עדן ^~^
אניי ממש מצטערת שהפרק הייום יצא קצר /:
הפרק הבא יהיה ארוך יותר (:
מקווה שאהבתן/ם ♥

פאנפיק בהמשכים / 4 ♥

עדן ^~^ 24/07/2013 718 צפיות 4 תגובות
אניי ממש מצטערת שהפרק הייום יצא קצר /:
הפרק הבא יהיה ארוך יותר (:
מקווה שאהבתן/ם ♥

מישהו היתקשר , ענית וצעקת "מה מה מה? אתם רוצים ממני? מה אתם רוצים שאני אתאבד אתם רוצים שאני.." הסתכל על הטלפון שלך וראית שזו אמא שלך..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"אמ-אמא?" שאלת בחשש "מה אמרת? את רוצה להיתאבד? מה קרה? תספרי לי הכל!" אמא שלך אמרה בדאגה "אמא את יכולה לבוא לקחת אותי אני יסביר לך שאני אראה אותך" אמרת מיואשת "טוב נסיכה אבל אל תעשי משהו שתתחרטי אליו שמעת?!" היא אמרה ושמעת שהיא כבר לוקחת את המפתחות של המכונית "טוב , אבל תבואי מהר" התחננת. ניתקתן ואת חיכית לה , אספת את התיק שלך והתקרבת לדלת שמעת מישהו מתקרב ונצמדת לקיר.
"אוף ,השירותים שוב נעולים!" שמעת ילדים מהשכבה התחתונה ונשמת אחרי כמה דקות היה שקט ואמא שלך התקשרה.
"___ אני כבר בשער" היא אמרה "אוקיי אמא אני כבר באה" אמרת ופתחת את הדלת, הוצאת רק את הראש הסתכלת לצדדים וראית שאין אף אחד "בטח כבר התחיל השיעור" חשבת לעצמך.
רצת לשער וראית את המכונית של אמא שלך נכנסת מהר ואמרת לה "אמא תיסעי בבקשה" היא נסעה , נשמת בכבדות , הסתכלת מהחלון וראית את אביעד ואלי וחברים שלהם שוב מבריזים מהשיעור הם ישבו בספסלים וצחקו התכופפת כדי שלא יראו אותך. אמא שלך הסתכלה עלייך מהמראה "את מוכנה להסביר לי מה קרה?" היא אמרה.
נזכרת שוב במה שקרה, כל שניה , כל תחושה הכל הציף אותך והתחלת לבכות.
"אוקיי אוקיי, תספרי לי כשנגיע הביתה" היא הביאה לך טישו.
הגעת הביתה ורצת להיתקלח.
ניסית לנקות את עצמך אבל לא הרגשת נקייה בכית שוב ושוב, פתאום שמעת דפיקה על הדלת..


תגובות (4)

עאעאעא אמל'ה!!!! המשך הרגע!!!!! אאני מתה ממתח פה!!!!!

24/07/2013 16:57

המשךךך מהררררר!!! 3> 3> 3>
עאעאעאעאעאע פאקקקק!!!!!!

24/07/2013 17:05

תמשיכיייייייייייייייייייייייי

25/07/2013 02:21

תוודה לכוולכן ♥ ♥
העלתי את ההמשך (:

25/07/2013 04:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך