עדן ^~^
מי אתן חושבות שזה ?! יש לכן ניחושים ? (:
מקווה שאהבתן ♥

פאנפיק בהמשכים / 6 ♥

עדן ^~^ 27/07/2013 753 צפיות 2 תגובות
מי אתן חושבות שזה ?! יש לכן ניחושים ? (:
מקווה שאהבתן ♥

היתה דפיקה בדלת אבל פחדת לפתוח , אז אבא שלך פתח. שמעת אותו מדבר עם מישהו אבל לא הבנת מי זה. "___ מישהו רוצה אותך" אבא שלך צעק מהדלת. נבהלת "מי זה יכול להיות" חשבת לעצמך.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זו היתה יעל, היא הביאה איתה תיק גדול.
"בואי נתחיל להתכונן" היא הסתכלה עליך ולא הבחינה בזה שקשה לך, הלכתן לחדר.
כשנכנסתן לא יכולת יותר ופשוט אמרת "אני לא באה!" יעל הפילה את התיק "מה?! מה אמרת ?! את באה נקודה!" היא אמרה ואת רק התעצבנת יותר "לא אני לא!!"צעקת "אייכס אייזו חברה מגעילה , ככה את משאירה אותי לבד?!" כבר ממש רתחת עליה "אני ?! אני חברה מגעילה?! את שמת לב לזה שלא הייתי היום בבית הספר?! את ראית שאני בכיתי בגלל הבנים ואפילו לא טרחת לבוא אליי! את לא שמת לב שאני עברתי את טראומת חיי! אפילו לא אכפת לך! אני פה עדיין בוכה וכל מה שמעניין אותך זו המסיבה! את מדברת איתי על להיות חברה טובה?!" גיחחת והמשכת "תקשיבי יש לך עוד הרבה מה ללמוד!!" צרחת עליה. היא עמדה לבכות אבל כבר לא היה לך אכפת , היא לקחה את התיק שלה ויצאה.
קפצת על המיטה והתחלת לבכות ולא הפסקת. הכל התערבב לך , בלב ובמוח עד שהרגשת שהכל עומד להיתפוצץ !!
אספת את עצמך ויצאת מהבית. רצת לא הפסקת לרוץ העיניים שלך היו מלאו בדמעות, רצת לים למקום שאת הכי אוהבת.
נשכבת על החול ולא רצית לזוז בכית ובכית. פתאום היה עלייך צל, לא התייחסת בהתחלה אבל אז נבהלת וקמת וראית שזה..


תגובות (2)

תמשיכי

28/07/2013 02:35

טווב אני ממשיכה למרות שיש רק תגובה אחת :<
מעלה את ההמשך (:

28/07/2013 11:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך