עלי כותרת פרק 9: תמיד שלך

dragon lance 10/04/2020 1842 צפיות אין תגובות

הסיפור המקורי נכתב ע״י Chase Shivers

https://www.asstr.org/~Chase_Shivers/index.html

ותורגם לעברית ע״י dragon lance

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיונו של הכותב. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין בו שום קשר למציאות

אזהרה!
סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות
אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן
הסיפור הוא בדיוני בלבד
אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות,
או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

פרק 9: תמיד שלך

אההה… אבא…

שמעתי את דבריה של לילי ובראשי עלו לה קולה של ורד. זה היה מהמם. ישבתי בקצה הספסל בקראוון ודליה החליקה שוב לבין הרגליים של לילי, מלקקת לה בתאווה את הכוס הקטן של הנערה. לילי צפתה בי בעיניים פקוחות, הפה שלה פתוח מעט, מתנשפת. היא קיבלה שוב בפעם השלישית המון זרע בתוך הנרתיק שלה. הזרע שלי. והיא קראה לי שוב אבא.

אהבתי את זה. וגם שנאתי את זה, לא רוצה את יותר. רוצה להעמיד פנים שזה לא אמיתי. שזאת רק פנטזיה. שפשוט עומדת להיגמר לה עוד שנייה. צפיתי בדליה מללקקת את הגמירה שלי. אי אפשר היה להכחיש את מה שראיתי. אי אפשר להכחיש את מה שקרה הלילה. דליה הסתכל עלי בחזרה, החריץ הקטן ושעיר של לילי פתוח לרווחה, ושאלה בעיניה, דליה שאלה אותי
"אתה עדיין כאן? האם אתה עדיין מגורה?"

הזין שלי עדיין כאב, לא מצליח לעמוד שוב. גמרתי כל כך הרבה פעמים. הבחורה הצעירה החזיקה אותי בתוכה כמה פעמים, הנרתיק שלה היה מספיק בוגר בשביל לתת לי לזיין אותה, כן.. היה קצת קושי בגלל גילה הצעיר. אבל פשוט לא האמנתי שבאמת עשיתי את זה, זה היה מנוגד לכל הגיון. הפין המגורה שלי סיפר הכל, איך שזיינתי את לילי.

דליה חזרה אל הנרתיק של בתה, לילי שוב העלה להתנשף בקול, מתפתלת תחת הלשון והאצבעות של דליה. לילי בהתה בי, נושמת נשימות עמוקות ורועדת, עד שגמרה שוב על הפנים של אמא שלה, לילי אמרה לדליה שהיא רוצה עוד פעם. דליה נענתה לבקשתה וחזרה לקק ללילי שוב את הכוס. ואני עדיין מביט בה, לא מאמין כמה פעמים הילדה הזאת יכולה לגמור.

לא היתה עוד דרך חזרה בשבילי. אני יודע שיכולתי להילחם בזה ולעצור את זה. אבל… איך יכולתי להתעלם. כמה נהניתי מהנרתיק הקטן שלה סוחט אותי.

דליה זחלה אל המיטה, ומשכה לילי בין רגליה. ראיתי את הדגדגן של דליה ואת השפה של הנרתיק שלה נפתח כשלילי הכניסה את הלשון שלה לתוך הנרתיק התפוח של דליה, כולו מזיל ריר, נוטף מיצים על הסדינים. לילי החליקה עמוק פנימה. העיניים שלי לא זזו מן הראש הקטן של הנערה בין הירכיים של האמא שלה. הנערה נשענה קדימה נשענת על קרסוליה.

הילדה גרמה לדליה להגיע לאורגזמה כל כך מהר, היא הייתה כל כך מקצועית בזה. הבנתי מזה שהיא עשתה זאת פעמים רבות בעבר. הבחורה הייתה לשון מתורגלת כל כך טוב בללקק את הכוס של דליה, היה לה הרבה ניסיון לגרום לגוף של אמה לעוד בגמירה אדירה. עיניו של דליה נסגרו והיא נאנקה ארוכות, "אוווו… אוווו… אוווו… לילי… אווו, כן, מתוקה שלי… הו, כן… זהו… תמשיכי ככה עמוק בתוך אמא… אווו, לילי, ממממ…"
האורגזמה של דליה היה חזקה מאוד ושונה ממה שראיתי בחיים של. היא נדנדה את ירכיה.

לילי זחלה לה ליד אמה, ההכוס של דליה פתוח, רגלייה מפושקות. לילי שכבה לצידה, והתחילה למצוץ את השדיים של האמא שלה. ועיניה עוקבות אחרי. דליה סימנה בראשה אליי לגשת אליהם, ביקשה שאצטרף אליהן.

הרגשתי התעוררות חדשה באותה שנייה. עדיין לא קולט במלואו את מה שקורה, אך הייתי מודע מספיק כדי לדעת שזה יגיע בקרוב. הגוף של לילי הרגיש מדהים. אסור היה לי לטעום את לילי, לזיין אותה, לגמור לה בתוך הכוס. חוויה שבחיים ומעולם לא ציפיתי לקבל. זה הדבר הכי רחוק שפיטזתי עליו, חלום לא אמיתי לחלוטין.

זחלתי אל המיטה, כולי, נרגש, חרד, עייף.. התנשקנו שלושתנו, לילי מוצצת את השדיים של אמא שלה, ובמיוחד את הפיטמות שלה. נגעתי בשתיהן. מרגיש מצרמורת בכל הגוף. הרגשתי שגם לילי עושה את אותו הדבר. ברגעים הרכים הללו, אחרי האינטנסיביות של הזיון עם לילי קודם לכן, את השורשים הראשונים של הקבלה כבר נזרעו. זה לא אומר שאני לא הייתי מבולבל ממה שעשיתי, ממה דליה ולילי נתנו לי לעשות, אבל אוי כמה שנהנתי מזה, אמונה שלילי לא ייפגע רק בגלל שהיא פעילות מינית עם אמא שלה, ועכשיו איתי.

לילי נרדמה ראשונה. ודליה מיד אחריה.

********************************************************************************

גילוי עריות.
מונח טעון. מונח שנוצרה לו סטיגמה שלילית . זה היה דבר מלוכלך, מגעיל. מעשה עוולה שלא יתואר שיכול להוביל טראומה וכאב.
אף אחד לא צריך להגיד לך לא לקיים יחסי מין עם ילדיך, עם ההורים שלך, האחים שלך. זה היה כל כך ברור שזה אסור. טאבו שאף אחד לא טרח להזכיר את זה כי זה היה טבעי לגמרי שאסור לעשות את זה.

אבל זה קורה. והרבה. וברוב המקרים הייתה פגיעה בצד הצעיר יותר, טראומות איומות.
לדוגמא יש את מקרה אדיפוס. גילוי עריות שלו לא היה מכוון שגרם לו לרצוח את אבא שלו בשביל האהבה העזה לאימו.

החלומות שלי הסתחררו עם הסצינות הבלתי נתפסות של השעות הקודמות.
טעמתי את לילי שוב ושוב, מזיין את הכוס הצעיר שלה. צפיתי באמא ובת מללקקות אחת את השנייה באופן אינטימי. הקשר בינהן היה שוקק. לילי רצתה את כמו שאשה מבוגרת. ודליה פשוט אהבה לגרום ללילי להרגיש טוב.

ראיתי שוב לילי על הגבה, ירכייה מעט פשוקות, הכוס הנפוח שלה מזמן אותי אליה. צפיתי בעצמי חודר שוב פעם אליה. היא אמרה בשקט אההה… אבא…

פניה של לילי הפכו לפנייה של ורד הבת שלי. הבת שלי שכבה על הגב, הרגליים שלה באוויר. ראיתי את החיוך שלה, מתנשפת בפה פעור כל כך יפה ומעורר. ראיתי את השדיים הקטנים של הבת שלי, שיער הערווה שלה מדגדג אותי כשאני נזרע לתוכה. השפתיים של ורד פשוקות מעט, שמעתי אותה אומרת בלחש אההה… אבא… עוד… עוד…

הדילמה של אדיפוס היתה כאין וכאפס לעומת מה שחלמתי אני. דמיינתי שאני דופק הבת שלי, הרגשתי את עצמי ממכניס הזרע שלי לתוך הגוף הצעיר שלה, רציתי נואשות למלא אותה שוב ושוב בזרע גילוי העריות שלי.

בחלומות שלי, אני מזיין גם את לילי, ומזיין גם ורד.

התעוררתי מהחלום שלי לאט, הרגשתי רגוע מופתע על איפה הייתי, מה שקרה אמש. לילי ישנה בין דליה ולבייני, כנראה זחלה מעל האמה בלילה והתיישבה עם גופה הערום בייננו. זרועה של דליה נגע בירך של בתה, והיד שלי החזיקה את השד של לילי. הפין שלי היה קשה ולחחץ על גבה של לילי.

בחרתי מה שעשיתי. בחלום, זה היה קשה יותר להיות מודע לכך. קשה יותר לקבל החלטות. בחרתי לשים הפין שלי צמוד לגוף היושן של לילי, הרגשתי את איברי המין שלה בין האצבעות שלי. את הרטיבות שלה על האצבעות שלי קירבתי לפה שלי.

הכוס של לילי נזל בלילה. טעמתי את הטעם של המיץ שיצא לה מתוך הכוס, אהבתי את טעמם המתוק-חריף של הנוזל שלה מצופה באצבעותיי. שמתי את קצה הפין שלי נגד הפתח של הנרתיק שלה והדקתי אותו עמוק בתוך החור הרטוב, ההדוק של לילי בת התשע.

הפין הכואב שלי צרב כשחדרתי לתוך הילדה, שוקע עמוק בתוך איבר המין שלה. היא נאנחה בשנתה, ללא תנועה, אחר כך שתקה. זיינתי לאט ובעדינות את הנרתיק שלה, הילדה לא זזה בהתחלה. עינייה של דליה הסתכלה עליי אך אינה מרגישה מה קורה שם למטה. חייכתי אליה בזמן שחדרתי אל תוך הכוס של הבת שלה. דליה הורידה את ידה הגורפת מחזי אל המקום שבו הפין שלי נעלם לתוך הגוף של לילי. דליה נגעה לנו שם, העבירה את אצבעה לשחק בדיוק בנקודה שבה הזין שלי נכנס לתוך הנרתיק של לילי, ועל השפות החלקלקות והנפוחות של הילדה, היא הרגישה את הגוף שלי חודרת לתוך הבת שלה.

לילי התעוררה, ודחפה את עצמה אחורה דחיפה אחת קצרה קצר, איטית. לא בבת אחת אלא בגלים. בשרה היה מאוחד עם שלי. תנועות קטנות של לילי מזיינת אותי קלות. הנרתיק הצר שלה גרם לי להרגיש שלם.
לילי דחפה את ראשה אל החזה של אמה, מצצה לה את הציצי הכבד של דליה נאנקת לה בהנאה.

דליה החליקה במורד הגוף של לילי, מנשק את הבטן של בתה, ירכיה, לקחה את הפין שלי ומשכה אותו מן הכוס של הילדה, והכניסה אותו לתוך פיה. דלייה טעמה את הנוזל של לילי על הבשרי, ליקקה את התערובת הקרמית של העוררות ושלי ושל לילי בת התשע. דליה זזה עם לשונה באיטיות סביב האורך שלי, והחזירה לי אותו לתוך החור של בתה. דחפתי פנימה שוב לתוך הבחורה, והרגשתי את הביצים שלי מתהדקות.

"אההה… אבא… אההה… אבא…"

לילי הפכה לורד פעם נוספת. הרגשתי את עצמי מתרחב, הגוף של הבת שלי מוכן לקחת אותי מבפנים. לילי הצטמררה, שהגיע לאורגזמה. הפין שלי התנפח. המוח שלי הבחין ברעד הבת שלי בגמירה שלי לתוכה. השפיכה שלי יצאה החוצה כדי למלא הנרתיק שלה. הזרע שלי נכנס לתוך הגוף הקטן שלה, המוח שלי רואה את ורד קבלת הזרע שלי, רועדת בעודי נכנס אליה.

"אההה… כן… אבא…"

הגוף החם שלידי מזיע כולו. נשקתי את צווארה בזמן שהזין שלי דלף לתוכה, מחשבות של הבת שלי מעורבבות עם ידע של עוררות של לילי. דליה משכה אותי שוב מתוך לילי, לקחה פין הרך שלי לתוך הפיה, מנקה ממנו את הזרע והשמנת של בתה. האצבעות של לילי מצאה את איברי המין של אמה והחדירה אותן לתוכה.

דליה נאנקה בעודה מוצצת את הזין שלי, האצבעות של בתה רטובות ופמפמו לתוך הכוס של דליה. דליה התחילה לזעוק, יכולתי להריח את הריח הרטוב של אמא ובת ביחד. שאפתי את התמהיל המכריע של איבר מין רך צעיר וכוס של מבוגרת בשלה. דליה גמרה מהאצבעות של בתה, "אוווו… אוווו… אוההה… אווו, לילי… אההה, כן…"

אחרי דקות ארוכות של הנאה בלתי נגמרת, דליה נרגעה. ראשה של הלילי חזר אל החזה של דליה, האצבעות של הנערה נשמטות מהנרתיק החלק של דליה. משכתי באצבעות של לילי אל פניי ומצצתי את הקרם של אמה מן אצבעותיה הקטנות. הנוזל של דליה היה גם הוא חמים וחריף, מתוק ומלוח.. הקראוון הסגור הריח ריח חזק של אורגיה, של תשוקה, וריח של כוס חרמן וזרע חם.

שכבנו יחד, דקות ארוכות לתוך הבוקר, הקראוון היה מאוד חם ולח מהזיעה שלנו ומהריחות של גופנו. עכשיו כבר ידעתי שאני אוהב את זה, סופית. ההחלטה שלי לקיים יחסי מין עם לילי ואמה. רציתי את זה עכשיו יותר מתמיד. לא יכולתי לחשוב על שום דבר שרציתי יותר.

רציתי כל דבר, חוץ מהבת של. בפנטזיות שלי החלומות שלי בזמן שאני זיינתי את לילי, ידעתי שאני רוצה לזיין גם את הבת שלי ככה. אבל, זאת הייתה פנטזיה אז. נהניתי מאוד באותו לילה ובוקר בלתי נשכחים.
אבל החלטתי שלא אקיים יחסי מין עם הבת שלי בשלב זה. אפילו לא קרוב. בטח, הפנטזיות שלי, ברגע שהייתי שם לילי התנהגה ודיברה כאילו היא הבת שלי כשהכסתי לה כל הזרע של לתוכה. אבל ידעתי שפנטזיה ומציאות לא נפגשות לעיתים קרובות.אחרי חצי שעה יצאנו אני דליה ולילי לשחות בחום של יום ראשון.

לא הייתי מרשה לעצמי לעשות ככה עם הבת שלי. הכרתי את ההבעיה של גילוי עריות וגם קיבלתי את העובדה שלילי הייתה חריגה ומיוחדת. לא רציתי שורד תיפגע, ושלא תרגיש בלבול והתעללות.

שחינו ביחד במים הצוננים, חיוכים רכים צחקוקים של לילי כשהיא שיחקה לה. דליה נישקה אותי לעתים קרובות, מכסה בידייה את הגוף שלי. יכולתי לראות את ההקלה בעיניה שהיא מצאה מישהו שיכול לקבל את מערכת היחסים שיש לה עם בתה, מישהו שיכול להזדהות עם הקטע הסותר והקשה של שיתוף מיטתה עם לילי. שיתוף הגוף שלה. אני לא יכול להעמיד פנים ולומר שהבנתי או אפילו מוחל על זה באופן מלא, אבל הלילה והבוקר המשותף שלנו גרם לי לכך שכבר השלמתי עם זה, ורציתי להיות איתם, לחלוק איתם יותר רגעים של תשוקה ורגעים מדהימים וחמים.

נאלצתי לעזוב אחרי השחייה שלנו בנחל. עדיין היו לי כמה דברים לעשות כדי להתכונן לבואה של ורד ביום שני. הייתי חייב לשטוף את מחשבות העריות שלי ולשוב להיות אבא. ארזתי את הדברים שלי ונשקתי לדליה נשיקה צרפתית עמוקה, נישקתי גם את לילי והחזקתי אותה קרוב אליי. לא יכולתי שלא להעביר את אצבעותיי על השיער שלהם, לגעת שוב בגופם, מרגיש את החום מן איברי המין שלהם.

"דליה… אני… אני צריך ללכת. יש ללכת להתכונן לבואה של ורד. אשמח לראות אותך שוב. אותך ואת לילי. האם תרצי ש…?“

דליה נישקה אותי בחזרה, ואמרה, "כן. אני מאוד רוצה. מתי נראה אותך שוב?"

"אני גר באזור ירושלים, איפה את גרה?"

”לא רחוק מאזור מודיעין."

״מעולה… לא רחוק בכלל.
תראי… אני עדיין לא יודע כל כך איך לשמור על מערכת היחסים נורמלית ובטוחה שלי עם ורד, את יודעת…“

דליה לקחה את היד שלי, ולחשה, "אני יודעת, דוד, אני יודעת בדיוק… אל תשכח אותנו, בסדר? אני יודעת שורד הוא העדיפות הראשונה שלך, ואני שמחה בשבילך. תן לה להרגיש בטוחה ואהובה, בסדר?
אבל… תנסה למצוא גם קצת זמן בשבילי מתי שתוכל. אני… עבר הרבה זמן מאז שמצאתי מישהו לדבר איתו פתוחה כל כך… טוב, אף פעם לא מצאתי מישהו שיודע מה שאתה יודע דוד. למרות… מה שעשינו ביחד, אני עדיין אצטרך להתמודד יום יום עם האשמה והבושה, ואני מצטערת שגרמתי לך לעשות את זה איתנו, לעזור לשנינו. אני … אני אף פעם לא רוצה לפגוע בה, אתה יודע? ואני מבקשת ממך… אל תפגע בורד, לא משנה מה יקרה. אל תפגע בה."

"אני יודע. אני… את יודעת שאני מפנטז הבת שלי. אני… אפילו דמיינתי שזאת ורד כאשר גמרתי לבת שלך היום בבוקר, כשחדרתי לתוך לילי. אבל… אני בחיים לא אזיק לה. לעולם לא. היא צריכה אותי כדי להיות הבסיס שלה, מישהו שהיא יכולה לסמוך עליו שגם יהיה התמיכה שלה שהיא תצטרך, ולהיות אבא שלה, אתה יודעת? ולעולם לא לפגוע בה בכוונה."

לילי חזרה במרוצה אל הקראוון, וחזרה עם התחתונים שורד לבשה שהבאתי אתמול. התחתונים שלילי ודליה שאפו. היא הושיטה לי אותם, צחקקה, הושיטה לי עוד זוג תחתון, אמרה, "אלה התחתונים שלי. אני יודעת שאתה אוהב את הריח שלי, אז, הנה לך להריח אותם מתי שאתה רוצה לחשוב עלי." היא חייכה, דבריה היו בוגרים יחסית לילדה בגילה. הרחתי את התחתונים , הן היו קצת מלוכלכים, ידעתי שלא אוכל להריח אותם עוד אם אני רוצה להגיע הביתה באותו יום. הכנסתי לכיסי את שני התחתונים וחיבקתי את לילי חיבוק חזק.

לחשתי באוזנה, "אתה אישה צעירה מאוד, מיוחדת ומתוקה, לילי. תודה… על שהצעת את עצמך אליי. תודה… זה היה תענוג עילאי, שלא מגיע לי, אבל אני תמיד אודה לך על החוויה שגמרת לי. את אישה צעירה מאוד ונפלאה…"

היא חיבקה אותי, ולחשה, "אני תמיד שלך, אבא. תמיד הילדה הקטנה שלך."

הדרך שבה היא אמרה ”אבא" גרם הזין שלי להתקשות שוב.
נישקתי אותן שוב, החלפתי מספרי טלפון עם דליה, ועזבתי את המחנה, קולה של לילי לוחש בראשי כל הזמן, ״אבא״ שוב ושוב.

סוף פרק 9


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך