dragon lance
למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין בו שום קשר למציאות אזהרה! סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן הסיפור הוא בדיוני בלבד אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות, או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

עלי כותרת פרק 1 ניחוח ישן

dragon lance 09/08/2019 1764 צפיות אין תגובות
למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין בו שום קשר למציאות אזהרה! סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן הסיפור הוא בדיוני בלבד אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות, או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

הסיפור המקורי נכתב ע״י Chase Shivers

https://www.asstr.org/~Chase_Shivers/index.html

ותורגם לעברית ע״י dragon lance

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמיתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. ואין בו שום קשר למציאות

אזהרה!
סיפור זה זה מכיל מיניות מפורשת כולל קטעים עם קטינות
אין בסיפור אישור או כוונה לביצוע משהו ממנו במציאות בשום דרך ואופן
הסיפור הוא בדיוני בלבד
אם אינך מעוניין לקרוא סוג כזה של ספרות,
או שאתה מתחת לגיל 18 בבקשה לצאת מהסיפור!

פרק 1: ניחוח ישן

שמי ״דוד״ והייתי בן 34 כשהכל התחיל. החוויה שלי עם אישה ובתה באתר קמפינג מבודד בהרי יהודה, התחיל את כל הדבר המדהים שקרה לי. זה היה תרחיש שעליו פינטזתי פעמים רבות, אך מעולם, מעולם, לא הייתי במצב בו אוכל לממש את הפנטזיה המטורפת שלי. וזה גם התחיל את התהליך שהוביל אותי לקשר יחודי מאוד עם הבת שלי.

קצת רקע עלי: הייתי גרוש כבר כמה שנים כשההפתעה המדהימה הזו התגלגלה לה לחיי. יצאתי עם כמה נשים, לא צעירות מעשרים וחמש מאז הגירושים שלי, וגם קיימתי חיי מין די טובים.

אני אוהב לטייל לי להנאתי במקומות מדהימים ויפים ולחנות באתרים נידחים, לשבת בשקט ולהנות מהטבע ואוהב גם לפגוש אנשים אחרים שאוהבים את אותו דבר. קרה לי כמה פעמים שפגשתי נשים במהלך הקמפינג שקיימתי איתן יחסי מין, אלה היו רגעים נדירים, ומיוחדים שהעבירו לי את זמני ביער נהנתי מכל רגע.
יש לי בת מתבגרת, קוראים לה ״ורד״, היא חיה כרגע עם אמא שלה שקוראים לה יעל, ראיתי אותה לעיתים רחוקות בגלל הגירושים שלי מאשתי., אשתי והבת שלי עברו לגור בישוב מרוחק לכן רק לעיתים רחוקות יכולתי להרשות לעצמי לבקר אותה. יעל ואני נשארנו עדיין חברים למרות הגירושים כך שיכולתי לבקר את בתי בלי בעיה.

יש לי איזה סטייה ״פטיש״ מוזר של להריח תחתונים של נשים והתחתונים של ורד הבת שלי כשהיא הייתה בערך בת שבע. זה קרה לי יום אחד, אני לא יודע למה זה הפך למשהו שנהנתי ממנו, אבל הבחנתי בזוג תחתוני הכותנה הלבנים שלה על מיטתה והרמתי אותם. ראיתי כתמים בצבע צהוב בהיר ורחרחתי אינסטינקטיבית את התחתונים הלחים שלה. התערובת של שתן וסקס, המחשבה על זה גרמה לי לאונן במקום. גמרתי כל כך חזק. ומאז אני מרחרח את התחתונים שלה בכל הזדמנות.

באותם הימים, אף פעם לא נגעתי בילדה שלי חס וחלילה, מעולם לא עשיתי שום דבר שלא היית מצפה שאף אב יעשה, אבל בכל זאת, אהבתי לרחרח את התחתונים שלה. זה היה הדבר הכי רחוק שעשיתי אז. מעולם לא ראיתי אותה עירומה שהיא כבר הייתה בת שבע. דמיינתי אותה מאוננת הרבה פעמים, כמובן. כשהייתה בת שלוש עשרה, רק כמה שבועות לפני מה שקרה לי במחנה. ביקרתי אצל אשתי ומצאתי זוג התחתונים של ורד. היו על התחתונים שערות כהות קטנות שנדבקו לבד והריח של ורד התבגר והפך לעשיר בהרבה, מלא יותר בפרומונים. פס ההפרשה הדקיק במפשעה שלח אותי אל החלק העליון וגמרתי חזק על אחת החזיות שלה.

גרתי לא רחוק מיער עמינדב וביליתי הרבה סופי שבוע באתרי מחנאות שונים בהרי ירושלים. האזור הזה הוא מקסים, יערות שופעים, נופים מדהימים, נחלים מבודדים. הרגשה מאוד מעוררת נעימה ושקטה, ואני מרבה לשוטט ביער ומאונן לי לפעמים באיזה מקום שקט ומבודד ביער במקומות שאין שם אנשים.

הכל התחיל כשהחנתי את רכבי במקום מסודר לחניה. היו שם ארבעה מקומות לשים שם לאוהלים ושני מקומות לקראוונים קטנים. היה גם נחל בקרבת מקום כדי לצנן את הגוף.

כשהגעתי הייתי היחיד שם, וזה ממש מצא חן בעיניי. תפסתי לי מקום טוב והתחלתי להכין ארוחת צהריים קלה. עד מהרה צליתי תפוח אדמה ותיבלתי סטייק במרינדה מוכן להעלות על האש.

אהבתי את המקום. האזור היה מוקף על ידי עצי אורן ועצים רבים אחרים שלא יכולתי לזהות אותם. זה היה מקום מבודד מושלם עבור כל מי שרצה להתרחק מהרעש הזיהום וההמולה של העיר הסואנת.

פתאום שמעתי ממרחק רכב מתקרב לאזור שלי. השקט של ההרים הוא מאפשר לשמוע משהו שקורה מקילומטר. שמעתי את קולות הרכב הכבד, מתקרב יותר ויותר.

אחרי כמה דקות, ראיתי אישה שנוהגת בקראוון מחנה את הרכב וירדה מצדו של ההשמאלי של הרכב. היא היתה נמוכה יחסית, עם שיער חום גלי ועשיר שנפל על כתפיה. עור שזוף ועם נמשים המנקדים את בשרה. לגופה היו קימורים של אשה נשואה, נראית אישה ממש נחמדה. פניה היו יפות מאוד, כנראה בסוף שנות ה -30 לחייה או תחילת שנות ה -40. מכנסי הטייץ שלה היו צמודים והדגישו את גופה בברור. היא לבשה חולצת ספורט קצרה שהצעירו אותה בכמה שנים.
האישה חייכה לעברי ואמרה ״שלום״ והקיפה את הקראוון. ראיתי את הדלת בצד הנוסע נפתחת ודמות קטנה יוצאת החוצה. זו הייתה ילדה צעירה, בת שמונה או אולי תשע. היא לבשה חצאית פרחונית קצרה, רופפת על גופה, עם חלק עליון לבן ופשוט, כפות רגליה כוסו במגפיים שעלו מעל קרסוליה. שערה החום הגלי של הילדה דמה מאוד לזה של האישה והגיע עד לאמצע גבה.
הילדה התעלמה ממני והלכה אחרי האישה. שהתמקמה לה מרחק כמה עשרות מטרים מהאזור של האוהל שלי.

אחרי כמה דקות לא ראיתי שום סימן לילדה אחרי שהאשה פתחה את דלת ההקראוון ונעלמה לה בתוכו.

משכתי בכתפי, הבנתי לחלוטין את הרצון שלהן שלא להציק לאנשים אחרים. וזרקתי את הסטייק שלי על האש.

סיימתי לאכול, אבל פתאום שמעתי רעש שהסב את תשומת ליבי.
שמעתי גניחה נמוכה, ואחריה עוד אחת, ועוד ועוד גניחות שקטות, ואז גניחה ארוכה יותר, וזעקה חדה, ואז שתיקה.
חלונות הקראוון נפתחו אחרי כמה דקות של שקט.
שמעתי את הקולות הבלתי ניתנים להכחשה של משהו שעורר בי גירוי מיני. מוחי השתולל לו על מה שקרה שם הרגע.
הדופק שלי עלה לו לשמיים. ישבתי קפוא רגעים ארוכים, מנסה לשמוע יותר, אבל שום דבר לא הגיע מהכיוון של הקראוון.

כמה דקות אחר כך, האישה והנערה הצעירה יצאו מהדלת של הקראוון. הן לבשו את הבגדים שראיתי עליהם קודם לכן. הם הוציאו כמה כסאות מחנה מאחורה ומקרר נייד.
הם ניגשו אלי ושאלו אותי "היי אכפת לך שאנו שנשתמש עם האש שלך? יש לנו הרבה עצים לזרוק.“
האישה חייכה כששאלה את השאלה שלה, הילדה התבוננה בשריפה עם חיוך קטן על פניה.

"בטח, אתן מוזמנות גם לשבת. נעים מאוד אני דוד."
”שמי ״דליה״ אמרה האשה. וזוהי הבת שלי ״ליליאן״. "דליה הצביעה על בתה.
"אמא … תקראי לי לילי! בבקשה כמה פעמים אני אגיד לך!"
דליה חייכה. "מצטערת… קוראים לה ״לילי״."
"שלום לילי״ אמרתי וחייכתי אל הילדה. ״האש עדיין בוערת אתן מוזמנות לשים קצת אוכל על האש."
דליה ולילי התיישבו להן בכיסאותיהם. דליה אמרה, "נהדר, יש לנו כמה נקניקיות לבשל. מעוניין?"
"לא, תודה, יש לי סטייק ותפוח אדמה מוכן לאכול."

לא יכולתי, עיני נמשכו לאופן שבו ישבה לילי על כיסא המחנה שלה, רגליה מקפצות וגורמות לחצאיתה באורך השוק לעלות למעלה. הצצתי כמה הצצות מהירות בין רגליה, לא יכולתי לדעת אם היא לבשה תחתונים או לא.
נראה כי דליה לא שמה לב, וגם לילי לא, אז כל כמה שניות הגנבתי את מבטי כמה שיכולתי ושמרתי את העוררות שלי לעצמי, מתוך מחשבה שאפרוק את המתח הזה מאוחר יותר באוהל שלי.

"אני חושבת שאנחנו צריכים להתרחץ עכשיו. עבר עלינו יום ארוך, ואני מרגישה קצת דביקה מהיום הזה." אמרה דליה
"אין כאן מקלחות״ עניתי, ״אבל יש פה נחל ואפשר להתרחץ בו, אני בעצמי מתרחץ בו כשאני לבד. "
"דליה חייכה אל בתה והביטה בי," אנחנו בדרך כלל מתרחצות גם בנחל הזה… זה בסדר מצידך שנתרחץ בו?"
”בטח, כמובן, אל תפריעו לעצמכן. אני בינתיים שם עוד כמה עצים לאש. "

דליה עצרה אותי כשהתחלתי ללכת לכיוון הרכב שלי להוציא קופסה נוספת של עץ מוכן.
"לא, בבקשה, תשתמש במה שאנחנו הבאנו, גם אנחנו רוצים לתרום. העצים נמצאים באזור האחסון בחלק האחורי של הקראוון, יש שם ערימה גדולה. תיקח את מה שאתה רוצה! "

״תודה, אני אקח קצת." פניתי לקראוון וטיפסתי פנימה. הוא היה קטן מכפי שהוא נראה מבחוץ. היה כיור זעיר ושני ארונות. המיטה הייתה בחלק הקדמי, בחלק האמצעי הייתה ספה קטנה ששימשה גם ספסל ושולחן. בחלק האחורי היו מלא עצי הסקה, מוחזקים על ידי רשת מתכת מסוג כלשהו.
העפתי מבט דרך החלון הקדמי של הקראוון ולא האמנתי למראה עיני.
דליה הייתה ערומה לגמרי, בגדיה הושלכו על הכיסא והלכה לאט למטה לכיוון הנחל כשהיא לבושה רק זוג סנדלים ונושאת מגבת על כתפה. הישבן העגול שלה קיפץ לו כשהלכה, ואני רציתי שהיא תסתובב כך שאוכל לראות את שדיה ואת ירכיה.

לילי הצטרפה אליה. כמו אמה, היא הייתה עירומה לגמרי ולבשה רק סנדלים. למרות גילה, היו לה עקומות עדינות לאורך ירכיה ורגליה היו חלקות להפליא. היא רצה למים, מורידה את סנדליה והחליקה למים במהירות. דליה גם הצטרפה אליה לתוך הנחל.

לקחתי נשימה עמוקה כדי להתאפס מהמראה המדהים וחזרתי למשימה שלי להביא את עצי ההסקה.

כשפניתי לעבר החלק האחורי של הקראוון ראיתי אותו!
הפריט שישנה את הדרך בה ראיתי וחייתי את חיי!
חיי השתנו מאותו רגע לעולמים…
החיים שלי ושל הבת שלי.

תחתונים קטנים בצבע תכלת נחו להן על הרצפה. תחתונים קטנות מכדי להיות של דליה. תפסתי אותם, הפכתי אותם בידי, הצצתי לכיוון הנחל כדי להבטיח שלילי ואמה עדיין היו שם בחוץ. הסתכלתי מקרוב על התחתונים.
מיששתי את הבד והפכתי אותו להביט באזור של המפשעה. הוא היה לח, ניתן היה להבחין בנקודה רטובה כהה. באמצע היו שלוש נקודות קטנות וסגלגלות לבנות.
הדופק שלי דהר כשהבנתי שאני מסתכל בתחתונים שחיבקו את המפשעה הקטנה של לילי, והן היו ספוגים ומנוקדים עם ההרטיבות הנרתיקית שלה.
הזין שלי זינק לשמים.

קירבתי את התחתונים לאפי ושאפתי. אלוהים! ניחוח הילדה היה חזק ממה שציפיתי. ממש שובבה, ערמומית, התחתונים היו מלאים בריחות שלא הרחתי על התחתונים של בתי ורד, עד שהילדה הייתה בת שלוש עשרה.
ריחרחתי בחמדנות, מריח את הניחוח הנשי של הילדה הצעירה, מביט מדי פעם למקום בו השתיים מתרחצות.
כמעט שלפתי את הזין שלי, אבל לא יכולתי להסתכן. הייתי צריך לחזור די מהר או שהם יידעו שאני עושה משהו בקראוון שלהן. התלבטתי לרגע לפני ששמתי בכיס את התחתונים של לילי בתקווה שלא ישימו לב שהם נעלמו.

עצרתי את עוררותי ככל שיכולתי ואספתי כמה עצים להסקה, ושמתי אותם בבור האש.

התחלתי לאכול את הסטייק ותפוח האדמה שלי, כשהמוח שלי משתגע מהידיעה שיש לי את התחתונים המלוכלכים של לילי בכיס.
כמעט סיימתי את ארוחת הערב שלי כשדליה שלפה את עצמה מהמים. היא לא הבחינה בי בשעה שהיא עמדה בקצה הנחל וניערה ויבשה את גופה הרטוב. הציצים שלה היו יפים. עגולים, כבדים, נפילה קלה נראתה בהם. הפטמות שלה היו זקופות ורודות כהות, מושלמות בגודל של חצי דולר. הכוס שלה היה מגולח, ושביל דק עלה מעל החריץ שלה. היה לי חשק אינסטינקטיבי לטעום עכשיו את הכוס של דליה.

היא התעטפה במגבת שלה ונוף גופה אבד לי.
דליה עדיין הייתה סקסית ולא לבשה כלום מלבד מגבת ארוכה, וקיוויתי שהיא תישאר ככה כל הערב.

לילי גם יצאה מהמים לאט, קמטים זעירים על פניה. החזה ההשטוח שלה נראה יוצא לו מהמים
הקונוסים הקטנים והנפוחים של שדייה נראו כה רכים ועדינים. ואז שאר גופה התגלה. ללילי היו קימורים קטנים ועדינים. פשוט באופן מושלם עבור ילדה בגילה.
זה היה הדבר הכי מעורר שראיתי בחיים, חלק כל כך בוגר של ילדה מאוד לא בשלה.

דליה התחילה ללכת לכיווני הפסקתי לבהות מיד בילדה הצעירה וניסיתי להיראות כאילו אני בדיוק מסיים את האוכל שלי.

”איך היו המים מרגישים טוב?" שאלתי

”כן, זאת לא הפעם הראשונה שלנו פה.“ ענתה דליה
״אנחנו גרים כמה שעות מכאן, אבל זה שווה את הדרך. "

״כן גם אני״ "הייתי גר כאן אם הייתי יכול. " אמרתי לדליה
”כן גם אני … אני צריכה להביא כמה נקניקיות."
"בסדר. היי, את רוצה לשתות בירה? יש לי המון. "

דליה חייכה אלי, שערה רטוב וכהה יותר מקודם. "בטח, אני אשמח לבירה. מה יש לך? "
"קורונה, והייניקן …"
”אז קורונה, בבקשה.“

הבאתי לה בקבוק וראיתי לה את החלק העליון של הגוף. דליה הסתובבה וראיתי שוב את לילי, שלבשה מגבת והלכה לה בזהירות חזרה להתחמם ליד האש. היא צנחה על הכיסא ולשבריר שנייה היה אפשר להציץ בין רגליה.
לא מספיק כדי להציץ באיבר המין שלה, אבל זו הייתה סיטואציה מעוררת ללא קשר לסקס.
גופה של דליה הסתובב כשהיא מוציאה את הנקניקיות, הלחמניות ועוד ציוד אחר, ולא פעם ראיתי את השדיים שלה.
לעזאזל! התקשיתי להתמודד עם זה, אחרי פעם או שניים עם מה שראיתי!
לילי קיפצה, אחזה בבגדיה וברחה לה אל הקראוון. דליה ואני שוחחנו לנו על אתר הקמפינג והמסלולים שיש שמסביב למחנה. מסתבר ששנינו אהבנו לטייל. לילי קראה מהקראוון "אמא! אני לא מוצאת את התחתונים שלי. "

ליבי כמעט נדם לו כששמעתי מה שלילי צעקה מהקראוון.
דליה נראתה קצת לא בנוח ואני הייתי עצבני ומתוח.

"אה … זה בסדר, מתוקה. פשוט .. אה … נמצא אותם בהמשך טוב מתוקה?. "

לילי הצטרפה אלינו כמה דקות מאוחר יותר כשהיא לבושה בחולצה ובחצאית שלבשה כשהגיעו בתחילת היום. הנערה צנחה ובעטה ברגליה, וסגרה אותם הפעם, ולקחה צלחת מדליה.

דעתי נפלה מחרדה. ניסיתי להבין כיצד להחזיר את התחתונים בלי שדליה ולילי ירגישו, אך לא הצלחתי להעלות בדעתי דבר.
דיברתי בעצבנות עם דליה ולמדתי קצת עליה ועל בתה.

דליה הייתה גרושה, בעלה לשעבר, אביה של לילי, היה זבל. היא חייה לבדה בשנתיים האחרונות וגידלה את בתה ללא תמיכתו. נראה כי בחייה של לילי היו כמה תפניות. ".
היא מתוקה, אבל היא הייתה צריכה להתמודד עם כמה דברים.
היא בת תשע.

״אז מה איתך, דוד? אתה נשוי?״
"גרוש, כמוך. אבל האקסית שלי היא בסדר, אנחנו עדיין חברים. יש לי בת, בת שלוש-עשרה שאני לא רואה אותה הרבה. "
"אה, חבל. אני בטוחה שאתה רוצה לבלות איתה יותר זמן נכון.
"דליה סיימה את הארוחה שלה והשליכה את צלחת הנייר לאש.

"אני לא חושבת שהייתי יכולה לעשות את זה עם לילי. לילי היא חלק מאוד חשוב בחיי"

״זה לא קל״ עניתי לדליה. אבל, אין לי הרבה ברירה. העבודה שלי כאן, ואני לא יכול לעזוב אותה.
אלה הם החיים.

סיימתי את הבירה שלי ופתחתי עוד אחת, והצעתי גם לדליה.

לילי ישבה בשקט, מביטה לסירוגין אל תוך האש ואל המים.
כשאור היום נסוג ושעת הדמדומים הגיעה.
דליה ניגשה אל הקראוון והשאירה אותי ואת לילי לבד.

היה לי מאוד לא נוח.
לא רק שהילדה הייתה שקטה ולא התייחסה אליי בכלל, אלא שיש לי את התחתונים הקטנים שלה אצלי בכיס. ואני רחרחתי את הניחוח האישי ביותר של הילדה הצעירה.
פחדתי מאוד אבל גם נדלקתי באותו זמן.

"אז ליל … איזה דברים אתה אוהב לעשות כאן בקמפינג ?" שאלתי,
היא בהתה באש. "אממ … לבלות עם אמא שלי. שחייה.. ולדוג לפעמים, זה כיף.“

נחמד מאוד חייכתי אל לילי. גם אני אוהב דיג ושחייה, אולי את ואמא שלך תצטרפו אלי לשחיית בוקר מחר? "
”אני חושבת שאמא שלי תסכים." אמרה לילי
ידה של הילדה ירדה אל ירכה והיא ליטפה את בשרה, ממש מתחת לשולי החצאית. התבוננתי בה מזיזה את אצבעותיה ונוגעת בעצמה גבוה יותר, ממש מתחת לבד, ואז נעצרת, מושכת לאחור וחוזרת לזרוע של הכיסא.
נראה שהיא לא שמה לב שהסתכלתי, ולא הייתי בטוח איזה דבר עורר אותה שהביא אותה לגעת בעצמה בצורה כזו.

שתיקה נוספת באה לאחר שלא ידעתי כיצד לאתחל מחדש את השיחה עם לילי. דליה חזרה להציל אותי, לבושה בבגדיה מתחילת היום.

"אוקיי, ליליאן … סליחה.. לילי, חברתי את ה- iPod שלך את רוצה ללכת להאזין למוזיקה."
לילי החליקה מהכיסא שלה, מחככת מעט את רגליה בכיסא, נותנת לי מבט לירכיה הדקים מתחת לחצאיתה לפני שנעלמה אל הקראוון.

דליה ואני ישבנו בשתיקה לא נוחה,
חרדותיי לא מניחים לנפשי.
עם התחתונים הקטנים של הילדה הקטנה בכיסי,
לפני שמוזיקת פופ רועשת נשמעה מאזור הקראוון,
קולה הדליל של לילי נשמע שר את המילים של השיר שהתנגן.

דליה הציצה במהירות אל הקראוון, ואז הביטה בי ברצינות ניכרת על פניה.

"דוד. אני חייבת לשאול אותך.
זה אתה לקחת את התחתונים של לילי נכון? "
התלבטתי, הייתי בשוק מהשאלה הישירה של דליה, פחדתי מאוד, לא יכולתי להודות במה שעשיתי.
היא המשיכה…
"תראה, פשוט תהיה כנה, בסדר? אתה לא תהיה הבחור הראשון שמתעניין בתחתונים שלה…"
גמגמתי, "אני … אה, נו, הייתי שם … אה … כן, כן … אה, לקחתי …"
היא הינהנה בחוזקה כאילו ציפתה את מה שיקרה.
מוחי, מחפש דרך לצאת מהטעות הנוראית שלי.

”ידעתי, אמרה דליה. הם היו שם על הרצפה מקודם.
שמע… רק… אני רק מבקשת שתחזיר אותם כשאתה… כשתסיים… בסדר?"

הייתי המום, לא ממש הבנתי את דבריה. "אה … כן? … אה, כשאסיים?'"
דליה עטתה חיוך דק והביטה בעיני ואמרה.
"יש רק סיבה אחת לכך שבחור גונב זוג תחתונים ישנים.
כמו שאמרתי, אתה לא האדם הראשון שמתגרה מהתחתונים של הבת שלי.
רק תוודא שאתה מחזיר אותם לקראוון אחר כך, בסדר?"

וואו, הייתי ממש בשוק, וכולי אחוז פחד, תערובת של בושה ואנרגיה.
דליה נתנה לי אישור ללאונן על תחתונים של בתה?? זה לא היה הגיוני.

"אממ, כן. בטח. אני יכול… הנה, יש לי אותם כאן, קחי אותם עכשיו… ” עניתי לדליה במבט מבויש.

"זה בסדר… זה בסדר, פשוט תחזיר אותם מחר, טוב?"

נראה שדליה נרגעה, סיימה את הבירה השנייה שלה והביטה בי, עיניה מבקשות בירה שלישית.

רעדתי כשהעברתי לה עוד בקבוק בירה.
לבי הלם לו בעוצמה. אני נשבע שיכולתי להרגיש את התחתונים של לילי בוערים בכיסי.

ישבנו זמן מה בשקט, דליה שתתה במהירות את רוב הבירה שלה. העיפה מבט על הירכיים שלי, בהתה רגע, הביטה בי ואמרה.
"דוד… עברו כמה שנים מאז ש… אתה יודע? כמה שנים טובות, ומאז שהתגרשתי הייתי כל כך ממוקדת בשמירה על לילי, שתהיה בריאה ומאושרת.
ככה שלא שלא היה זמן ל… אתה יודע… "
"מאז שאני עשיתי… עם … עם גבר עברו הרבה שנים. ענתה דליה.
דוד האם תסכים ל…?

הזין שלי פעם לו בג'ינס.
"כן … כן, אני אשמח… את בטוחה שאת רוצה…"

דליה קמה והחליקה על ברכיה מולי, העבירה את ידיה לאורך שוקי. היא נעצה מבט במפשעה שלי, ידה רצה על הבליטה שלי, והזין שלי מתנועע במגע שלה. נאנקתי וקמתי מעט.
היא חייכה, על ההשפעה שהייתה לה עליי, ואז פתחה את כפתור הג׳׳נס ואחריו את רוכסן.
דליה שלפה את איבר המין שלי מהתחתונים, וליטפה אותו ברכות.
ליקקה את הקצה, מנשקת לי את העטרה.
נאנקתי שוב, ואז בלעה לפתע את כל אורכו בתנועה אחת, כשהראש של הזין שלי מונח עמוק בגרונה ומשכה את הפה החוצה במהירות.

היא נשמה קלות, וחייכה.
"הרבה זמן לא עשיתי את זה…" אמרה.
לא התלוננתי כשהיא הכניסה אותי שוב לפיה והתחילה למצוץ לי אותו כל כך מהר. הזזתי את שערה מפניה, והיא העבירה את ידיה לראש מכנסי הג'ינס שלי, והחליקה אותם מגופי.
היא השתהתה לרגע, כשמכנסי באמצע הדרך, ידה רצה לכיס ואוחזת בתחתוניה של לילי.
דליה שלפה אותם, הפסיקה להתנדנד על הזין שלי, בהתה בתחתונים ואז היא הרימה אותם אלי, הביטה בי בתאווה. ואמרה.
"אתה יכול אפילו לרחרח את אלה אם אתה רוצה…"

לא האמנתי למשמע אוזניי.
דליה השיבה את שפתיה אל איבר המין שלי והחזיקה את התחתונים על פניי. שאפתי את ריחותיה של לילי, התחתונים הלחים של הילדה הצעירה מלאי ניחוחות כוסיים עשירים בזיעה ועוררות.
דחפתי את התחתונים שלי הצידה.
"דליה, וואו… אני כל כך קרוב, אבל… אני רוצה לטעום אותך. אולי נוכל למצוא מקום פרטי יותר?"

היא חייכה, נעמדה, הביטה לאחור אל הקראוון. "זה בסדר תרגיש בנוח ותהיה רגוע, היא לא תטריד אותנו."

ויתרתי על הוויכוחים, ועמדתי, דליה החליקה את בגדיה והתיישבה בכיסאה.
היא פשטה את ירכיה לכיווני והעבירה יד לאורך הכוס שלה ושוב למעלה לשדיים. קיוויתי לעוד אור לראות אותה בפירוט, אך הנוף הנפלא שהיה לי היה יפה וסקסי.
החלקתי אל בין רגליה והיא הזיזה את ירכיה קדימה לפגוש את לשוני.
חפנתי את השדיים שלה. גופה הנקי והמגולח היה חם ומעט מלוח.
דליה גנחה כשאכלתי את הכוס שלה, חופנת את ירכיה סביב ראשי, מרימה את ידיה אל אל פיטמותיה וצובטת אותם. החלקתי את לשוני לנרתיק החלק שלה. בלעתי את המיצים וחיפשתי בלשוני עוד יותר עמוק.
הכוס של דליה טפטף כשליקקתי אותו. אצבעותי מעסות את הדגדגן שלה. והרגשתי שהיא מתקשה ומתכווצת לה מהנאה. דליה תפסה את ראשי, החזיקה אותי חזק בין ירכיה, מתפתלת כולה, צועקת ונאנחת בקול.
"אווו … אוווווו … אווווווווו … אלוהים …או אלוהים אדירים … או אלוהים … אוווו … אווווו כןן … אווווו כןןןן …"

גופה של דליה רעד כולו על הכיסא מעוצמת האורגזמה שהיא חוותה, גניחותיה הדהדו סביב כל המחנה.
המשכתי ללקק לה את הכוס, והרגשתי שהיא רועדת כולה בגרוני.

בעודה רועדת כולה עליתי למעלה ונישקתי אותה עמוק בפה, הרגשתי את לשונה מוצצת את מיציה, מתוך הפה שלי.
חיבקתי את שדיה הכבדים, הרגשתי את העור החם והמחוספס של פטמותיה בכף ידי.
השדיים שלה היו נפלאים וחמים והיה להם משקל שרמז על אימהות חוויה וחושניות.
דליה נאנקה אל פי.

שברתי את הנשיקה שלנו, משכתי את רגליה של דליה לעברי, וסובבתי אותה.

איבר המין שלי היה כולו מגורה ועומד לו על טיל.
העברתי אותו לאורך השדיים הנפוחות שלה. דליה הניפה את מותניה כשיצרתי חיבור עם הגוף שלה.
מצאתי את הכניסה שלה, חלקלקה ורכה.
ואז דחפתי את הזין שלי לתוכה.
הנרתיק של דליה היה כל כך חם, חלק ונעים. דחפתי אותה לתוכה ולקחתי את ירכיה הרכות בידיי.

דליה התנשמה וגנחה, "אהה, כן … כן … תזיין אותי דוד… אהה, תזיין אותי …" התחלתי לזיין אותה מהר יותר.
הכוס הרטוב שלה מתכווץ כולו חם ורטוב.
הרגשתי כל כך טוב בתוך הכוס של דליה, הנרתיק שלה אוחז באיבר המין שלי כשדחפתי והוצאתי.
הרגשתי את הביצים שלי מתהדקים, הזין שלי מעקצץ ומתנפח בתוך הכוס המגולח של דליה.

ואז, פתאום, שמתי לב לתנועה מזווית העין, ראיתי את פניה של לילי בקראוון, מתבוננת בנו.

לא ידעתי למה, אבל באותו רגע הגברתי את קצב, מזיין את דליה תוך כדי מחשבה שלילי הבת שלה צופה בי מזיין את אמא שלה.
דפקתי את הכוס של דליה ותוך כדי בוהה בלילי.
הפה של הילדה הצעירה היה פתוח.
איבר המין שלי התנפח בנרתיק של אמא שלה. נכנסתי פנימה, שוב, ושוב, זעקתי, ובהיתי בלילי ונכנסתי אל תוך אמא שלה. "אוי, לעזאזל… לעזאזל… לעזאזל… לעזאזל, דליה, פאק זה מדהים… אוווו… אה… אה… אה… אה… אהה… לא…" התזתי כל כך חזק לתוך הנרתיק של דליה שהרגשתי את כל ההתזה סביב איבר המין שלי.
הזין שלי הציף את ההנרתיק של דליה בזרע שלי.
היא גנחה בהנאה כשמלאתי את הכוס שלה, גופה דוחף קדימה אלי, חולבת את כל אורכו משוועת לכל טיפת זרע.
רוקנתי את הזרעים שלי לתוכה והחזקתי אותה חזק אל תוך המפשעה שלי.
נשמתי בכבדות, נאנק כולי בהנאה.

לילי עדיין התבוננה בנו, ללא תנועה, פעור פה.

אחרי כמה רגעים, נרגעתי מהאורגזמה האדירה שחוייתי והתחלתי לסגת מתוך הכוס של דליה.
דליה עצרה אותי ואמרה… "רגע… רק רגע… תישאר בתוכי בבקשה… אתה מרגיש כל כך טוב בתוכי…"
החזקתי את הזין שלי עמוק בתוך הכוס של דליה דומם בתוכה, דחפתי את הזין הזקן למחצה שלי לתוכה והפסקתי לזוז, נשימותיי נושמות בכבדות וכל גופי ספוג באופוריה.

זרע דלף מסביב לחדירה שלי, כפות שמנת של הזרע שלי נדבקות על שקעיה של דליה וטפטפו על רגליה.

הרגשתי את עווית הכוס של דליה כשהיא חולבת אותי.
נשענתי, עדיין בתוכה העברתי את ידי על הציצים הנפלאים שלה.
הצלחתי להישאר ככה בתוכה די הרבה זמן לפני שאיבר המין שלי התרכך לו והחליק החוצה. הגמירה שלי יוצאת לאט מהנרתיק החם והמדהים שלה.

משכתי את דליה לאחור, סובבתי אותה אלי ונישקתי אותה מחבק את גופה אל גופי.
זה הרגיש כל כך טוב להרגיש את הרטט של דליה, כולה באופוריה, והזרע שלי נוטף מהכוס שלה.

לא דיברנו מילה כמה דקות, רק התחבקנו והתנשקנו בלהט.

בשלב מסוים הבחנתי שהיא עדיין נאחזת בתחתונים המלוכלכים של לילי. יכולתי להרגיש אותם באחיזה בכתפי, ידעתי שהריחות של בתה נלחצים על בשרי.

אני לא יודע מה גרם לי לעשות את זה, אבל משכתי את ידה מגבי, הבאתי את האצבעות שאחזו בתחתוניה של לילי אל אפי, ליד פניה של דליה, בזמן שהתנשקנו.
שאפתי את הארומה הנשית של לילי.
וכך עשתה גם דליה.

סוף פרק 1


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
37 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך