מקווה שתאהבו את הסיפור, אשמח לתגובות :)

"עם צליל מיתר שמתנגן אני חושב עלייך"- פרק 1

12/06/2014 1129 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו את הסיפור, אשמח לתגובות :)

פרק 1:
קמתי בבוקר בחדר מלא בקרטונים, עדיין לא רגילה לבית החדש.. אני שונאת לעבור דירה.. כל פעם זה תיכון חדש, חברים חדשים, בית חדש.. קוראים לי תאי גוזלן, אני בת 16.. יש לי שיער חום בהיר חלק וארוך, עיניים בגוון אפור ועור שחום.. בהתחלה כשעוד לא מכירים אותי מקבלים מימני רושם של ילדה מפונקת אבל תכלס אני הכי לא.. ההורים שלי גרושים ויש לי אחות קטנה, אני עובדת במלצרות כמה פעמים בשבוע כדי לעזור לאמא.. עם אבא אני לא בקשר, הוא החליט לעזוב אותנו אז הוא לא שווה את היחס שלי.. לאחותי הקטנה קוראים שיר, היא בת 13, יש לה שיער בלונדיני גלי ועיניים ירוקות.. קמתי מהמיטה, לבושה בחולצה רחבה ושורט של אדידס.. המחשב שלי ציפצף בצילצול של הסקייפ, זו היתה סתיו, החברה הכי טובה שלי מהתיכון הקודם שבו למדתי.. "בסט שלייי" צרחה כשעניתי "שתקי מטורפת!! כולם עוד ישנים" אמרתי כשראיתי שיש לי עוד שעה לישון "לא נורא.. התגעגעתי!" אמרה ושלחה לי נשיקה "גם אנייי אהבה שליי" אמרתי ואז ראיתי את מור, האח הגדול של סתיו "שתיהי בריאה רק עזבת נהיית יותר כוסית" אמר והסמקתי "ואתה נהיית יותר חתיך" אמרתי והוא חייך "תאי סתמי כבר חופרת" צעקה לי שיר וצחקתי "טוב נסיכים שלי, נדבר יותר מאוחר" אמרתי והתנתקתי מהסקייפ.. סתיו ילדה מושלמת, יש לה שיער שחור ועיניים כחולות כמו קרח ועור טיפה כהה.. מור אחד החתיכים..יש לו שיער שחור ועיניים ירוקות אפילו יותר משל סתיו ויש לו עוד שחום.. צחצחתי שיניים ולבשתי חולצה לבנה וגינס קצר עם קרעים, שמתי מוקסינים לבנות, בושם, אודם, סידרתי את השיער והייתי מוכנה, ירדתי לקומה למטה, יש לנו 2 קומות.. אמא כבר עמדה במטבח והכינה לי ולשיר אוכל.. "בוקר טוב" אמרתי ונתתי לה נשיקה "בוקר אור.. את יכולה להעיר את שיר?" שאלה והנהנתי, עליתי לחדר של שיר והתישבתי לידה על המיטה, הבטתי בה..היא ניראתה כמו מלאך.. היא לא הכירה את אבא, אמא היתה בחודש שמיני כשאבא עזב.. "קטניי קומי" אמרתי בעדינות, לאט לאט היא פקחה את העיניים וחייכה אלי "אני מוכנה למות בשביל שהחיוך הזה לא ירד לך מפנים" אמרתי "אבל אם תמותי הוא יעלם לנצח" אמרה וחיבקה אותי.. היא קמה ויצאתי מהחדר, ירדתי למטה והוצאתי 2 שקיות שוקו מהמקרר "את חייבת להפסיק לקום כל כך מוקדם בשבילנו" אמרתי לאמא והיא חייכה "אם אני לא אדאג לבנות שלי מי ידאג להן?" שאלה ונתנה לי את הכריכים.. אחרי חצי שעה אני ושיר כבר היינו בדרך לתיכון, היא לומדת באיזור של חטיבת הביניים.. "בלי להילחץ הא? תכירי לאט לאט חברים ואל תיתחברי לפרחות או לסטוציונרים" אמרתי "טוב אמא" היא אמרה וצחקה "יש לך גז מדמיע?" שאלתי והיא הנידה את ראשה לשלילה "קחי, אני לא צריכה אותו" אמרתי ונתתי לה את שלי.. הגענו לבית ספר ונפרדתי משיר.. זה בת ספר ענק!!! מלא מידשאות ומיבנים.. "אותך אני לא מכיר, ואני מכיר את כל הבחורות כאן לעומק" אמר גבר בין 17 בערך שהלך לידי וקרץ לי "יופי, אני גם לא מעוניינת להכיר" אמרתי והגברתי את קצב ההליכה שלי.. נכנסתי לכיתה י' 3 וחיפשתי לי מקום פנוי "היי בובי" אמרה איזו פקאצה שעמדה ליידי.. גלגלתי עיניים והסתכלתי באייפון שלי "אני כאילו מדברת אלייך מה את מייבשת יקופה" אמרה הפקאצה "תגידי את ממש רעבה?" שאלתי "לא כפגה בוקר" אמרה "וואלה? פשוט אכלת לי תראש!" אמרתי והיא הלכה מימני "עבודה טובה" אמרה ילדה עם שיער חום בהיר שנוטה לבלונד ועיניים כחולות "תודה" אמרתי והיא חייכה "אלין" אמרה "תאי" אמרתי וחייכתי, היה צילצול והמורה נכנסה לכיתה, ומייד אחריה הערס ממקודם, הוא התיישב ליידי ונאנחתי, למרות שאני חייבת להודות שהוא חתיך.. הוא גברי כזה.. יש לו שיער שחור מוהק ועיניים חומות, עור שחום והוא גבוה.. "דווקא ליידי יצרה?!" שאלתי "את עוד תיתחנני לזה" אמר ועשיתי לו זובי "תלמידים תכירו, זו תאי גוזלן והיא התלמידה החדשה" אמרה המורה והצביעה עלי "תאי יש לך מה להגיד?" שאלה "לא" אמרתי ביובש והיא התחילה ללמד.. בהפסקה הלכתי לקפיטריה "מה קורה פצצה? בא לך לבוא לשירותים?" שאל מישהו שנצמד אלי, הסתובבתי וחייכתי אליו, נתתי לו ברכייה "לך זדיין" אמרתי וכולם צחקו "איתך?" שאל בזמן שהוא מתאושש מהמכה "עם זה? לא תודה" אמרתי ועוד צחוקים הצטרפו, כמה חברים שלו התאספו סביבי, יופי תאי..על היום הראשון הסתבכת.


תגובות (2)

תמשיכי :)
ואשמח אם תקראי את הסיפורים שלי גם (:

12/06/2014 20:02
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך