liormor
כן זה מרתון! יאוו אני מאוהבת במוראל! שנהב (כן גיליתי את השם שלך היום) אני מצטערת שאני לא מצליח לעשות את העתיד עם 'א' ובשביל ידע כללי, גם עם י' אפשר לכתוב (א,י,ת,נ). ונועה, מצטערת שהיא לא תהיה עם אליעד. זה הפרק השני מתוך שלושה המרתון פרק הבא בסביבות שבע.

ערס זה לא רק מילה- פרק עשירי – 2/3 מרתון-

liormor 22/08/2014 1365 צפיות 6 תגובות
כן זה מרתון! יאוו אני מאוהבת במוראל! שנהב (כן גיליתי את השם שלך היום) אני מצטערת שאני לא מצליח לעשות את העתיד עם 'א' ובשביל ידע כללי, גם עם י' אפשר לכתוב (א,י,ת,נ). ונועה, מצטערת שהיא לא תהיה עם אליעד. זה הפרק השני מתוך שלושה המרתון פרק הבא בסביבות שבע.

נכנסתי אל ביתי אחרי היום המעייף מותשת, פיזית ומנטלית נכנסתי להתקלח, שוטפת מעלי את כול הלכלוך וחושבת על ארועי היומיים האחרונים, אם הסתדרתי לפני בלי לידור אז למה עכשיו כול כך קשה לי? שאלתי את עצמי, למה אני מרגישה כול כך רע עם עצמי, הירהרתי.
יצאתי מהמקלחת, עטופה במגבת בלבד והתקדמתי לכיוון חדרי, בחרתי אוברול פשוט שאבא קנה לי שהוא נשלח מהעבודה למיאמי.
צליל ההודעה נשמע בכול רחבי החדר, קפצתי מהמיטה וצעדתי לכיוון הפאלפון מגלה כי זאת הייתה הודעה,
'בפארק מול הבית שלך ב19:30' היה כתוב בהודעה, חייכתי לעצמי חושבת שאולי הגיע הזמן לקחת את הקשר הזה צעד אחד קדימה.

בשעה שבע וחצי כבר הייתי לבושה בשמלה פשוטה ובמגפיים גבוהות ומבריקות.
״היי,״ מוראל אמר והתקרב לכיווני שכבר הייתי בפארק,
חייכתי לכיוונו ולא עניתי,
״את יפיפיה שאת מחייכת״ הוא אמר לי וחייכתי שוב.
הוא הסתובב לכיווני והסתכל אל תוך עיניי, הוא ליטף את שיערי מקרב אותי אליו דרך עורפי ומתקרב גם הוא, לא התנגדתי זרמתי עם רגשותיי, התקרבנו אחד לשני וזה קרה, שפתינו נפגשו בתיאום מושלם, התנשקנו.
הרגשתי טוב עם עצמי, בשונה מהנשיקה עם לידור שהייתה מזויפת ולא אמינה, עכשיו זה היה זורם ואמיתי, הרגשתי שאני רוצה בזה שאני מרגישה שלמה עם זה.
מוראל העמיק את הנשיקה וחיבק אותי חזק, כול שריר בגופי הרגיש רצון לקירוב שלנו אחד לשני.
התנתקנו מהנשיקה והוא חייך אלי, חייכתי חיוך קטן שסימן שמחה גדולה מהולה בעצב קטן, מוראל הוא סטוציונר, יש לו לפחות פעם בשבוע מישהי בבית, אני אף פעם לא הרגשתי קירבה פיזית עמוקה למישהו מסוים.
״מה יש?״ הוא שאל נאנח,
״תני לזה צ׳אנס,״ הוא המשיך ואמר, חייכתי.
״מוראל?״ אמרתי אחרי כמה דקות, שאני ישובה על הספסל וראשו מונח על ברכי,
״ממ?״ הוא שאל בעייפות ועם עיניים סגורות,
״אתה יכול להבטיח שאתה לא תפגע בי?״ שאלתי ישירות בלי התמהמהות וסיבוכים מיותרים, הוא קם והזדקף מולי מסתכל ומתעמק על כול חלק וחלק בפנים שלי,
״אריאל אני מרגיש אליך משהו,״ הוא פתח וחייכתי חיוך קטן,
״אני לא יודע אם זה אהבה, כי אף פעם לא הרגשתי אהבה אל מישהי, אבל אני מרגיש שאני רוצה להיות קרוב אליך, שכיף לי איתך, שטוב לי לידך ובמיוחד, אני מרגיש שלם איתך!״ הוא אמר והתרגשתי, אני לא ילדה של בכי, אבל אני חייבת להודות מה שהוא אמר היה מרגש.
התקרבתי אליו באיטיות וחיבקתי אותו חזק, הוא קירב אותי אליו,
״אני מבטיח שאני לא יפגע בך!״ הוא לחש קרוב מאוד לאוזני.


תגובות (6)

הייייייי, איך גילית את שמי?!
ואת חייבת- אין דבר כזה לא מצליחה. לא, את טועה. אי אפשר לכתוב עם י׳ בזמן עתיד גוף ראשון, זה רק בגוף שלישי(או שני?) שזה: הוא יכתוב; הוא יעשה.
ושוב את שוכחת לפסק באמצע.
מוריאל(תתמודיי!) חמודי.
תמשיכי :)

22/08/2014 17:31

    ישלי את מקורות שלי.
    סבבה אשתדל (עשיתי עם א'.)
    ואני כן מפסקת. עשיתי את הפרק הזה בזריזות אז לא ממש שמתי לב.
    מוראל מדהים.

    22/08/2014 17:48

    לפסק בתוך המרכאות;
    טוב במילא כולם יודעים.

    22/08/2014 17:50

תמשיכיייייייייייייייי

22/08/2014 17:38

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא הם ביחד!!!!!!!!!!!!
יש יש ישששששששששששששששששששששששש
תמשיכייייייייייייייייייייייי מהררררררר

22/08/2014 19:34

תמשיכי

22/08/2014 21:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך