עדן ^~^
גם אם אתן לא דיירקשניות אתן יכוולות לאהוב את הסייפור .. זאיין מצטרף רק בהמשך!!
ונועם, הוספתי אותך .. למרות שסיימתי כבר את הסייפור (:
מקווה שתאהבוו ♥

פאנפיק בהמשכים / 2 ♥

עדן ^~^ 20/07/2013 730 צפיות 2 תגובות
גם אם אתן לא דיירקשניות אתן יכוולות לאהוב את הסייפור .. זאיין מצטרף רק בהמשך!!
ונועם, הוספתי אותך .. למרות שסיימתי כבר את הסייפור (:
מקווה שתאהבוו ♥

נכנסת לפייס וראית שזה עדיין מחובר לפייס של יעל , לא רצית להיכנס לראות אבל הסקרנות גברה עלייך . נכנסת וראית שזה מאביעד וישר התחרטת בהודעה היה רשום :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~תתכונני מחר, זה יהיה היום הכי טוב בחייך והכל בזכותי.~
לא ידעת מה לעשות, באת להתנתק ואז קיבלת עוד הודעה הפעם מאלי הרגשת כבר יותר מידיי חטטנית אבל ראית שהיה רשום:
~תקשיבי אז מחר עושים את מה שתכננו עם..~
אבל לא נכנסת להודעה ופשוט התנתקת.
הלכת לישון אבל לא הצלחת להירדם שקעת במחשבות "למה אלי התכוון? מה הם מתכננים? זה טוב? זה רע? אולי זה קשור אל אביעד? אולי זה קשור אליי? אוף למה התנתקתי? הייתי קוראת את ההודעה, לא אולי יעל תכעס עליי? עשיתי מעשה נכון או .." נרדמת.
באמצע הלילה, מישהו היתקשר ואת נבהלת ונפלת מהמיטה רצת לטלפון שלך אבל כבר היה מאוחר מידיי הפסקת לרוץ וחזרת לישון.
אחריי שעה בערך שוב הטלפון שלך צילצל ניסית לפתוח את העיניים אבל היית עייפה הלכת לכיוון הצליל והתנגשת בקיר התחלת לצחוק על עצמך ונרדמת על השטיח בבוקר אמא שלך נכנסה לחדר ונבהלה "מה קרה לך? למה את על הריצפה? ולמה המצח שלך כחול?" היא החזיקה לך את המצח "אמא אני בסדר פשוט בלילה קמתי והתנגשתי בקיר ואז נרדמתי על השטיח" אמא שלך צחקה. "כן,זה כל כך מתאים לך! את כל כך חולמנית לפעמים, יאאלה תתארגני ובעוד עשר דקות בואי לארוחת בוקר" צחקת "טוב אמא" אמרת.
התאגנת מהר והלכת לארוחת בוקר, אכלת טוסט ושתית מיץ תפוחים.
סיימת את האוכל לקחת את התיק וירדת למטה.
ראית את נועם. נועם גם מעריצה שרופה של וואן דיירקשן , יש לה שיער שטני חלק עד השכמות , עיניים חומות כהות והיא יותר גבוהה ממך. אתן אוהבות לשמוע מוזיקה ביחד ולמרוח לקים ביחד. אבל מאז שיש לה חבר אתן בקושי רואות אחת את השנייה. התקדמת אליה, התחבקתן חיבוק ארוך והתחלתן ללכת לבית הספר."את באה למסיבה?" היא שאלה "כן" אישרת בפעם הראשונה שאת באה למסיבה "באמת ?! אוומייגאד! מה את לובשת?" חשבת "אממ .. יעל אמרה שהיא תסדר את זה , אבל .. את יודעת.." אמרת "את לא מתלבשת כמוה, זאת אומרת היא מתלבשת ממש חשוף ואת לא!" היא השלימה את המשפט שלך בדיוק כמו שאת חשבת."אני כבר סידרתי מה ללבוש ויש לי גם כמה שמלות יפות אני יביא לך" היא אמרה בחיוך "אוקיי תודה, מה את לובשת?"שאלת, "אני לובשת סקיני כחול וחולצה נופלת לבנה" היא ענתה והמשכתן. ראיתן מרחוק את יעל, התחבקתן והיא ישר התחילה לדבר על המסיבה.
"זו ה-מסיבה ואנחנו רוצות להיות מושלמות נכון?! זו שאלה רטורית אין לא!" היא אמרה בהחלטיות "אני רואה שזה מאוד חשוב לך" אמרת ואת ונועם צחקתן. "כן מאוד !! את לא מבינה שכל הבית ספר יהיה שם! ואת יודעת מה זה אומר" את ונועם החלפתן מבטים "כןן ? " נועם שאלה "מה זה אומר?" שאלת בסקרנות "זו תיהיה היזדמנות מעולה למצוא חבר חדש!!" צחקת "תגידי את חייבת שיהיה לך חבר?! לפניי שבוע נפרדת מאביעד ולפניי חודש נפרדת מיואב תגידי לא נמאס לך?!" היא צחקה "כשיש לך חבר העולם טוב יותר" נתת לה כאפת שטות וצחקתן הגעתן לבית הספר אבל בשער הבנים חסמו לכן את המעבר וצעקו "רק מי ש@#$&* לי עוברת" הסתכלת עליהם בפרצוף מוטרד ושל 'מי מכיר אתכם' והם צחקו .
אתן דחפתן אותם ועברתן אבל את הרגשת שנגעו לך בישבן קפצת וצעקת "מה נראלכם?!?!" הם יסתכלו עלייך במבט תמים ואת כבר היית אדומה "מי נגע בי?!?" הם צחקקו , רצת משם כמה שיותר מהר, רצית פשוט להיעלם התחלת לבכות,הגעת לשירותים בביניין השני, של השכבה התחתונה ואז


תגובות (2)

תודה שהוספת אותי!!!! ותמשיכייי מהרררר!!!! השארת במתחחח!! 3> 3> 3>

20/07/2013 06:18

בבקשה (:
אני מעלה עכשיו את ההמשך [:

23/07/2013 07:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך