Roxey
אוווווקי,אז הסיפור הולך להיות ככה:יש בחורים חתיכים שהם חלקם ערפדים וזאבים.זה לא הולך להיות דימדומים לדוגמא:אדוורד תלקק לי תת**** לא זה לא.וסליחה על הדוגמאה הגסה אבל, זה בכללי כל מה שקורה שם,אז הסיפור שלי היה על נערה בשם קים (god זה שם יפה) והיא מקירה בחורים שהם ״על טיבעיים״ אני לא הולכת לעשות ספוילרים אז תחקו לפרק הראשון טוב מקווה שאהבתם ...

על טיבעי *טיזר*

Roxey 24/11/2013 560 צפיות תגובה אחת
אוווווקי,אז הסיפור הולך להיות ככה:יש בחורים חתיכים שהם חלקם ערפדים וזאבים.זה לא הולך להיות דימדומים לדוגמא:אדוורד תלקק לי תת**** לא זה לא.וסליחה על הדוגמאה הגסה אבל, זה בכללי כל מה שקורה שם,אז הסיפור שלי היה על נערה בשם קים (god זה שם יפה) והיא מקירה בחורים שהם ״על טיבעיים״ אני לא הולכת לעשות ספוילרים אז תחקו לפרק הראשון טוב מקווה שאהבתם ...

מי אמר,מי אמר שלא קורה לכם שום דבר על טיבעי?
איך אתם יודעים ששום דבר לא קורה?
אולי לא שמתם לב אבל,יכול להיות שקופסא קטנה זזה שם בפינה…
זה לא בגלל הרוח אווו לא,זה משהו הרבה יותר מ״רוח״,
זה סימן שמשהו עומד ליקרות,זה כולל למות או לחיות.
לכל בן אדם קורה משהו על טיבעי. זה יכול להיות קטן,זה יכול להיות גדול.
זה יכול להמשיך שבועות זה יכול להמשיך שעות,
יש מישהו מישהו שצופה בכם מישהו שחורץ את גורלכם.
זה לא ה׳ הבעיה היא שאף אחד לא יודע גם אם תיראו את ״זה״ לא תוכלו לספר את זה למישהו
אתם כבר לא תחיו,אנשים לא מאמינים ברוחות,ערפדים וכול׳…
גם אני לא הבעיה היא שניכנסתי עמוק לקטע העל טיבעי,
עכשיו אני לא יודעת אם אני אחיה או לא.
אני רק יודעת שאם זה יקרה למישהו אין לו מזל.


תגובות (1)

נשמע נחמד! (:
תמשיכי! D:

24/11/2013 07:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך