מקווה שאהבתם

עשיתי את זה כי אני אוהבת אותך הקדמה

07/01/2015 766 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם

״אלירן אל תלך, בבקשה אני מתחננת בפניך״ אמרתי לו בבכי,
״את קולטת בכלל מה עשית״ הוא אמר לי בכעס,
״תאמין לי שעכשיו אני הכי מצטערת שבעולם, אבל….. עשיתי את זה כי אוהבת אותך״ אמרתי לו בבכי,
״לא עשית את זה בישבילי זה בטוח, את עשית את זה בישבילך״ הוא אמר לי.
לא היה לי מה להגיד רק בכיתי, והוא התעלם ויצא מן הבית שלי. הרגשתי שאני שונאת את עצמי.
……………
סיפור המספר על אהבה שקצת הסתבכה. אלירן הוא בחור בן 19 שאהב מאוד את אלינור, עד שאלינור הלכה לפנימייה, הוא במשך שלושה חודשים הוא חיכה לה, והיא לא באה, אפילו היא לא התקשרה אליו. אלירן היה בדיכאון ומי שהייתה במקום הנכון זאת מאיה, הם ניהיו חברים, מאיה התאהבה בו כל כך, היא מאוד אהבה אותו. ואז הכל הסתבך אלינור חזרה מהפנימייה מאיה ידעה שהוא אוהב אותה , אבל היה לה קשה לקבל את זה, מאוד קשה.
תיאור דמויות:
אלירן- בן 19 וחצי, שיער שחור עם תספורת מארינס, עיניים כחולות, גבוה, יש לו גוף חטוב ושרירי.
אופי: אוהב לגלוש בים, אוהב ריצות, לישון. רגיש, ולפעמים דאגן.
אלינור- בת 17 שיער שטני ארוך וחלק ועיניים ירוקות. קצת נמוכה אבל היא רזה .
אופי: אוהבת לגלוש בים, היא ואלירן הכירו שם. אוהבת לנגן על גיטרה ולצייר, אוהבת כלבים.
מאיה- בת 16 וחצי ,שיער בלונדיני ארוך וחלק עם פס ורוד למטה, עיניים כחולות, גבוהה ורזה.
אופי: אוהבת בגדים, לקים, פנים, איפור. יש לה אהבה מטורפת לבגדים. אוהבת לטייל עם חברות.


תגובות (3)

מחכה להמשך:)

07/01/2015 20:28

נשמע מעניין , תמשיכי ..
ואשמח שתקראי את הסיפור שלי

07/01/2015 23:19

נשמע חמוד. אשתדל לעקוב…
אשמח אם תקראי גם את הסיפורים שלי…

07/01/2015 23:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך