עלי כותרת פרק 8: האבקה

dragon lance 06/04/2020 2251 צפיות אין תגובות

הסיפור המקורי נכתב ע״י Chase Shivers

https://www.asstr.org/~Chase_Shivers/index.html

ותורגם לעברית ע״י dragon lance

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיונו של הכותב. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין בו שום קשר למציאות

אזהרה!
סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות
אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן
הסיפור הוא בדיוני בלבד
אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות,
או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

פרק 8: האבקה

אחרי כמה דקות של מחשבות יצאתי מהקראוון והצטרפתי למדורה ששם דליה ולילי דיברו ברכות, הסומק של הילדה היה ברור אפילו בחושך.
דליה אמרה
"דוד, אני מקווה שלא אכפת לך… אני לא מסתירה שום דבר מלילי… סיפרתי לה… על התחתונים של ורד…"
הייתי כולי באופוריה מהזיון עם דליה שלא כעסתי עליה באותו רגע. ולקחתי לעצמי בקבוק בירה.
”אני גם יכולה להריח אותם בבקשה דוד?"
קולה הדקיק של לילי התחנן
"בבקשה?"
אפילו לא חשבתי שנייה לפני שהיד שלי הייתה בתוך הכיס שלי, ונתנה לילדה בת התשע להריח התחתונים של בתי. היא לקחה אותם בהיסוס, הביטה בי בתדהמה, בהתה במפשעה המוכתמת של ורד לפני שהביטה באמה.
"קדימה, דוד אמר שזה בסדר."
לילי הביאה את תחתוניה של בתי לאפה והריחה אותם. פעם, פעמיים, פעם שלישית. היא סובבה אותם, ורחרחה פעמיים נוספות, לילי החלה להיראות נרגשת מאוד. לפני שידעתי זאת, היא נשענה לאחור, הרימה את חצאית שלה ודחפה את ידיה למכנסיה.
לילי אוננה בפתיחות, מרחרחת את תחתוני הורד. הילדה הקטנה השמיעה צליל דק של אנחה, והכיסא זז לו עקב פעילותה. ידה נעה במהירות בין רגליה, ואני רציתי באותו הרגע לראות שוב את הכוס הקטן והשעיר שלה.
לילי פתחה את פיה לרווחה, נרעדה לה במשך עשר שניות, רגליה רעדו גם הן, היא שאפה את הריח של ורד והגיעה לאורגזמה הכי שקטה ומדהימה שראיתי. הילדה בת התשע רעדה וסגרה את ירכיה, פיה נע בקול הנאה. עיניה היו מעוגלות מהנאה, אפה לחוץ לניחוח של ורד. היא לאט לאט נרגעה וחזרה לשבת על הכיסא, משכה את התחתונים מהפנים ודוחפת אותם למכנסיה.
הסתכלתי בלילי, פעורת פה ובוחנתי אותי, משפשפת את התחתונים בין רגליה, ואז שלפה אותם החוצה, מרחרחת אותם והחזירה לי אותם.
"עכשיו אתה יכול להריח את שנינו." אמרה לילי
הייתי המום ממה שראיתי. אולי לא המום באותה מידה שהייתי בפעם הראשונה שראיתי את לילי מאוננת, אבל. עדיין המום כולי. החזרתי את התחתונים והתחלתי להכניס אותם לכיס. אבל במקום זאת הבאתי אותם לאפי. מעל הניחוח הדועך של ורד הרחתי את הריח החזק של לילי. הנוזל של הילדה בת התשע שניגר בשולי מפשעתה, ואני ישר ליקקתי את הנוזל שלה בלשוני.
הנוזל הה חריף, מלוח, וגם מתוק. זה היה חזק ונשי, טעים ונפלא. הפכתי שוב ושוב וטעמתי את לילי לפני שהספקתי להבין מה אני עושה. גנחתי ותפסתי את עצמי, שלפתי את התחתונים מהפה והרחקתי אותם.
דליה ישבה צידי, פיה פעור ומתנשף, ולילי חייכה ומתנדנדת בכיסאה.
ידעתי שאני בנקודת ההחלטה. זה שיעשה את כל ההבדל מכאן ולתמיד. ידעתי שיש לי הזדמנות אחת לא ללכת בדרך ההיא. הטעם המתמהמה על לשוני הותיר את החלטתי קלה, ומובנת מאליה.
עמדתי, ולקחתי את ידה של לילי ואז אחזתי בידה של דליה. הבטתי בלילי.
"אתה רוצה לבוא איתי לקראוון?״
היא הנהנה, הסמיקה, הביטה באמה. דליה הביטה בי.
שאלתי את דליה, "האם זה גם מה שאתה רוצה?"
היא לחשה, "כן."
הובלתי את שתיהן לקראוון והנחתי את שתיהן על המיטה. זחלתי לראשונה מעל דליה, מוחי לא התמקד בשום דבר מלבד שני הנשים החמות שסביבי. מוחי סגר את כל הספקות, הפחדים, כל האשמה והדאגה והבושה, ואני נתתי לעצמי להתמוסס לרגע שלעולם לא חשבתי שיהיה לי.
דליה גנחה כשהורדתי שוב את מכנסי הטייץ שלה והסרתי את החולצה שלה. שדיה הגדולים עמדו להם מולי. לילי התבוננה ונגעה בעצמה מתחת לחצאית שלה. משכתי את מכנסיה של דליה, והסרתי את תחתוניה. הסתכלתי על לילי, ואמרתי לה,
”זיינתי את אמא לפני כמה דקות השארתי לך משהו, את רוצה לטעום?"
לילי התגלגלה לה והחליקה מתחת לרגליה של אמה, הניחה את ראשה לצדדים, וליקקה את הקרם הדביק שנזל לדליה על השוק. הילדה בת התשע ליקקה את הכוס שלה, עיניה של דליה בוהות בבתה בין רגליה. התקדמתי אל מאחורי לילי, ידעתי שזה הרגע שחלמתי עליו כל חיי.
הרגשתי את התחת הקטן שלה בידיי והצתמררתי. היא הייתה רכה ועדינה תחת ידי, התחת שלה היה קטן אך בוגר לגילה. התלהבתי כשהיא ליקקה את הנרתיק של דליה. העברתי את ידי למפשעה שלה, הרגשתי את החום שלה, יכולתי להריח את ריח המין שלה בבירור באוויר. שלפתי את הזין שלי והורדתי את מכנסי, איבר המין שלי נוקשה ומוכן.
הנחתי אותו על הגב של לילי, ממש בסדק של הישבן שלה, שפשפתי לה את החריץ עם הזין ונסוגתי, מוכן להתענג על הרגעים הבאים עוד יותר.
הורדתי את החצאית של לילי, ראיתי שהיא לא לבשה תחתונים. כשהטרדתי לה את החצאית מגופה. ראיתי את החריץ דק של הנרתיק שלה. פרווה כהה של שערות סביב שפתיה הנפוחות והקטנות. היא הייתה קטנה למען האמת, אבל היה לה איבר מין של מבוגרת למראה יחסית למישהי כל כך צעירה.
ירדתי על ברכיי והסתכלתי באיבר המין שלה. שאפתי את הריח של לילי, יכולתי להריח את העוררות. היה לה ניחוח חזק וחד, עז, וריחני כמו עלים שנפלו ועשב חתוך. כוס רטוב. היא הריחה כמו כוס רטוב.
ליקקתי אותה, נרעדתי מהמגע הראשון שלי איתה. גם לילי רעדה. איבר המין שלה היה חריף ומלוח, מתוק, חם ובשרני. ליקקתי שוב, ונרעדתי שוב. איבר המין של לילי היה בפה שלי כאשר העפתי את הלשון לתוך הנרתיק ההדוק שלה. ליקקתי לה את הכוס החלק שלה, גופה של הילדה היה חרמן והפקתי הרבה נוזל סיכה כלפי חוץ.
לא יכולתי לחכות עוד. דליה גנחה כשהביטה בי עומד ולוקח את הזין שלי ביד. היא לחשה,
"כן… כן, הו לילי, את בטוחה שאת רוצה את זה?"
”כן… כן, אמא… אני רוצה אותו בתוכי“
ואז כששמעתי מה שלילי אמרה החלקתי את איבר המין שלי לאורך החריץ הקטן והשעיר שלה, תהיתי כמה זמן אוכל להחזיק מעמד בתוך כוס של ילדה בגיל התשע. עצרתי כדי לנסות להתענג על הרגע. הרגע שחדרתי ללילי בפעם הראשונה.
קצה איבר המין שלי מצא את הכניסה אליה ודחפתי אותו לתוכה. הוא נכנס בקושי, הכוס הצר שלנ שלה לא דומה לשום דבר שאי פעם חוויתי. כשהכנסתי את הראש של הזין שלי, גופה נמתח, שמעתי את הילדה מתנשמת.
“אה" כמעט שקט.
נכנסתי שוב, הנוזל של הילדה זורם בחופשיות לאורך הפיר שלי.
שקעתי לתוכה סנטימטר נוסף, הכוס הקטנה של לילי היה כל כך לוהט וחלק סביב הזין שלי, הדוק ואוחז אותו בחוזקה, התחלתי להרגיש שזרע עולה לו מתוך האשכים שלי. דחפתי קדימה עוד סנטימטר, היא צעקה. ודליה מתחכת לה מתחתיה במהירות.
הייתי בערך באמצע הדרך וידעתי שאני עומד להתפוצץ. נסוגתי, ודחפתי שוב. התחלתי לגנוח ללא שליטה. פנימה והחוצה, פנימה והחוצה, הכוס החלקלק של לילי בת תשע הרגיש כל כך מדהים סביב הזין שלי. איבר המין שלי רעד, דחפתי אותו עמוק ופגעתי בצוואר הרחם שלה. התחושה הזאת גרמה לילדה הקטנה אורגזמה אדירה ורעד בכל הגוף. דליה התבוננה בפניה של בתה שרעדה כולה באורגזמה שהיא חווה.
מילאתי את לילי, שופך מלא זרעים לצוואר הרחם שלה. שאגתי ושחררתי אנקה ארוכה, "אההההה… זרמתי לתוכה, הזרע שלי הציף במהירות את הערוץ שלה. השדיים הורודות והיפות של הילדה היו פרושות לרווחה בידיי. יריתי שוב ושוב אל תוך הילדה, גופה הקטן רך וענוג ונפלא כשהזרע שלי נזל ממנו, הפנים של לילי היו מלאות באופוריה של הנאה אדירה.
אני לא יודע כמה זמן עמדתי שם, אבל האחיזה של איבר המין של לילי החזיק אותי חזק בפנים במשך זמן רב. נשארתי קשה למרות שגמרתי, ובאופן אינסטינקטיבי התחלתי עוד פעם להיכנס ולצאת ממנה. רציתי עוד. הסיכוי היחיד שלי לקיים יחסי מין עם הילד בן התשע גרם לי לנצל זאת.
התחלתי לאחוז בה בחוזקה וזיינתי אותה עכשיו בהרב יותר קלות מאשר מקודם. שמעתי אנקות קטנות כשהזין שלי פגע בצוואר הרחם שלה שוב ושוב. פנימה והחוצה ווהיא התחילה להתרחב, להעמיק אותי יותר ויותר עמוק. הזרע שלי התחכך לאורך הנרתיק הורוד והנפוח של לילי כשנדנדתי את גופה. החזקתי את ירכיה בחוזקה.
גמרתי בפעם השנייה, מילאתי אותה שוב, ושלחתי זרע לרחם הצעיר. רעדתי מעל לילי, גופה רעד בלי שליטה מעוצמת הזיון, הכוס שלה היה מלא וספוג בזרע שלי. הרגשתי שחרור אדיר באותו הרגע שנפלתי על ברכיי ובהיתי במפשעה הצעיר והמבולגן של לילי.
איבר המין שלה היה פעור, נפוח, הזרע שלי נזל ונתפס בשערות הערווה שלה. לילי נשמה בכבדות. הראש שלי התהפך כשהסתכלתי על התוצאות של זיון הילדה הקטנה. יכולתי להריח את הכוס הרטוב שלה ואת הזרע החם שלי בין רגליה, התבוננתי ברגלים שלה רועדות ומנסות להיסגר מהחדירה שלי.
הזין שלי כאב. הראש שלי כאב. הרגשות שלי עלו באש. אני לא יכול להגיד שברגע זה הרגשתי אשמה או בושה או כל דבר אחר, חוץ משחרור מהנה. הרגשתי הנאה עילאית מהסצנה סוריאליסטית הזאת. ישבתי ובהיתי בגוף של לילי בת התשע ולא הרגשתי שום דבר מלבד פליאה ותדהמה. זה היה כל כך יפה, כל כך מיוחד לראות. גמרתי בתוך לילי. ועוד פעמיים. הזרע שלי זרם מגופי ואל תוך גופה, ולא יכולתי לחשוב על שום דבר מלבד איך אני רוצה לעשות איתה את זה שוב.
דליה קמה ומשכה את לילי על גבה, פתחה את רגליה של בתה וכרעה על ברכיה. היא ליקקה את הזרע שהחדרתי אל תוך בתה לילי, לילי התבוננה בי, פעור בפה, פניי סמוקים ולא מאמינים שזה קרה. היא רעדה כשאמה ניקתה את הכוס שלה.
זה היה יותר מדי. הייתי המום. אולם הפעם, במקום לרוץ, משכתי את ירכיה של דליה והבאתי את הזין שלי לחור של הישבן שלה. שפשפתי אותו שם של דליה. הזין שלי עמד לו שוב בזמן שדליה שליקקה את בתה.
היא פלטה אנקה אבל לא עצרה אותי כשחדרתי לאט לאט אל תוך הישבן שלה. היא התנשפה, מצצה את הכוס של לילי. נשמטתי במהירות, פי הטבעת של דליה התפשט לרוחב צירי. ידעתי שזה לא נוח, איך שנכנסתי אליה במהירות, אבל היא רצתה את זה. נזקקה לזה. גופה אמר לי את זה כשהתחלתי לדחוף. היא גנחה בחוזקה והחלה לנגח את התחת שלה נגדי.
פי הטבעת שלה היה צמוד. הזין שלי כבר כאב גמרתי כל כך הרבה פעמים, הייתי מעורר יתר. ספקתי אם אוכל שוב לגמור. לא היה אכפת לי. כל מה שרציתי היה להלום את דליה קצת.
כך עשיתי. היא ליקקה את הכוס של בתה וגונחת כשזיינתי את התחת שלה. עד ששלפתי אותו החוצה מרושל וגמור, הזין שלי רפוי ושורף.
דליה הסתובבה ומצצה את הזין שלי, מנקה אותו, מרגיעה את בשרי. היא לקחה אותי עמוק בפה, ומצצה אותו חזק, לשונה רוקדת סביב העטרה שלי.
לילי עברה לצד ופתחה את רגליה שוב, ויכולתי לומר שהיא מחכה שאכנס אליה שוב. כשהייתי בטוח שדליה ניקתה אותי מספיק משכתי אותה ממני. היא נשמה בכוח, שפתיה וסנטרה רטובים.
רגליה של לילי היו באוויר, קצה התחת שלה לאורך קצה המיטה. אהבתי את הילדה הצעירה והיפהפיה שהתפשטה מרצונה לפני, איבר המין שלה מוצע בחופשיות ובגלוי אליי. החזקתי את רגליה והנחתי שוב את הזין שלי לפתח הקטן והשעיר שלה. דחפתי פנימה, דחפתי במהירות לתוך צוואר הרחם שלה. היא עדיין הייתה חלקה מהזרע שלי ותוך זמן קצר הזדיינתי שוב בפעם השלישית עם הילדה בת התשע.
הכוס של הילדה היה כל כך חם. כל כך חם. הזין שלי עלה באש, אוחז בחוזקה.
לילי מתכווצת ומתקפלת עם כל דחיפה שלי לתוכה. השפתיים הנפוחות הרגישו כמו כפפות משיי שאחזו בחוזקה באורך שלי. רכנתי קדימה, נישקתי את צווארה של הילדה, מצצתי את תנוך אוזניה, נישקתי את לחיה ומצחה. ואז פתחתי את פי ונשקתי את שלה.
לילי לא בדיוק התנשקה כמו שהייתי מצפה שילדה בת תשע תתנשק, אבל גם זו לא הייתה נשיקה בוגרת אמיתית. היא לא הייתה בטוחה איך לזוז, בדיוק, איך ללטף את שפתיי בשלה, איך להזיז את לשונה כשאני סובבתי את שלי. לא היה אכפת לי. היא הציעה לי את גופה הקטן ולקחתי אותו.
דחפתי פנימה והחוצה, הרגשתי את היד של דליה על האשכים שלי ובין רגליה של לילי. דליה הושיטה יד, לחצה יד בין המפשעות של לילי לשלי, מצאה את הדגדגן הקטן של הילדה וליטפה.
פניה של לילי התהדקו, עיניה עצומות. גופה נעשה מתוח. צעקה דקה על שפתיה. היא רעדה כשלחצתי, עוויתי, התפתלתי, גופה הקטן נרעד כשאמה חיככה את הדגדגן שלה, איבר המין שלי בנרתיק הוורוד והמתוח שלה. לילי פקחה את עיניה, התבוננה בשלי וגמרה באנקה ארוכה. היא רעדה חזק, פעמיים, שלוש פעמים, ארבע, הכוס שלה התכווץ כולו כשאני מלטפת פנימה והחוצה. איבדתי את זה, צעקתי, גנחתי וגמרתי שוב, כשזרעים שלי מתפוצצים שוב לתוך הנרתיק הקטן והלוהט של של לילי.
מילאתי אותה באחרוני טיפות זרע שנשארו לי, הזרע שלי עכשיו בעיקר הוא יריות קטנות אל צוואר הרחם שלה. אבל זה היה עוצמתי, כה עוצמתי לא מאמין למה שעשיתי עכשיו. בוהה בעיני הבנות. קל להגיד שנקלעתי לתאוות הרגע, אבל זה היה המבט ששכנע אותי שלילי רצתה לעשות את זה ונהנתה מאוד מזה.
בין אם היא באמת יכולה להסכים לזה ובין אם לא, היא רצתה שאזיין אותה ואהב כל רגע איתי ושכל רגע שהייתי בתוכה, בדיוק כמו שהייתי בטוח שהיא אוהבת ללקק וללקק את אמה.
החזקתי את עצמי מעל הילדה כשרגליה מתעטפות על גבי.
הזרעים שלי עדיין טיפטפו להם מהכוס הקטן של לילי, הערוץ שלה נצמד ונקש בזין הבוער שלי. היא הזיזה את צווארי, דחוקה.
"אההה… אבא…"
לדבר הזה לא צפיתי…
המוח שלי החליף מייד את לילי בורד ושמעתי את קולה של הבת שלי בראשי.
אההה… אבא…

סוף פרק 8


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך