עניין של עשירים פרק 2💟

The angel of love13 06/05/2020 389 צפיות אין תגובות

אלה התחרטה שהיא דיברה ללא הפסקה על כך שכל הרכוש שיש לה בבית עומד למכירה, עכשיו גיא היה נתון בסכנה אמיתית.
פריאל ישבה עדיין והסתכלה על כולם בעיניים קרועות לרווחה.
ספק היה נטוע בליבה מאז שהיא תהתה באיזה עניינים אלה, אימה הייתה שקועה בהם. החששות לא איחרו להגיע גם, פריאל הייתה טרודה עמוק במחשבותיה. כשהיא הייתה עצבנית , לא ניתן היה להיות לידה.
גיא לא ידע אם איזה נושים אמו נפגשה איתם הרבה פעמים אפילו בלי ידיעתו. כי היא פחדה לספר.
בכל פעם שהיא הייתה חוזרת לבית, היא הייתה הולכת לחדר ונתקעת שם עד היום למחרת.
" מה עושים עכשיו, אימא?" שאלה פריאל, אבל אלה כהרגלה אטמה את ליבה ועשתה את עצמה כאילו היא לא שמעה מה בתה אמרה .
" אני באמת לא יודעת, פשוט לא יודעת.." אמרה אלה, מיואשת, " צריך לחשוב על משהו." היא לא התיישבה והתנפנקה . היא הייתה צריכה על טובת כולם .
" מה זה אומר "לא יודעת"?" שאלה פריאל שהייתה אחוזת פאניקה.
" לא יודעת, פשוטו כמשמעו." אמרה אלה בקול עייף . היא לא רצתה לדבר יותר.

גיא נסע במהירות הכי גבוהה שאפשר, מרוב שהוא דאג לאמו, אלה. הוא לא חשב יותר מדיי. כשהוא נכנס לתוך המשרד, והתפרץ לתוכו כשהוא כולו מלא בעצבים.
" מי אתם? למה אתם מאיימים על אימא שלי?" אמר בכעס והוא כמעט התעצבן, אך הוא זכר את הדברים של אמו וניסה להירגע עד כמה שאפשר.
" אלה שלחה אותך לפה?" אמר הגבר עם הכובע קסקט, הוא נראה באמת בן אדם מפחיד ומאיים.
יש משהו שאימו לא דיברה איתו?, מה בדיוק הסודות שהיא הסתירה ממנו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך