עדן ^~^
מקווה שאהבתן/ם את הפרק היום ♥

פאנפיק בהמשכים /5 ♥

עדן ^~^ 25/07/2013 854 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתן/ם את הפרק היום ♥

ניסית לנקות את עצמך אבל לא הרגשת נקייה בכית שוב ושוב, פתאום שמעת דפיקה בדלת..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זאת הייתה אמא שלך "את בסדר שם? את כבר שעה וחצי במקלחת" היא שאלה "אני כבר יוצאת" אמרת וניגבת את הדמעות ויצאת אחרי חמש דקות, התלבשת וירדת למטה.
אמא שלך ישבה בסלון, היא ראתה אותך וישר פינתה לך מקום ליידה.
"בואי , הכנתי לך תה , תישתי תירגעי ותספרי לי מה קרה" היא אמרה בשקט. הסתכלת עליה וחיבקת אותה. "היא כל כך דואגת לי, מה הייתי עושה בילעדייה" חשבת לעצמך. לגמת מהתה הוא היה עוד חם כמו שאת אוהבת "אוקיי , אז.. הכל התחיל ככה" ישבת מזרחית, לקחת כרית וחיבקת אותה פחדת לדבר על זה.
"היום כשהלכנו לבית הספר.." נשמת עמוק "הבנים עמדו בשער ולא נתנו לנו לעבור, הם אמרו דברים סוטים כמו מי שלא … את יודעת "הסתכלת עליה והיא הינהנה בהבנה והמשכת "אז .. לא עוברת אז דחפנו אותם ועברנו אבל מישהו נגע בי" הסתכלת עליה "שאלתי מי זה אבל הם לא ענו לי אז רצתי משם ובכיתי בשירותים ואז .." התחלת לבכות , אמא שלך חיבקה אותך "הכל בסדר אני פה" היא ליטפה את הגב שלך "ואז.. שני ילדים נכנסו ואחד מהם דחף אותי לתא , והשני שמר בחוץ והוא … הוא .." הבכי התגבר, אבל אמא שלך הבינה היא חיבקה אותך חזק. "הכל יהיה בסדר הכל יהיה בסדר, תאמיני לי" היא לחשה הסתכלת עליה וראיתי שגם היא בוכה , התחבקתן במשך שעה.
אבא שלך חזר מהעבודה.
"מה קרה לכן? שוב ראיתן 1D3D?" הוא שאל מצחקק ,הסתכלתן אחת על השניה וצחקתן.
הייתה דפיקה בדלת אבל פחדת לפתוח , אז אבא שלך פתח. שמעת אותו מדבר עם מישהו אבל לא הבנת מי זה. "___ מישהו רוצה אותך" אבא שלך צעק מהדלת. נבהלת "מי זה יכול להיות" חשבת לעצמך. התקדמת לעבר הדלת וראית את ..


תגובות (4)

ממש אהבתי!! וואו איזה מסכנה היא…. אבל יש לה אמא מדהימה!! ^-^
אני ממש מחכה להמשך השארת במתחח!! 3> 3> 3>

25/07/2013 04:57

עאעאעא OMG!!!!
המשך הרגע!!

25/07/2013 05:01

תמשיכייי

25/07/2013 05:02

ממש תוודה לכןן !! ♥ ♥
העלתיי את פרק 6 (:

27/07/2013 07:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך