איתי.
במקום זאת, הזמנו אוכל סיני וצפינו בסדרה ״משחקי הכס״. היא קראתי את הספרים אך מעולם לא ראיתי את הסדרה. לקראת סוף פרק 1, לא יכולתי שלא לחוש אי נוחות ברגע בו ורד ראתה שג'יימי וסרסיי הם אח ואחות וכאשר צפינו בסצנה בה ראו את הלניסטרים מקיימים יחסי מין ורד אמרה
”אממ… מעניין כמה אהבה יש בינהם, ם נראים משפחה ממש מוזרה, אה, אבא? "
לא הגבתי, רק שמתי את הפרק הבא וצפינו בשלושה פרקים.
שנינו היינו נורא עייפים ואחרי חצות והלכנו כל אחד למיטתו. נישקתי את מצחה ואת לחייה של ורד, חיבקתי אותה אלי, אמרתי לה, "חלומות מתוקים, ורד. אני שמח שאת כאן."
”אני אוהבת אותך אבא. תודה שהיית שם בשבילי. "
היא סגרה את דלת חדר השינה ואני פניתי למקלחת. שם ראיתי את הג'ינס והחולצה שלה שהיא לבשה היום, ולא יכולתי להתאפק. הרמתי את הבגדים, נשמתי את החולצה שלה, הבחנתי בריח הזיעה. גם לג'ינס שלה היה ריח של ילדה צעירה, שום דבר לא מעורר במיוחד.
לחזייה ריח כמו קרם ריחני של ורד, לא מגופה. אבל התחתונים שלה, הו, התחתונים שלה. אלה הריחו כמו ורד. איברי המין של בתי נלחצו על המרקם כל היום, עצבנותה והתרגשותה היו על אפי. הרחרחתי את ניחוחה וליטפתי את הזין שלי במהירות.
לא האמנתי שיהיה לי את זה ככבר ביום הראשון. בעבר, במהלך ביקורים קצרים, הייתי צריך להיות ערמומי ולחפש זוג תחתונים, להסתכן באוננות בחדר אמבטיה לפני שמישהו יבחין בכך. אולם הפעם, זה היה הלילה הראשון שהיא נשארה איתי לבד. הייתי חייב לרחרח את הניחוח הנשי שלה, את המיצים שלה, שעורה החם היה שם היום.
דפקתי את הזין שלי, ניסיתי להיות שקט כששאפתי את התחתונים שלה. התפתלתי. הזרע הדביק שלי התיז והתערבב לו במים. נאנקתי ללא שליטה כשהריחתי את התחתונים של הבת שלי. השפיכה שלי בערה, רעדתי, שחררתי את זרעי כשחשבתי איך המפשעה שישלי כנגד איבר המין החם והמזיע של בתי. לא יכולתי להפסיק ליהנות מהניחוח של ורד.
הצלחתי להפריד את התחתונים מהאף והשלכתי אותם אל סל הכביסה. הסתכלתי למטה אל כפות הזרע שצפות בשירותים וחשבתי רגע על לילי. אם היא הייתה כאן, היא הייתה מרחרחת איתי את התחתונים של ורד, הייתה מציעה לי את החור הקטן שלה כדי לירות את כל הזרעים שלי לתוכה. רעדתי כשנכנסתי למקלחת וניסיתי לשטוף את היום הארוך והמורכב שהביא את בתי, ואת התחתונים המלוכלכים והנפלאים שלה לגור איתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך