עדן ^~^
מקווה שאהבתן את הפרק ♥
תגיבו מה אתן חושבות על הפרק <:
אני חושבת שהפרק הבא יהיה הפרק האחרון :/
אחריו אני אעלה וואנשוטים ודמייני (:

פאנפיק בהמשכים / 7 ♥

עדן ^~^ 28/07/2013 1118 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן את הפרק ♥
תגיבו מה אתן חושבות על הפרק <:
אני חושבת שהפרק הבא יהיה הפרק האחרון :/
אחריו אני אעלה וואנשוטים ודמייני (:

פתאום היה עלייך צל, לא התייחסת בהתחלה אבל אז נבהלת וקמת וראית שזה..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הפייב שלך , זאיין .
"תגידי, מה ילדה כמוך עושה פה לבד?בוכה?" הוא אמר והתיישב ליידך , צבטת את עצמך וקלטת שזה אמיתי "מממ .. כלום , אף אחד לא מבין אותי" אמרת בשקט "אולי אני אצליח" הוא קרץ לך "כולם אומרים את זה אבל בסוף הכל מתנפץ לך בפנים!" אמרת ועמדת לבכות שוב , זאיין הסתכל עלייך במבט דואג "תגידי מה התכוונת לעשות ? לבכות עד שתישרפי מהשמש ? בואי קומי הכל יהיה בסדר. אני מבטיח, את רוצה לספר לי מה קרה לך?" את התלבטת אבל ראית שזה באמת חשוב לו שתשתפי.
"אממ..אנ..אני..אני עברתי היום אונס" לחשת ותחלת לבכות , הוא חיבק אותך חזק.
הוא לחש לך "הכל יהיה בסדר עכשיו , אני כאן" הסתכלת עליו ואמרת "באמת שאלתי את עצמי מה אתה עושה פה" והוא חייך חיוך קטן "נתנו לנו יום חופש והים זה המקום האהוב עליי כדי לחשוב" חייכת גם את "זה גם המקום האהוב עליי" הוא הסתכל עלייך וקצת הסמיק "את ילדה מאוד יפה , את לא צריכה להיות בדיכאון! תילמדי מזה משהו לחיים ותמשיכי! אני מבין אותך לגמרי" הוא אמר חשבת לעצמך על זה שהוא באמת צודק ובטעות נפלט לך "אני לא יכולה להנות , עובדה יש עכשיו מסיבה ואני היחידה שלא הולכת" הוא קם "יש עכשיו מסיבה ואת יושבת פה ובוכה ?! בואי תתארגני ואני יבוא איתך למסיבה, אני ישמור עלייך" הוא אמר והושיט לך את ידו , חייכת עליו "תודה, אבל.. לא תודה אני לא יכולה להיסתכל עליו הוא.. הוא בשיכבה שלי!" אמרת תוך כדי שקמת "אני מבין לגמרי אבל אסור לך להיות סגורה ולבכות את צריכה להינות לנסות לשכוח מזה" הוא אמר "אני , אני באמת לא יכולה! קשה לי" אמרת , הוא חיבק אותך "אוקיי, אבל תבטיחי לי שאת לא תבכי! את רוצה שאני ילווה אותך לבית?" הוא שאל בחיוך "אני ישמח, תודה" והתחלתם ללכת.
הלכתם לביתך יד ביד, פתאום ראית את אלי ואביעד הם יסתכלו עליכם.
זאיין הסתכל עלייך והבין שמשהו לא בסדר והוא שם את ידו מסביב לכתף שלך.
שמעת אביעד אומר לכיוונך "מה את לא באה היום למסיבה תכננתי שגם שם נהנה" חיוך שטני עלה על פניו והוא ואלי ציחקקו ברשעות.
"זה הוא?!" זאיין שאל וכנראה שאביעד שמע."כן ! אני זה אני" זאיין התקרב אליו והלב שלך דפק.
"תשמע, אם אתה עוד פעם מתעסק עם ___ יש לך עסק איתי!" זאיין צעק , "אתה חושב שהיא לא נהנתה ?! תספרי לו, תספרי שעשיתי לך רק טוב" הוא חייך , התקרב אליך לאט והחזיק אותך בסנטר.
עצמת את העיניים. כל התחושות הציפו אותך מחדש.
ירדה לך דמעה.
פתאום אביעד עזב אותך בצעקה.


תגובות (6)

תמשיכייי

28/07/2013 13:28

אני לא מבינה מה קורה… תוכלי לשלוח לי קישור של העמוד שלך? כי כל פעם שאני לוחצת על השם שלך זה לא מופיע לי… לכן אני לא רואה את הפרקים….
הפרק הזה מושלםםם!! 3> 3> 3>
מחכה להמשךך!! וכשיהיה המשך תוכלי לשלוח לי קישור? :)

28/07/2013 16:06

תוודה לשתייכן ♥
קישוור לעמוד :
https://www.tale.co.il/profile/%D7%A2%D7%93%D7%9F-%5E%7E%5E-6032.html
וכנראה מחר אני אעלה את הפרק הבא והאחרוון >:
לאן לשלוח לך את הקישור של הפרק ?

28/07/2013 16:30

אם הקישור הקודם לא עובד תנסי את זה :
https://www.tale.co.il/profile/%D7%A2%D7%93%D7%9F-%5E%7E%5E-6032.html

28/07/2013 16:32

זה עושה לי שהדף לא נמצא… אוףףףף
כשהפרק יעלה שימי את הקישור פה :)
ממש תודההה!! 3>

28/07/2013 17:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך