עניין של עשירים פרק 5💟

The angel of love13 08/05/2020 356 צפיות אין תגובות

היא הביטה בו, עדיין הייתה בהלם. לאן הוא נעלם ביממה האחרונה? לאן הוא חושב שהוא הולך מבלי לשמוע את דעתה קודם לכן?
" אתה מוכן להגיד בבקשה איפה היית?" היא דיברה מתוך לחץ ולא שמה לב למה שהיא אמרה.
" אני בסך הכול מנסה לעזור לך!" אמר גיא בתרעומת, " מה כבר ניסיתי לעשות?" הוא אמר בקול רגוע.
" אימא שואלת אותך שאלה!" התערבה פריאל , היא הסתכלה עליו במבט חתום.
" למה את מתערבת?" הרים גיא את קולו, " מישהו ביקש את דעתך?" אמר בהתפרצות זעם מחודשת כאילו השתלטה עליו מפלצת שעליה הוא לא היה יכול להשתלט בכלל.
" מה אתה מנסה לעשות? מה אתה מנסה לעשות?" אמרה פריאל בכעס.
" אני מוכן לעשות כל דבר על מנת שהוילה לא תעבור לידיים של מישהו אחר!" אמר בנימה עקשנית במיוחד , ולא היה מוכן לזוז לא ימינה ולא שמאלה.
  " למה אתה מתעסק עם האנשים האלה? למה אתה מכניס את ראשך לכוורת מבלי להיזהר מראש! אני ממש מקווה בשבילך שלא הסתבכת. מדובר בטיפוסים מפוקפקים ומסוכנים!" אלה אמרה בדאגה.
" אני דואג לך, אימא!" אמר גיא בגלוי, " למה לא סיפרת לי שום דבר עד עכשיו?" בשלב הזה גיא לא היה יכול לשלוט בעצמו.
" כדי למנוע ממך להסתבך בצרות," אמרה אלה , ניסתה להסביר את עצמה לשווא. " זה הדבר הראשון שעלה לי בראש, למה אתה חייב לקחת הכול עלייך?." ניסתה להבין את מה שהוא מנסה לעשות.
היא עמדה לידו וכמה שהיא השתדלה לשמור על קור רוח, היא לא כל כך הצליחה לגרום לגיא לשנות את דעתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך