ערסית והוא??? פרק 8

nthv99 01/05/2014 1134 צפיות 2 תגובות

היי אני ממממממממממממממשששששששששש מצטערת שאתמול לא העלתי פשוט חזרתי ממש מאוחר והכל.. מקווה שתאהבו <3 אוהבת אתכם

פרק 8
נ.מ. מאיה
שעה 6 בערב
התארגנתי ל"דייט" שלי עם ערן, לבשתי סקיני שחור, גופיץ בלון לבנה ונעלי סניקרס כאלה עם עקבים בצבע שחור עשיתי קוקו בננה בשיער והתאפרתי עדיין טיבעי כזה. לא ידעתי מה הוא מתכנן אז לבשתי משו שמתאים לרוב הדברים שאמורים לעשות בדייט. השעה הייתה כבר 6 וחצי שדוד התקשר:
"היי"
"היי מתי הוא בא לאסוף אותך?"
"ברבע לשבע"
"סבבה אז אנחנו ניהיה מחוץ לבית שלך ברבע לשבע וניסע יחד"
"לאלאלאללאלאלאלאלאאא"
"אז איך נדע שהוא לא יעשה כלום??"
"דוד דיי אני ילדה גדולה ודי"
"ביי"
"ביי"
נ.מ. דוד
התארגנו כולנו אצל קוקס כי הוא גר הכי קרוב למאיה וב6 וחצי התקשרנו אליה היא התעצבנה עלינו קצת.. לא נורא יעבור. החלטנו שפשוט נחכה להם מחוץ לבית שלה ונעקוב אחריהם.. זה סטוקרי כן אבל אם זה בשביל מאיה אז גם מוות זה חוקי.
הגענו לבית שלה וראינו שהוא בדיוק החנה, הוא דפק בדלת והיא נראה בסדר לא חשוף או משו כמו שצריך. הם נכנסו לאוטו והתחילו לנסוע, הוא החנה בבאולינג פאק.. חח מאיה תקרע אותו זאתי בבאולינג אין לה אלוהים חחח.
הם החליפו נעלים הכל ולקחו משטח. אנחנו לקחנו אחד קרוב אבל לא מאוד וראיתי שהוא מחבק אותי ישר העלה לי הסעיף ואמסלם ניסה להרגיע אותי אבל גם הוא היה עצבני לא כמוני אבל עצבני.. מה שמאיה עשתה בשבילי, זה הדבר הכי לא מובן מאליו. היא יותר מאחות בשבילי והדבר האחרון שאני רוצה זה שהיא תיפגע אני מוכן להיפגע כל החיים כל עוד היא תיהיה בסדר.
ראיתי שהם עזבו את המתחם וישר הלכנו בעקבותיהם הם הלכו יד ביד למסעדה שצמודה למתחם הבאולינג. כולנו ואני בטוח שכולנו חטפנו תעצבים שהוא לחש לה משו באוזן ואז נישק אותה בלחי, היא גחכה והסמיקה. הם התיישבו ואנחנו גם אבל לא לידם אבל לא רחוק. הוא התיישב לידה מה שממש העלה לנו את הסעיף אבל התאפקנו עוד טיפה ואז הגיע הקש ששבר את גב הגמל הוא בא לנשק אותה.. ישר קמנו והעפנו לו מכות סעמק אף אחד לא מנשק אותה ולא כלום. היא פתאום צעקה:
"דייי אתם רוצים שאני אבכה בגללכם???" איך ששמענו את זה עזבנו אותו. היא הרימה אותו מהריצפה והם הלכו לא לפני שהיא דפקה לי מבט כואב אבל יותר מאוכזב… נשארתי דומם לא יכולתי לזוז פשוט. קוקס, טוטו ואמסלם משכו אותי מהמסעדה אבל פשוט לא יכולתי.
איך שהגעתי הביתה נישברתי התחלתי לצרוח ולאבד את זה. לא יכולתי יותר פשוט לקחתי בקבוק וודקה והתחלתי לשתות אחרי שהוא נגמר הוצעתי עוד אחד ועוד אחד אבל המבט הזה לא יצא לי מהראש. אני לא זוכר מה הייתה השעה כבר ופשוט שתיתי, הייתה דפיקה בדלת וראיתי מישו מוכר אבל לא זכרתי מי זה. הוא התקרב וניסה לקחת לי את הבקבוק אבל לא נתתי לו.
נ.מ. אמסלם
אחרי שהגעתי הביתה התקשרתי לדוד לראות מה איתו אבל הפאלפון שלו היה מכובה כנראה שוב שכח להטעין.. אז נסעתי אליו. נכנסתי אליו הביתה כרגיל וראיתי אותו שפוך מת.. ניסיתי לקחת מימנו את הבקבוק אבל הוא לא נתן לי .. התקשרתי למאיה היא היחידה שיכולה לעזור לו.. למרות שהיא בטוח עצבנית אש עכשיו.. התקשרתי ואמרתי לה:
"תקשיבי אני יודע שאת עצבנית רצח אבל דוד במצב קקה והוא לא נותן להתקרב אליו אז בבקשה תבואי" היא נתקה וקיוויתי שהיא תבוא..
נ.מ. מאיה
אחרי שחזרתי מהדייט עם ערן מה שלא היה ממש דייט.. ההיתי עצבנית אבל בעיקר מאוכזבת.. אני יודעת שהם דואגים אבל דייייי!!!!!! באיזור 11 בלילה הייתה לי שיחה מאמסלם לא רציתי לענות אבל בכל זאת עניתי. איך ששמעתי מה קרה לדוד ניתקתי.. עם כמה שהוא עצבן אותי אני הוא עדיין החיים שלי ישר לקחתי מפתח והתקשרתי למונית. איך שהגעתי ראיתי את אמסלם חסר עונים ואת דוד שיכור מהתחת.. כמעט זוועה כמו ביותר שפגשתי אותו.. ניגשתי אליו לאט לאט, ראיתי שהוא היה מחוק אבל פשוט חיבקתי אותו. הוא לא ניסה להתנגד או משו. עזרתי לו לקום ופשוט "הולכתי" אותו לחדר האמבטיה אמרתי לאמסלם שהוא יכול ללכת והוא הלך. הושבתי את דוד האמבטיה ופשוט פתחתי את הברז למים הקרים והשפרצתי עליו.
הוא יצא מהסטלה ואמר:
"חשבתי שאת שונאת אותי.. איבדתי שליטה.."
"בחיים אל תחשוב אפילו שאני שונאת אותך.. אתה ההאח שלי"
הוא חייך ואמר
"המבט הזה שנתת לי.. לא יכולתי זה כאב לי פשוט"
"אני עדיין כואסת אבל מישו היה חייב להציל אותך אחרת ההית נשאר ככה."
"תודה"
"אל תגיד לי תודה זה אמסלם הוא אמר לי לבוא"
הלכנו לכיוון החדר שלו והנחתי אותו על המיטה. ראיתי שכבר 12 וחצי בערך ואמרתי
"אפשר להישאר לישון אצלך? פשוט כבר מאוחר ו.."
"זה בסדר" הוא קטע אותי. נישכבנו שנינו במיטה שלו ונירדמתי..
נ.מ. דוד
ראיתי שהיא נרדמה.. הבנתי למה היא כועסת עלי ובתכלאס בצדק.. היא נרדמה כמו מלאך קטן ונרדמתי גם אני.
נ.מ. ערן
חזרתי הביתה פצוע מעט בגבה אבל לא עמוק או משו סתם שריטה יבשה.. חשבתי על הדייט שהיה לי עם מאיה לפני שהם הרסו אותו.. על איך ששיחקנו ביחד בבאולינג והבנתי שהיא לא פראיירים בכלל במשחק, איך שהיא הסמיקה שלחשתי לה שהיא נראת מדהים..
אני מאוהבת לחשתי לעצמי.. אבל החבורה הזאת.. היא הורסת הכלל כל הערב הם עקבו אחרינו,
אני לא רוצה לנתק איתה קשר אבל אני מפחדת מהחבורה הזאת.. מזל שמאיה עזרה שם אבל זה לא יקרה כל פעם.. בטח הם יחריכו איתי לנתק איתה קשר.. אני כבר אל יודע מה לעשות.. אני אוהב אותה אבל אם הם באים באותה "חבילה" איתה אני לא בטוח שאני מוכן לזה..
נ.מ. אמסלם
הוא נראה שבור פשוט. הוא באמת רק רצה להגן עליה.. תאמת אחרי מה שהיא עברה.. אני מפחד שהיא תישבר.. אם היא תיפגע שוב ככה היא תישבר.. אם היא נשברת כולנו נישבר.. זה ממש לא מקטע אנוכי אבל וואלה היא זאת שהצילה אותנו והיא זאת שהכירה ביננו והיא זאת שגרמה לנו לראות את החיים הנכונים.. בלעדיה כנראה כל אחד היה במצב יותר גרוע מאיך שההינו שהיא הכירה אותנו ואז באמת ההינו במצב נוראיי.


תגובות (2)

חמוד תמשיכי

01/05/2014 18:28

נודרת מושלם תמשיכיייייייייייייייייי
והוא כל כך מדבר עליי אבל בלי הקטע של הילד טוב זה בדיוק ככה אחחח זה כלכך מעצבן שהם רוצים להגן עלייך אבל זה רק פוגע בך או הורס לך אוחחחחחחחחחחח תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי
~חדשה~

01/05/2014 22:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך