אני אמשיך את פרק 3 כנראה שאני אסיים ש.ב!

ערפד צמחוני בת-אנוש תיאור הדמויות בינתיים!

09/09/2013 1027 צפיות אין תגובות
אני אמשיך את פרק 3 כנראה שאני אסיים ש.ב!

ערפד צמחוני בת-אנוש תיאור הדמויות בינתיים!
נחום:
מראה חיצוני: שטני בהיר מאוד (כמעט בלונדיני) עם עיניים כחולות ושזוף.
אופי:
אוהב: לשיר, לנגן בגיטרה, לנגן בפסנתר ואורגן, תופים, חליל צד, סקסופון, טרומבון, חצוצרה וקלרינט, לרוץ, לשחות, לשחק כדורגל, כדורסל וכדור יד.
לא אוהב: לאכול בשר, כשלבנות הכי חשוב המראה החיצוני וקעקועים {על עצמו ואמיתיים ומזוייפים}.
רקע: נחום הוא ערפד שנולד בשנת 2013 והעלילה מתרחשת ב4013 כשהוא בן 2000.
נחום הוא הערפד הצמחוני הראשון.
הרבה ערפדים קיללו את נחום כך שבשנת 2030 כשהוא היה בגיל 17 הוא התחיל לחתוך אף-אחד לא יודע ונחום עדיין לא הפסיק.
ונחום גם מאוהב בשולה בסתר אחותה של חברתו הטובה דידי.
החברים הכי טובים שלו הם רוי ודידי.
נחום, דידי ורוי הם חבורה אך דידי חושבת שרוי זה גיא החבר השני הכי טוב שלה ונחום לאומתה יודע את האמת.
דידי:
מראה חיצוני: שיער בלונדיני ארוך עד הברכיים ועיניים ירוקות-כחולות ולא שזופה
אופי:
אוהבת: לרוץ, לרקוד, לשחות, לרכב על אופניים, לשחק כדורגל, לשחק כדורסל ולשיר.
לא אוהבת: לאכול בשר ואורז, בנים שרק אכפת להם איך הם נראים, לקים, איפור, שמלות ועקבים.
רקע: בגלל שדידי גם צמחונית הרבה ערפדים קיללו אותה והיא התחילה לחתוך בגיל 16.
בגיל 14 דידי עשתה קעקוע של ערפד.
דידי מאוהבת בנחום מגיל 1795 אבל יודעת ששולה אחותה מאוהבת בו אז מנסה למנוע מעצמה לעשות את הצעד הראשון.
שולה:
מראה חיצוני: שיער בלונדי ארוך (יותר ארוך משל אחותה דידי) עיניים כחולות-תכלת ולא שזופה.
אופי:
אוהבת: לשיר, לרקוד וכל דבר שקשור למוזיקה.
לא אוהבת: ספורט חוץ מרקוד היא מאוד אוהבת ריקוד ,לקים, עקבים, שמלות, חצאיות ולהתעסק במראה החיצוני.
רקע: שולה נולדה בשנת 3993 והיא בסביבות גיל עשרים.
שולה לא ערפדית לעומת נחום, דידי, ורוי.
שולה צמחונית למרות ששניצלים זה טעים לה.
שולה עשתה קעקוע של אשת זאב בגיל תשע עשרה בערך בשנת 4012.
שולה מאוהבת בסתר בנחום.
נחום, רוי ודידי הם החברים היחידים שלה.
שולה חותכת מגיל 11.
רוי:
מראה חיצוני: שיער בלונדיני ועיניים חומות.
אופי:
אוהב: ספורט ושירה.
לא אוהב: להתעסק במראה החיצוני ושופינג.
רקע: רוי הוא ערפד.
רוי טבעוני.
מאוהב בסתר בדידי.
בגלל שניסו להרוג אותו היה לו שם בדוי גיא אבל נחום גילה את האמת.
רוי חותך מגיל 1554


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך