שבת שלום :)

פנימייה לאומניות – פרק 3

08/08/2014 940 צפיות תגובה אחת
שבת שלום :)

פרק 3-
נ.מ שון –
נכנסתי עם כמה חברים לבית אז ללי ואנג'ל וגם לירן שהצטרף אחרי כמה דקות החליטו להישאר איתנו למטה,
החלטנו כולם לראות סרט אז ראינו את סרט שכנים עם זאק אפרון ולא הפסקנו להתפוצץ מצחוק
ללי ישבה ליד חבר שלי וידיד טוב שלה קוראים לו נדב והם לא הפסיקו לצחוק ולדבר ולא רציתי שיתחיל בניהם משהו כי הוא לא טוב בשבילה אז החלטתי מחר לדבר על זה עם ללי.
אחרי ארבע שעות כולם כבר הלכו הביתה היה כבר ממש מאוחר עוד שניה היה בוקר אני, ללי ואנג'ל, ולירן עלינו לישון.

נ.מ. לירן-
קמתי בבוקר בערך ב11 וכולם עדיין ישנו ירדתי למטה אכלתי ארוחת בוקר והלכתי לים עם כמה חברים, והחלטתי לספר להם שאני עוזב לפנימייה.
תקשיבו חברים אני עוזב עוד כמה ימים לפנימיה, אמרתי להם.
החברים- מה למה ? אתה לא עוזב לשום מקום, הם אמרו.
צחקתי, ואמרתי להם מה אני יכול לעשות ההורים שלי עוזבים לארה"ב ואני ואחים שלי עוברים לפנימיה, אבל אל תדאגו אנחנו נבוא כל סופ"ש נעשה בלאגנים כמו שאנחנו רגילים, אמרתי להם.
החברים- טוב אחי אבל אל תעלם לנו ככה סתם.
נכנסו למים כולם ואחרי כמה שעות חזרנו הביתה.
נכנסתי הביתה כולם כבר היו ערים בדיוק אנג'ל הלכה הביתה וללי הכינה ארוחת צהריים.
תכיני לי גם יפרה, אמרתי לה.
ללי- טוב יבהמה.
עליתי התקלחתי וישבנו לאכול צהריים.
הגייע הערב והחלטנו ללכת לסרט אני ללי שון וכמה חברים, כדי לנצל כמה שיותר זמן איתם.
הלכנו לסרט סטאפ 5, היה נדיר אחרי הסרט הלכנו לאכול ואז כולם הלכו הביתה.
הגענו אני ללי ושון הביתה ראינו טלווזיה בסלון ואחר כך עלינו לישון.


תגובות (1)

תמשיכי ומהר

08/08/2014 17:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך