עלי כותרת פרק 11: שגרה

dragon lance 04/07/2020 1818 צפיות אין תגובות

הסיפור המקורי נכתב ע״י Chase Shivers

https://www.asstr.org/~Chase_Shivers/index.html

ותורגם לעברית ע״י dragon lance

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיונו של הכותב. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין בו שום קשר למציאות

אזהרה!
סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות
אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן
הסיפור הוא בדיוני בלבד
אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות,
או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

פרק 11: שגרה

התקשרתי לדליה מוקדם בבוקר למחרת, והודעתי לה שורד הגיעה והכל בסדר. היא שאלה אותי מתי היא תוכל לראות אותי שוב, הודעתי לה שאני לא בטוח, שאני צריך לאפשר לורד להתאקלם בביתה החדש.
דליה שאלה אותי על התחתונים של ורד, האם הרחרחתי אותם באותו לילה. הודיתי שכן, ותיארתי את האופן בו הרחתי את התחתונים הלחים של בתי, איך שאוננתי בהם וגמרתי חזק. דליה השתתקה כשתיארתי את זה, ונשמה בכבדות בטלפון.
“אתה חושב שהיא טעימה? לא היית רוצה לטעום את הבת שלך? ”
“אני לא יודע… כמו שהיא מריחה, אני מניח… מתוק, חלק,. אני… אני בטוח שהיא הייתה טעימה טעימה. שונה מלילי, אבל נפלא בכל זאת. ”
דליה שיחקה עם עצמה כשתיארתי איך התחתונים של ורד נאחזו באפי.
המשכתי לתאר בטלפון לדליה
“ליטפתי מהר, הרחתי את תחתונים של הבת שלי, דמיינתי את איבר המין שלה המזיע משתפשף על המפשעה שלי.”
“אהה .. דוד… כן… זה כל כך חם ומגרה… יש לי את התחתונים שלילי לבשה כל היום אתמול… מרחרחת אותם… ממממ… אה…”
“הרחתי את אלה שלילי נתנה לי ביום ראשון, התחלתי להיזכר מה התחושה לזיין את הבת שלך, איך התחושה לגמור בתוך הנרתיק הקטן שלה.”
“אהה … או.אהה… אוההה… אני גומרת דוד… אווו… אוו… אווהההה .. אוהההה. אני גומרת דוד!״
ישבתי בשקט כשדליה נרגעה מהאורגזמה שלה בטלפון. הודעתי לה שאתקשר אליה בהמשך השבוע ויצאתי לעבודה לפני שורד התעוררה.
התקשרתי לבת שלי בצהריים רק בכדי לברר שהכל בסדר. היא צפתה בטלוויזי,. היא התגעגעה אל החברות שלה, אך לא היה לה שום חשק לחזור. את שארית היום ביליתי קבור בעבודה ועד יום שלישי בערב הייתי מותש שוב.
הגעתי הביתה בסביבות שבע ומצאתי את בתי נעולה בחדר השינה שלה. דפקתי בעדינות, אמרתי, “את ערה, ורד?”
שמעתי אותה עונה, “אה… כן, כן, אבא. רק דקה, בבקשה. ”
היא נשמעה מתנשמת. הדופק שלי דהר בזמן שהפנטזיות שלי החלו לעלות בראשי. דמיינתי שהיא מאוננת, או אולי גמרה. תהיתי איך היא נשמעה כשיא גומרת. תהיתי אם הכוס שלה נרטב הרבה. דמיינתי איך גופה ינמץח ונרעד. חשבתי על…
הדלת נפתחה והרגשתי אשמה על כך שעמדתי שם. היא לבשה רק כותונת לילה. בתי הסמיקה, קצת מזיעה.
“אה… היי, אבא. מה קורה?”
“לא כלום, שום דבר… סתם, רציתי לדעת אם אתה רוצה לאכול ארוחת ערב.”
“בטח, כן.”
השתדלתי לא להביט בגופה שהיתה לבושה רק בשמלתה דקה. ניסיתי להימנע מלהגיד לה שהיא לובשת משהו שגורם לעיניי ומוחי לנדוד על גופה. בהיתי רגע ואס והובלתי אותנו למטבח להכין ארוחה.
ישבנו בשקט בסלון, אני על הספה, ורד על הכיסא הסמוך. צפינו בעוד פרק של משחקי הכס. כשורד נינוחה, כמה פעמים היא החליפה עמדות באופן שיאפשר לי לראות לרגע את התחתונים שלה. היא לבשה לבנים, אם כי לא יכולתי לראות מספיק כדי לומר איזה זוג זה היה. אני לא חושב שהיא שמה לב ואפילו לא חשבה שאביה מסתכל לה בין הרגלים שלה, ופעם או פעמיים חלוקה חלף במעלה גופה וחשפה את מרבית ירכיה הצעירים לעיניי.
אני מודה תשפטו אותי, אך לעזאזל לא יכולתי לא לראות שהילדה הצעירה והיפה מציעה לי בתמימות מבט על התחתונים והירכיים הפנימיות שלה. הזין שלי היה כמו סלע קשה והייתי אסיר תודה שעדיין לבשתי מכנסי עבודה, וורד לא שמה לב לזיקפה שלי.
למרות המחשבות שלי, זה היה רק מציצנות, רק אבא שמביט ברמזים למראה גופה של בתו. נתתי לפנטזיות שלי להשתולל כשהחזרתי את עצמי למציאות לרגע.
לאחר סיום פרק 5, אמרתי לורד…
“תשמעי, דיברתי היום עם בית הספר. אני לא חושב שהם יוכלו להכניס אותך השנה ללימודים אצלם. הם הציעו שתוכלו לסיים את מבחן סוף השנה ולעבור להתחיל בשנה הבאה בתיכון. מה שאומר שאת תהני מחופשת קיץ מוקדמת, ואז את תוכלי להקדיש זמן להתכונן למבחנים. נשמע לך טוב ורד? ”
היא הניפה את אפה בצורה מענגת, גיחכה ואמרה, ”כן… זה מעולה אבא! היה לי די טוב לפני… אמא… מה אני צריך לעשות? ”
הזמנתי את ספרי הלימוד שצטרכי ללמוד למבחנים שלך. אני מאמין שתצליחי ותעלי בסתיו לכיתה ט ‘, ככל הנראה התלמידה הצעירה ביותר בכיתה. הייתי גאה בדרך שהיא לקחה על עצמה את האחריות ללמוד, הרגשתי שהבת שלי באמת מטפלת בעצמה היטב עד כה.
התחלנו להסתדר בשגרה. עבדתי ימי חול והיא למדה, אכלנו ארוחת ערב יחד, שחינו, צפינו בטלוויזיה. הבוננתי בקביעות בגופה של בתי, פינטזתי עליה בדרכים שאבא לא צריך. ניסיתי כמיטב יכולתי לשמור את זה לעצמי.
דיברתי עם דליה כל כמה ימים. קיימנו סקס טלפוני לעיתים קרובות, בשעת לילה מאוחרת, איתי מרחרח את תחתונים של ורד ודלי ריחרחה את של לילי. לפעמים לילי הצטרפה אלינו בטלפון, אבל היא לא נראתה כל כך מעוניינת בסקס טלפוני. במקום זאת הילדה הצעירה לעתים קרובות פשוט ליקקה את הכוס של אמה בזמן שהאזנתי והתגרתי.
הרחתי את התחתונים של ורד מדי יום. מכיוון שהיא בעיקר נשארה בבית, לעתים קרובות היא לבשה פיג‘מה, ולא הרגישה שום צורך ללבוש תחתונים. היא הפסיקה ללבוש חזייה כשהיא הייתה בבית, וכמה פעמים יכולתי לראות את פטמותיה הוורודות הקטנות דרך חולצותיה.
לילה אחד בשבוע השני שלה איתי, הדברים נשעו קצת לא נוחים. התחלתי להתקלח, וחשבתי שורד הלכה לישון. תוך כדי הרחת ההבגדים שורד שלבשה באותו היום, פלטתי את ההזרעים שלי בתחתונים שהיא לבשה אתמול, הזרע שלי נזל לו בכל רחבי המפשעה.
כמו אידיוט, השמטתי את התחתונים על הרצפה ונכנסתי למקלחת.
“אבא?”
קראה פתאום ורד מבעד לדלת. גופי עדיין רווי באופוריה שלאחר אורגזמה.
“אני יכולה להשתמש בשירותים? יש לי דחוף להתפנות.”
נבהלתי, היססתי,
“אה… בטח, אני במקלחת, בסדר?”
“בסדר” היא נכנסה ודרך וילון המקלחת ההשקוף חלקית צפית בא נכנסת, מורידה את התחתוני הפיג’מה שלה והתשייבה על האסלה. לא יכולתי לראות שום דבר פרט לרגליים שלה ולצד הישבן שלה, אבל אלוהים אדירים, זה היה התצפית הטובה ביותר שהיה לי עד אותה נקודה. היא ישבה בשקט. הורדתי לאט את זרם המים עד שזה לא היה כל כך חזק.
התבוננתי בה מושכת נייר מהגליל, פורשת את רגליה ומנגבת את עצמה. זה היה מעורפל, אבל אני יודע שתפסתי בזווית עיני את שיער הערווה שלה בין רגליה כשהיא העבירה את הנייר על איבר המין שלה. היא הביטה בנייר, ניגבה שוב, בהתה בו רגע ואז השליכה אותו לפח.
כשעמדה, היא פנתה ממני. גנבתי מבט סביב קצה הווילון וראיתי את התחת התחת היפה של הבת שלי במשך כמה שניות. הסדק שלה היה מעוגל, רך, לחייה נגעו וכיסו את ה איבר המין שלה. לא האמנתי למה שראיתי. היא נשענה במהירות כדי להרים את הפיג’מה שלה, ולשבריר שנייה ראיתי הכל בין רגליה. חריץ שעיר, שדיים נפוחות. לרגע שנייה, כל איברי המין של בתי נחשפו לעיניי.
היא השתתקה והביטה ברצפה. התחתונים שלה. שני זוגות היו שם, והיא הרימה את זו שהייתה ספוגה בזרע שלי. ורד הרים את הפיג’מה כלפי מעלה, הפך את התחתונים בידה ואז השליך אותם לסל הכביסה, תפס את הזוג השני ועשה את אותו הדבר.
ואז זה נגמר, ורד קראה בחזרה, ”תודה… אני סיימתי אבא. ”
אלוהים אדירים! דאגתי כל כך שהיא הבינה, שהיא נבהלה ממני פתאום ממה שעשיתי בתחתונים שלה. היא הייתה צריכה לדעת, העומס שלי היה גדול באותו הלילה, ותפסתי את כל זה במפשעה של התחתונים המלוכלכים שלה. אוי אלוהים! אוננתי בשילוב של בושה נוראה ועוררות אינטנסיבית. ראיתי את הכוס של ורד! לא לקח הרבה זמן והזרע שלי נשטף במהירות במקלחת כשנוף החריץ הצעיר של בתי הבזיק במוחי.
הלכתי לישון באותו לילה בהרגשה נוראה. חציתי קו שהבטחתי לעצמי שלעולם לא אחצה. נתתי לרצונות המיניים שלי להיוודע לורד, התאונה של השארת תחתוניה על הרצפה, היו סימן לבת שלי שיש לי עניין מיני בתחתונים שלה.
חשבתי שוב ושוב על המבט הקצר שלי על איברי המין שלה, החריץ של בתי כל כך יפה. הוא היה בוגר, אבל קטן. שעיר, אך נפוח כמו של נערה צעירה. היא נראתה צעירה מדי לסקס וגם מבוגרת מספיק כדי לקבל חדירה מלאה. זה היה ערב מבלבל ומעורר ומביש שלקח זמן רב להוציא את התמונות האלה מהראש.

****************************************************************************

המשכתי לדבר עם דליה, ומדי פעם. גם עם לילי, וכמה ימים לפני המבחן שלה, ורד שמעה אותי בטלפון עם דליה. ידעתי שהבת שלי ערה, דליה ואני מדברים אחד עם השנייה בטלפון.
לילי המשיכה להיות ילדה צעירה ומתוקה, ומכיוון שדליה הפילה את הכלל ‘אין סקס בבית’, דליה אמרה לי שהיה לה אפילו קל יותר לחיות איתה עכשיו. החשק המיני של הילדה היה גבוה וזה עזר שיהיה מישהו בכל יום שיעזור לה לשחרר את רצונותיה. דליה שמחה מאוד לעזור, ואהבתי להקשיב תוך כדי שהם עשו זאת. דליה הודתה כי אני הייתי מי שהיא יכל לספר לו, מישהו ‘נורמלי’ לדבר איתו על מערכת היחסים שלה עם בתה, שעזרתי לה להשלים עם זה. זה לא אומר שאשמותייה ופחדיה נעלמו, הם לא. אך מכיוון שלילי הייתה כל כך מינית, דליה התרגשה להיות זו שנהנית מגופה של הילדה, לטעום את הכוס המתבגר שלה, להתענג על האורגזמות המתוקות והשקטות של הילדה. היכולת לדבר איתי על זה גרמה לה להרגיש פחות סוריאליסטית.
אני מניח שגם אני השלמתי עם זה. דאגתי, כמובן, ידעתי שזה יכול להתפוצץ ולהפוך למחריד במהירות. אבל גם אני התלהבתי בסתר להיות חלק מחיי המין של לילי ורציתי נואשות להצטרף שוב לאם ולבת.
הבת שלי שמעה אותי מנתק את הטלפון ושאלה אותי, “אז… זאת הייתה חברה שלך אבא?”
השתתקתי, חשבתי איך לענות. “אה… כן, די. זאת מישהי שפגשתי לפני מספר שבועות במהלך קמפינג. היא… היא אישה נחמדה מאוד, היא עובדת כתומכת בנפעגות פגיעה מינית קוראים לה דליה.
לדליה, יש בת, ילדה בת תשע בשם לילי. ילדה נחמדה. “נחמד לא היה מונח מאוד תיאורי לאופן בו הילדה הצעירה הציעה לי את הכוס שלה ונתנה לי ללחדור לתוכה.
”מתי אני אוכל לפגוש אותם?”
“טוב… בקרוב, אני מניח. היא גרה לא רחוק מכאן.״
“הו. אתה אוהב אותה?”
ורד הייתה עניינית בשאלתה, עניתי, “כן, כן. עדיין לא קרוב מדי, פשוט היו איתה עם לילי כמה סופי שבוע נחמדים. ”
“בסדר. טוב. אני שמחה בשבילך אבא. מגיע לך אישה טובה. “היא חייכה וחיבקה אותי. חיבקתי את בתי בחזרה והרגשתי פשוט נפלא.

********************************************************************************

ורד עברה את המבחנים שלה בקלות וחגגנו בתכנון טיול לאתר הקמפינג. ורד מעולם לא הייתי איתי בטיול מחנאות, זה תמיד היה משהו שעשיתי לבד. ורד הייתה להוטה לחקור ולטייל.
התלבטתי במשך ימים ארוכים אם לספר לדליה. חשבתי איך להסביר את היחסים שלי עם דליה ולילי לבת שלי. לא הייתה שום דרך לספר לה מה עשינו. מה שעשיתי. מה שדליה ולילי עשו יחד. אין סיכוי. אם הייתי מזמין את השניים הייתי צריך להיזהר מאוד עם לילי. לא תהיה לי בעיה לבלות לבדי עם דליה, אבל לא יכולתי להסתכן בלילה עם לילי, לא משנה כמה רציתי לזיין אותה.
דאגתי מה לילי תגיד לורד, ממה שהיא תחשוף. הכנות הגלויה שלה עם אמה, ובמידה מסוימת, איתי, לא גרמו לי להרגיש בטוח כשהבת שלי בסביבה. לא יכולתי להסתכן בכך עם ורד, לא יכולתי לתת לההזדמנות לגלות את הסוד של דליה ושלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך